Goed product, snelle levering en ik vroeg nog om een extra beschermingshoesje en kreeg dat de volgende dag per post nageleverd. Super service!

Alles top geregeld!

Buitenkeuken op maat besteld en de keuken is veel mooier dan we hadden verwacht. Goede communicatie en alles netjes geleverd en geïnstalleerd. Hartstikke bedankt buitenatelier!! Fam Bellai

Leren met veel oog voor de beleving en gezelligheid

Het leren via zelf koken is top. Daarnaast veel aandacht voor beleving en gezelligheid. Een mooie wijze van leren.

prima service

Duidelijke informatie, snel en precies op tijd bezorging.

Prima kwaliteit prijs verhouding

Had een mooi mes besteld, wat een paar dagen later keurig werd geleverd. was hier goedkoper dan elders, zonder dat hij in de aanbieding was.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Top ervaring online service

Overzichtelijk website en snelle verzending

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht. Prachtig blad van serax! Blij mee! Snelle verzending

Goede vaklui op de juiste plek

Goed professioneel advies gekregen en producten op afgesproken tijdstip ontvangen.

Snelle verzending, ondanks dat 1 product niet voorradig was! Goed op de hoogte gehouden van de nazending!

Duidelijk & prettig

Mooie site, goed aanbod en zeer prettige chat-functie. Meteen antwoorden op mijn vragen en meteen digitale mooie kadobon, top!

Top service!

Snelle service, goede professionele uitleg en fijne mensen. Aanrader!

Goede prijs, goede service.

Topplek, geen dozenschuiver maar liefhebbers!

Super snel en klantvriendelijk

Snelle levering, zeer klantvriendelijk. Erg tevreden

De klant is koning.

Snel antwoord op vragen. Goede voorlichting. Goede kwaliteit. Goede prijzen. Komt afspraken na. Goed personeel.

Heel klantvriendelijk

Zeer tevreden met de service . Ook bij een foutje onmiddellijk voor oplossing gezorgd. Zeer goede communicatie

Top dienstverlening!

Heb afgelopen maandag, 12 december een mooie ovenschaal voor verjaardag van schoonzoon besteld in de hoop dat het op tijd binnen zou zijn. Kreeg steeds keurig een update over mijn bestelling, hierdoor was te zien dat ik het super snel in huis zou krijgen. Verder was het keurig verpakt: geen plastic!! Schoonzoon was heel blij met zijn cadeau en kan het binnenkort gebruiken.

mijn bestelling correct afgewerkt. zorgvuldig verpakt en tijdig geleverd !

Ontzettend aardige verkoper met snelle persoonlijke levering aan huis

Prettige verkoper die meteen belde na online bestelling dat hij zelf meteen kon komen bezorgen Snel en attent

Uitstekend!

Goede service, denken met je mee! Toen leek dat de meater niet op tijd bezorgd zou worden buiten hun schuld om. Dachten ze mee naar een oplossing, achteraf was dit niet nodig. Buitenatelier bedankt!

Uiterst vriendelijke man die contact opnam om pakketje na bestelling meteen persoonlijk af kwam geve

Ga er zeker vaker bestellen

Super goed contact en aflevering

Fijn contact . Goed materiaal en levering

online bestellen ging vlot

Het bestellen en leveren van de goederen is zeer vlot en snel verlopen

Vlotte en snelle levering met correcte prijs

Makkelijke website, eenvoudig te bestellen, mooie prijs en vlotte levering.

Fantastisch!!!!

Een geweldige ervaring! Top team vader /zoon en aangenaam gezelschap, mooi weertje en lekker koken buiten met een drankje bij …wateren leuke dag was dat !!! Bedankt !!

Super service, ons pakketje had vertraging en dit hebben ze goed opgepakt. Komen zeker terug als we weer iets nodig hebben.

Kuikenvlaas 2 B

5763PZ Milheeze