Fantastische service

Alles super snel geleverd volgens de toegezegde afspraken. Scherpe prijzen, transactie kon niet beter.

Top familie bedrijf.

Super vriendelijk familie bedrijfje. Nemen de tijd om alles keurig uit te leggen en advies te geven. Goeie service. Ga zeker terug om of met man lief of zoon lief een workshop te gaan doen. Ben tot nu toe blij met mijn Ofyr bbq.

Snelle levering en goed service

Artikelen waren zeer snel geleverd alsook snelle respons via mail Zeker aan te raden !

Fantastische service ook als er iets mis gaat bij de externe pakketdienst!

Ik geef eigenlijk nooit een 10, maar deze keer wel. Het personeel van Het Buiten Atelier is zeer vriendelijk, behulpzaam en ze denken mee. Ik had wat speciale wensen rondom mijn bestelling en de bezorging vlak voor de Kerstdagen daarom mijn eerste vragen via de chat gesteld en later prettig contact via de telefoon en e-mail gehad. Ook toen door een fout bij de externe pakketdienst ik een product ontving die voor een andere klant bestemd was, is dit perfect aangepakt en opgelost.

Een geweldig team ... !

Correcte en snelle levering, goede prijs en snelle reactie op een vraag via mail. Aanrader!!!

Uitstekende ervaring!

Top service! Contact via whatsapp, e-mail, telefoon om je te laten aanvoelen dat de verkopers betrokken zijn met je aankoop en je zo de beste service willen geven. Online kopen vanuit België is zo wel heel dichtbij. Dank aan het Buiten Atelier voor deze geweldige ervaring. Bart

Inspirerende website, uitstekende kwaliteit en puike service

Ik vind de website eigenlijk een feestje om in rond te neuzen. Hij werkt zo inspirerend dat je zin hebt om artikelen aan te schaffen en aan de slag te gaan. Mijn zoon kocht een Ofyr en had graag voor zijn verjaardag de lederen schort. Met plezier besteld en enkele dagen nadien - zoals beloofd op de website - al geleverd. Ik moet zeggen dat we onder de indruk waren van de uitmuntende kwaliteit en de afwerking van het leder. Op kerstavond zowel de Ofyr als de schort in gebruik genomen en het was gewoon TOP!!!

Goede service en ook advies

Wij hebben een zeer positieve indruk gekregen mbt het advies, aankoop en ook de aflevering. Goede advies mbt welk meubel bij welke Green Egg, ook de mogelijke aanpassing van het blad. Verder een realistisch tijdslijn voor aanlevering in combi met een eventuele vertraging de Green Egg apart te leveren. Dit was achteraf niet nodig. Maar wel fijn dat er meegedacht is.

Vriendelijk te woord gestaan, goed advies en tijdige levering.

Ik had een vraag over het product en daarvoor belde ik. Telefoon werd direct ongenomen. Geen bandjes, maar gelijk persoonlijk advies. Daarna product besteld enen deze werd op tijd geleverd. Goede zaak!

Goede prijzen met een uitstekende service

Goede service en goede uitleg over de producten

Topservice

Ik was te laat voor de black friday korting, toch kreeg ik hem na een kort contact met een medewerker :)

Erg fijn ontvangst en zeer goed advies!

Erg fijn ontvangst en zeer goed advies!

Snelle levering door 2 vriendelijke jongens Ze hebben alles netjes geplaatst We waren heel tevreden .

leerzame workshop

Heerlijke smaakvolle ofyr masterclass gevolgd.

Telefonisch aanvullende informatie gekregen, levering conform afspraak. uiteraard mooi product.

Kwaliteitsproduct

Prijs/kwaliteit top

Snel en betrouwbaar

Voor zover ik weet geen probleem. Ik heb besteld en keurig binnen afgesproken termijn mijn artikel gekregen.

Snelle levering en vriendelijk.

Ondanks een verkeerde levering dat snel verholpen was ben ik super tevreden.

Super service!

Super service!

Top service!

Top bedrijf! De Big Green Egg gekocht en de zelfde dag nog thuis bezorgd omdat die niet in de auto paste. Dat noem ik nou service!!

Alles volgens afspraak en planning

Zie bovenstaand

Zeer goed geholpen

Ik had een noodgeval omdat ik de verkeerde conveggtor had aangeschaft voor mijn green egg op de webshop. Geen probleem, ik kon hem zo omruilen. Ook een mooie plek voor een kookworkshop

Goede service en veel aanbod

Ik werd vriendelijk geholpen!

Doen wat ze beloven

Kuikenvlaas 2 B