Zeer slecht

Had me uitgeschreven, veel valse profielen en berichten waar je niet op zit te wachten. En daar vragen ze ook nog veel geld voor.

moeizaam

Daten valt niet altijd mee en stelt dikwijls teleur.Je moet maar net de juiste vinden!

De site was prima, maar ik kon de juiste partner niet vinden.

Kennelijk gaat mijn doelgroep niet met deze site op zoek naar een partner. Bij Parship ging het veel beter, en daar heb ik een nieuwe partner gevonden.

oplossinsgericht

snel en eficiënt

Had nog nooit gedaan maar was goed maar niks voor mij

Veel accounts die niet oprecht en serieus zijn

Accounts hebben uitermate persoonlijke eisen en geen ruimte voor empathie in een mogelijke partner. Is waarschijnlijk een afspiegeling van onze huidige maatschappij en algemeen gevoel voor een nieuwe relatie. Met andere woorden blijven zitten waar je zit en niet open gaan voor nieuwe mogelijkheden. Dit staat los van Uw website - toch zijn het de leden die voor de inhoud zorgen - niet positief in mijn beleving met hen. M.v.g. Menno Scheepmaker.

Is oké

Het is jammer dat je maar kort kan chatten met een persoon

die is niet slecht, maar het kan nog beter

Er zijn veel profielen waaruit ik kan kiezen en dat is goed, evidente nep-profielen zijn schaars, ook dat is goed.. Minder goed vind ik (a) dat ik te maken krijg met profielen die niet beschikbaar zijn omdat ze een andere match willen (b) dat ik moet reageren op berichten - hoe stom die ook zijn - vanuit het zg 'reageer even' waardoor ze in je scherm blijven hangen als je ze niet elke keer weer weg klikt, en (c) dat ik niet naar believen kan zoeken op profielen in een bepaalde stad of regio, alleen op nickname, of alleen door mijn match profiel te veranderen.

Een makkelijk en betrouwbare site voor 50 plus

Registreren ging eenvoudig.

Leuk en duidelijk

Leuke ervaring

afwachtend

Er zijn mensen die hebben meerdere accounts althans dat wekt bij mij de indruk. Gelijkende foto andere naam. Zou prettig zijn als er meer mensen aanmelden zodat je keuze breder is.

geen kritiek ,vlot en gemakkelijk, ook voor upgrading

Hele rare site

De helft van je bericht verdwijnt regelmatig, zelfs als premium lid, en soms moet je betalen voor het beantwoorden van een bericht, voor een ander lid die niet betalend is.

Gied

Voldoende reacties gehad

De liefde gevonden via jullie site!

Tussen veel ongepaste berichtjes sprong 1 berichtje eruit. We zijn gaan app en zijn sindsdien niet meer opgehouden met elkaar te kletsen. We zijn nu 3 maanden verder en een geweldige relatie aan overgehouden door jullie site. Tip: jammer dat het niet duidelijk op jullie site staat dat je naar een x aantal berichtjes moet gaan betalen om verder te kletsen!

Heb nog niet veel gedaan.

Heb nog niet veel gedaan op de site.

heel goed

door alle duidelijke vragen die je moet invullen krijg je al direct een helder beeld van je date

Vreselijk veel mannen willen maar één ding

Vreselijk,

Prima datingsite

Prima datingsite, duidelijk en overzichtelijk. Geen nepprofielen tegengekomen. Leuke dame leren kennen waarmee het goed klikt. Bedankt!

Is te doen

Af en toe een moeilijk programma. Met name het switchen geeft problemen

Zonde van mijn geld

Ik zie hier dezelfde gezichten die ik ook in een andere app tegenkwam.

Uitmuntend

Zeer goede voorstellen/ zeer acceptabel,

Niet toegankelijk

Mijn fotos werden afgekeurd en ik kon geen berichten van anderen zien of likes. Geen proefkans ook. Dus afgehaakt.

Prettige duidelijke dating site

Op zich goede ervaringen maar ook slechte, diverse keten met oplichters te maken gehad

Waardeloos

Als je niet betaald krijg je ineens likes en reacties maar dan betaal je en zijn het totaal ongeloofwaardig deze likes en krijg je daar ook geen reactie meer op terug. Eigenlijk gewoon geldklopperij dus voor mij nooit meer.

Winthontlaan 200

3526KV Utrecht

+31 850 6533204

Over Vijftigplusdating.nl

Vijftigplusdating.nl is in 2009 opgestart en heeft sindsdien talloze leden geholpen bij het vinden van een passende partner/ relatie. Inmiddels is het platform uitgegroeid tot een van de grootste en meest gewaardeerde datingsites voor 50-plussers in Nederland en België.