Bestelling geplaatst, geleverd zoals afgesproken

Bestelling geplaatst en netjes geleverd zoals afgesproken.

Top service!

Goed advies, leverden en installeerden alles precies op de afgesproken tijd.

Geweldige middag gehad

Duidelijke uitleg in mogelijkheden voor OFYR. Gezellige middag gehad. Toppie verzorgd.

Goede snelle service

Levering was in eerste instantie niet compleet. Werd direct opgelost

Alles super gegaan. Graag weer.

Ik kan niks anders zeggen als dat ik erg tevreden ben.

Vriendelijke en goed advies

Vriendelijke geholpen en goed advies . Bij online bestelling snelle reactie en berichtgeving inzake het versturen van de aankoop.

Ze zijn snel van reactie, denken mee en komen de afspraak na! Kennis van zaken en goede adviezen.

Zeer enthousiast en duidelijke uitleg

Super geholpen bij de aankoop, goede uitleg zelfs over welke kolen je zou kunnen gebruiken. Supersnelle levering. Top.

Super service, vriendelijk en zeer vakkundig!

Gijs, Joost en alle collega's hebben ons enorm goed geadviseerd en geholpen. Fijn contact met zeer kundige mensen.

Hele snelle levering! Fijne website.

Fijne webwinkel, ook fijn dat er achteraf betaald kan worden. Ik ervaar dat altijd als heel prettig, pas betalen als het product is geleverd. Verder een hele snelle levering, sneller dan gedacht en goed verpakt!

Snelle reactie,goeie service

Tablebench van Weltevree gekocht. Was een showmodel. Medewerker heeft snel een paar foto's van gemaakt om te laten zien hoe het showmodel eruit zag. Na bestelling redelijk snel geleverd. Voelde me prettig, plezierig en persoonlijk behandeld.

Excellente service, bijzonder vlotte communicatie & levering

Zeer snelle nette service

Zeer content over de snelle levering en kwaliteit van het product,zeker een aanrader.

Bij de aanschaf goed geholpen en het monteren is ook zorgvuldig gedaan. Wij zijn er heel blij mee

Zeer prettige ontvangsten alle tijd voor advies en uitleg.

Onze ervaring is eenvoudig uit te leggen; TOP. Ik kan iedereen adviseren (en dat hebben wij ook al gedaan), niet verder te zoeken. Ga naar Het Buiten Atelier.

Snelle berichtgeving, snelle levering en goede service

Snelle en nette service!

snelle levering en goede installatie met daarnaast diverse tips hoe de kamado te gebruiken.

Wij wilde placemats bestellen maar ze waren uitverkocht en niet meer te krijgen , we werden door het bedrijf gebeld of we iets langer konden wachten omdat er op het kantoor van de leverancier nog 1 set lag, deze werd door de vertegenwoordiger naar het bedrijf gebracht en uiteindelijk naar ons verzonden, top geregeld

Super mooie kast gekocht bij Het buiten atelier

Zeer goede service. Werden goed op de hoogte gehouden van de levertijd van de kast. Erg blij met onze aankoop!

Ik kreeg via mail heel veel informatie. Mijn bestelling was uiteindelijk na twee dagen al bij mij. Super!!!

Ik heb een weltevree pizza oven besteld die in Tilburg bezorgd mocht worden op een ander adres omdat het een verjaardagsverrassing was. Dit heb ik goed kunnen afspreken en zelfs een eigen datum aan kunnen geven.

Goede afspraken en bezorging

her product had een goede prijs en kreeg er nog een extraatje erbij, en bovendien kon de bezorging op de gewenste dag en tijd plaatsvinden.

Zeer vriendelijke mensen! Doen er alles voor om je Ofyr op de juiste plaats te zetten. Geven goede uitleg. Top!

Snelle levering en top service

Geweldige snelle service!

Zeer flexibel. Even bellen en op locatie bestellen. Meteen ophalen. Super