Super snelle levering

Gebruiksvriendelijke webshop Super snelle levering

Krachtig en deskundig

Prima uitleg met een goede uitleg van het product. Eerlijk met m.b.t. het aanschaffen van zinvolle accessoires. De verbinding tussen greeneggtotaal en het buiten atelier kan beter. Persoonlijk denk ik dat het bij greeneggtotaal zit. Prijzen worden niet altijd goed zichtbaar getoond. Waar door er verwarring kan ontstaan. Prima opgelost.

Snelle en nette levering, nette prijzen

Snelle en goede levering. Bestelde artikel was toch niet meer op voorraad, maar met een goed alternatief opgelost

Ze boden de MEATER BLOK als voordeligst aan. De reviews van het buiten atelier waren goed dus snel besteld. De blok is snel verstuurd was zeer goed verpakt :).

super!

We hebben een super middag gehad. Veel geleerd en veel gerechten gemaakt. Heel gastvrij ontvangen!

Top service, zeer behulpzaam & snelle levering

Na op de zeer vriendelijke/overzichtelijke website van Het Buiten Atelier terecht te zijn gekomen, daar ik opzoek was naar unieke messen, verkoper een bericht gestuurd met enkele vragen. Hier werd zeer snel en met goede suggesties op gereageerd.. ook bij een plaatsen van een nabestelling zeer goed en vriendelijk (zelfs coulant) geholpen. De levering was net zo snel, als vakkundig. Hier kunnen veel online webshops een voorbeeld aannemen! Oprecht een aanrader.

Fijn en snel contact, netjes gemonteerd afgeleverd. Bedankt!

Contact via whatsapp, snel en duidelijk. Levering zoals afgesproken, gemonteerd en compleet. Ik kon meteen aan de slag! Bedankt voor de service.

Prettige communicatie en persoonlijke service

Tja, ga zo door…..

heel goede ervaring

Heel vriendelijk en betrouwbare, enz. enz.

prettige communicatie, goede informatie en aanbod

Ik ben vriendelijk ontvangen en kreeg de uitleg die ik nodig had. Het aanbod was aantrekkelijk en de afspraken zijn helemaal nagekomen. Ik kan het ieder aanbevelen!

Super goede service, en zeer vriendelijk

Top service, lossen het snel op als er wat is. Reageren snel op de mails. Goed geholpen en geadviseerd toen we voor de Green Egg kwamen kijken. Meedenkend en klantvriendelijk. Ik raad het zeker aan bij vrienden

Perfect geregeld, even bellen, wensen doorgeven en dag erna ophalen. 2 dagen later lag het eerste gerecht al op de BGE

Zeer goede service!

Wat latere levering. Maar werd daardoor persoonlijk aan huis gebracht! Super..

Zeer tevreden!!

Big green egg Large incl modulair systeem gekocht. Correct en net contact. Vriendelijke aflevering met duidelijke uitleg erbij. Er wordt netjes met dekens gewerkt ter voorkoming van eventuele beschadigingen van het mooie product. Naar wens geleverd net voor het weekend.

Top service! Zeer goede kwaliteit.

Top service! Zeer goede kwaliteit.

Goede service, uitleg en nazorg

Zie bovenstaande

Fijne en persoonlijke uitleg

Afspraak gemaakt om langs te gaan. Goede persoonlijke uitleg over de producten.

Service met passie

Geweldige service, veel geduld bij de uitleg en dat alles met een enorme passie in een mooi omgeving.

Goed advies, snelle levering en kennis van zaken

Erg vriendelijk ontvangen op de locatie in Milheeze. Uitleg door iemand met ervaring en alle tijd om je vragen te beantwoorden. Mijn kamado is daarna erg snel persoonlijk geleverd!

Snel en goedkoop geleverd

Ga hier zeker nog een keer bestellen

Goed advies, snelle levering en aardig personeel

Wij zijn na een lange zoektocht voor een mooie buitenkeuken uitgekomen bij Het Buiten Atelier. We werden vriendelijk geholpen met goed advies. We zijn heel erg blij met onze OFYR buitenkeuken!

Service is accuraat, snel en vriendelijk.

Fantastische, unieke benodigdheden voor het buiten leven. Een bezoek aan de riante showtuin is écht een aanrader! Service is accuraat, snel en vriendelijk.

Goede en snelle service!

Goede service en mooie buitenplaats!

Levering conform afspraak en uitstekende prijs-kwaliteit.

De gemaakte afspraken zijn nagekomen en de producten voor een prima prijs aangeboden. De volledige vijf sterren op zijn plaats dus!

Sneller levering en goede kwaliteit

Kuikenvlaas 2 B

5763PZ Milheeze