Slechte matches

Ik vul voorkeuren in en krijg tegenovergestelde matches voorgesteld.

Rare onlogische matches

Niets voor mij.

Naar , dat directe vissen naar geld ipv even een week of maand laten wennen , bah.

brrrrrrrrrrrr

Moeilijk om uit te schrijven

Ik heb het niet als prettig ervaren het was moeilijk voor mij om te vinden hoe ik mij kon uitschrijven. Heel veel mails in mijn box hierdoor. Uiteindelijk heeft iemand mij geholpen om me laten uit te schrijven. Waarom kan dit niet op een makkelijke manier? De meeste dating sites werken zo niet dating vriendelijk voor mij. Een reden voor mij om niet meer gebruik te maken van dit soort dating sites

Niet goed.

Als ik opgeef 70 tot 80 jaar en ik krijg vele reacties van 45- 60 jarige Dames, dan haak ik af.

Saai

Af en toe neem ik een kijkje op de site, weinig nieuwe mensen en erg behouden. Voordat ik een lidmaatschap zou nemen wil ik een glimp van de persoon zien. Ervaring leert dat het altijd een mismatch is, zonde van mijn geld

nog geen ervaring

ik had mij aangemeld maar voordat ik echt ervoor wil gaan betalen (dit is voor mij de eerste keer dat ik mij ergens wil aanmelden) zou ik even willen kijken of dit ook echt iets voor mij is, vandaar dat ik afgehaakt heb , mocht dit wel tot de mogelijkheid behoren heel graag natuurlijk

Binnen 24 uur reactie terug, prima dus.

Helaas geen match kunnen vinden, ook veel profielen niet in gevuld met " vraag me", jammer.

Goeie site

Dames zetten. Weinig eerste stap

Gelukkig niet zoveel nepprofielen

Teleurstellend

Moeilijk om mensen die niet eerlijk zijn en om andere redenen op een datingsite zitten te filteren. Ik heb er jammer genoeg mee te maken gehad. Ook gemeld aan de organisatie maar omdat ik na 1 maand geen lid meer was konden ze mij niet helpen.

Leuk voor korte tijd.

Niet naar waar ik op zoek ben.

Leuk

Heb er een date aan overgehouden. Kijken hoe dit gaat lopen

Ik heb er niks mee gedaan

Wel ingeschreven een keer maar niet gekeken toen. Ik zou deze score dan ook niet meerekenen.

Beperkt om iemand te leren kennen zonder betaling

Niet bijzonder

man 66+ in leeftijd . z.limburg

Ik ben Paul- man 66+ in leeftijd z.limburg bijna gepensioneerd - een leuke vrouw 60+ jong - om samen nog een leuk bourgondisch leven kunnen hebben - mijn grote hoby is mijn chalet in de EifelDuitsland.

Heel snelle match verwerking

Veel berichten

WEINIG TIJD

NOG NIETS OPGELEVERD

Te weinig zichtbare profielen .

Heel weinig echte verhalen . Het lijstje met ,vraag het mij . Wat een onzin . Ik had toch ook gewoon een leuke foto en een goed profiel. Als site is denk ik goed ,om alleen maar met foto te plaatsen . Zonder foto geen profiel Dat denk ik

T is niks voor mij

Heb nu n vriend

Leuk

Leuke vrouwen

Alleen maar reacties van erg veel jongere dames

Daarnaast zijn de reacties die je krijgt erg op elkaar lijkend en vooral gericht op het vergaren van berichten dus credits en dus inkomsten .

Krijg geen reactie

Ik kan niet meer inloggen .ik heb hierover gemaild maar geen reactie tot nu toe .

Duidelijk je voorkeur aangeven

Duidelijk aangeven wat je voorkeur is. Anders krijg je veel verkeerde aandacht.

Winthontlaan 200

3526KV Utrecht

+31 850 6533204

Over Vijftigplusdating.nl

Vijftigplusdating.nl is in 2009 opgestart en heeft sindsdien talloze leden geholpen bij het vinden van een passende partner/ relatie. Inmiddels is het platform uitgegroeid tot een van de grootste en meest gewaardeerde datingsites voor 50-plussers in Nederland en België.