vlotte service correcte aflevering !

Vlotte service correcte aflevering

Vriendelijk geholpen, degelijk product en komen de afspraken na.

correcte afhandeling en prijsstelling

top

Prima workshop !

Zeer goede uitleg, begeleiding en info. Het deeg zelf bereiden, beleggen en afbakken in een oven naar keuze, dit alles in een gezellige sfeer en voorzien van een drankje, TOP.

telefonisch contact

Cintact gehad ivm verdacht bezorgingsbericht per mail. Werd direct uitgezocht en teruggebeld, met update van het te leveren product

Goed ontvangen, Zeer goede begeleiding met het ofyr masters en de pizza workshop.

Vertrouwd en super vriendelijk!!!

Zeer prettig contact en uitleg of de producten. Hele goede afhandeling met de levering

Verwachting van klanten overtreffen

Bovenstaande is eigenlijk wel het juiste gevoel, nette service, nette gasten, goede service en prachtig product.

Klantvriendelijk en Vakkundig

Passend advies, tijdelijke oplossing geboden, installatie van keuken voor in gebruikname. Levering conform afspraak

Deskundig advies en nemen de tijd voor je.

Misschien iets meer over de totale collectie van de buitenmeubelen vertellen.

Bij het buiten atelier een Ofyr besteld. Goede prijs, goede service en snel geleverd. Zou hier zeker weer bestellen!

Mooie producten, uitstekende informatie, betrouwbaar

Ruime keuze en vriendelijk en deskundig geholpen bij onze keuze. Goede service en afspraken worden goed nagekomen

Uitstekend!!!

Hier een afspraak gemaakt voor een big green Egg. Netjes alle uitleg gekregen die we nodig hadden, er is goed geluisterd naar onze wensen. Geen opdringerig gedoe, maar duidelijk advies. Uiteindelijk een mooie tafel samengesteld voor onze green Egg er was ook plaats voor maatwerk in de afwerking! In één woord geweldig! Ga zo door!

Top service en prachtige aflevering !!

Voor ons was het de eerste bestelling en al direct perfecte service alles mooi afgewerkt en geleverd zoals afgesproken. Ook als er iets is of extra nodig is staat deze mensen direct tot je beschikking !! Wij zijn zeer tevreden klanten en kunnen jullie aan iedereen aanbevelen wat we ook zeker zullen doen !!

We waren de eerste keer bij het buiten atelier langs gegaan. Lekker ongedwongen sfeertje. Top service en snel geleverd. Erg blij met onze nieuwe aanschaf. Ook de service achteraf is super.

Goede ervaring en een snelle levering

Goede ervaring en een snelle levering

Fijne service, goed product

Het bestellen op de website was eenvoudig. De producten zijn goed omschreven, goed te vinden, en hebben een EAN code waardoor je precies weet wat je koopt. De levering was snel.

Erg goed, snelle levering

Erg tevreden. Mooi product en snel geleverd. Goede service. Aanrader

Leerzaam en leuk!

Geweldig veel van Gerry geleerd! Bedankt voor alle tips en tops.

Relaxte sfeer, goed advies, degelijke kachel

We waren snel overtuigd dat dit de plek was waar we onze buitenhoven/kachel wilden kopen. Leuk om de kachel eerst goed te kunnen bekijken. Verder zoeken was wat ons betreft niet nodig

Uitstekende service!

Goede en duidelijke service, korte lijnen met medewerkers en snelle levering!

prima geleverd en product is mooi en wat ik er van verwachte.

Telefonisch contact gehad met verkoper, fijn om te merken dat hij betrokkenheid en kennis heeft van de producten die hij verkoopt.

Klantgericht en flexibel

Een braaimaster braai gekocht bij het buitenatelier. Communicatie verloopt vlot en soepel via whatsapp business, er wordt meegedacht en flexibel om gegaan met de levering. Zou zo weer zaken doen met het buiten atelier. Misschien dat we de tuinmeubels tzt ook gaan bestellen, top zaak!

Goed geregeld, prachtige producten

Goed geïnformeerd, makkelijk besteld en keurig afgeleverd. De OFYR is een sieraad in onze tuin en brengt veel gezelligheid. Absolute aanrader!

Kuikenvlaas 2 B

5763PZ Milheeze