Netjes en snel afgehandeld

Nette en vakkundig mensen

Uitstekend vlotte levering.

Uitstekend vlotte levering.

Ik ben in de vestiging in Milheeze geweest om een messenset uit te zoeken. Ik ben erg goed geholpen en ik zou hier zeker terug komen!

Uitstekende hulp

Heel behulpzaam en nauwkeurig

in alle opzichten topservice, snelheid en ontzorgen

vriendelijk, doortastend, behulpzaam, snel, een heel goede ervaring

Deskundig advies en prima service

Alleen maar positieve ervaringen. In 1e instantie concrete en deskundige informatie. Komen afspraken na met een uitstekende service.

Vriendelijk

Mooie combinatie van deskundigheden in een bedrijf. Met koffie ontvangen. Deskundig advies over buitenhaard/pizzaoven. Het lag al klaar op basis van kort telefoongesprek gisteren. Hup in de auto!

Betrouwbaar en zorgzaam

Betrouwbaar: Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Zorgzaam: Dragen zorg voor de te leveren goederen en houden rekening met de ontvanger. Klant staat bij "Het buiten atelier" op 1.

Vriendelijke klantendienst, doch beloftes niet helemaal ok

Een tip voor het bedrijf: plaats artikelen niet in voorraad die je niet hebt en pas jullie leveringstijden aan, zeker als het naar België is. 2 dagen is geen week. De klantendienst is zeer gedienstig en doet zijn best om de klanten te helpen.

Fijn bedrijf, goede communicatie

Ik heb een weltevree oven besteld, ik kon heel makkelijk een datum voor bezorging en een moment kiezen. 2 aardige jongens kwamen alles afleveren.

Top bedrijf daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren

Zeer goed contact , reageren snel en helpen je bij je vragen. Zeer snelle levering en leuke vriendelijke bezorger die het ook goed uitlegt.

In een woord Geweldig!

Ik ben hier geweldig geholpen vanaf de keuze welke Big Green Egg tot aflevering service is perfect en op vragen of bestellingen snelle reactie!

Zeer gedienstig en vlot!

Zeer aangename ervaring omwille van de vlotte en duidelijke communicatie. Hier is de klant nog koning!

Topservice!

Goede communicatie en snelle levering. Ik bestel er zeker nog.

Prima, volgens verwachting.

Prima ervaring, volgende aanschaf of uitbreiding van mijn big green egg met tafel zou ik bij Het Buiten Atelier doen.

Top bedrijf

Netjes geholpen veel betere prijzen dan bij de concurrentie. Netjes geleverd en gemonteerd

Zeer goed service

Heel erg fijn geholpen . En heel erg snel geleverd ... Super

fijn bedrijf en verstand van zaken

Hartelijk ontvangst

Wij hebben een workshop gevolgd: alles tip top in orde!

Fantastisch..

Een geweldige leerzame ervaring om zo te leren bbq en koken. Wij kunnen het iedereen aanraden.

Snel service echt top

Super ervaring en altijd snelle reactie als je vragen hebt.

Fantastisch mes

Prachtig assortiment

Per ongeluk verkeerde artikel geleverd met voor Vaderdag. Na een e-mail hebben ze meteen het juiste in orde gemaakt, zodat het toch nog op tijd was. Heel klantvriendelijk!

Open, eerlijk en gastvrij

Naar verwachting