Duidelijk je voorkeur aangeven

Duidelijk aangeven wat je voorkeur is. Anders krijg je veel verkeerde aandacht.

Slecht

Nu al een regelmatig gemerkt dat berichten niet volledig worden afgeleverd. Maar vaak alleen de eerste zin. Dit heb ik ook vernomen van andere leden. Erg slecht !!!!!!

Lojkt mij wel OK.

Best veel reacties waarmee je even kan chatten ter orientatie.

Ok

Redelijk

Review is irritant,is een verplichting!

Goede ervaringen.

Veel engerds op de site. En blokkeren helpt niet altijd

Zie hierboven

Misser

Geen leuke site De vaste zinnen zoals: ik ben geïnteresseerd in jou, en dat je iemand een bericht moet sturen. Als je iemand leuk vindt dat doe je dat uit jezelf en niet met vaste berichten…. Zo nikszeggende

Tot nu toe redelijk goed.

Het is toch goed opletten met wie je chat. Ze kunnen via chat alles zeggen wat ze willen. Dikwijls direct seksueel getint plus explicite foto's. Dat wil ik niet

veel fake accounts

geen commentaar

heel goed

positief

Stop met dat opdringerige gedie

Laat mij met rust met uw gezeik

waardeloos

veel fake en profielen zonder foto

Nog zoekende in programma

Dwalend

?

Weinig uit Groningen

Een het begin was het niks maar ni veel berichten

Zeer negatief

Ik heb verschillende vrouwen aangeschreven, sommigen reageerden nog wel maar het grote gros reageerden niet op mijn berichten.

Nog te kort om te bepalen

Nog te kort om te bepalen

Heel positief, eenvoudig te gebruiken

Voorlopig heel positief interessante personen leren kennen

soms leuk maar ook veel fake

veel fake lui die vragen om je emaildres en je zo naar een verkeerde site lokken ook vind ik dat er teveel mensen zijn zonder foto

Content

Meer mensen met verstand en heen rare vragen

De match klopte , goede ervaring , correcte site

Ik had 2 match voorstellen, met 1 match ben ik nu samen. Wat super leuk is. Ik ben maar een week op de vijftigplussers geweest en heb me afgemeld. Ik had dit niet verwacht. Zeker een aanrader als je echt een andere relatie wilt.

Prima site en duidelijk

Gebonden wat ik zoek

Zeer aantrekkelijk.

Goede site

Ik wil wel als advies meegeven, dat leden, die bij elke vraag van de profiel aangeven " vraag me " aangeven, dit niet bevorderlijk is voor de ander een beeld te krijgen van de mogelijk geschikte partner Als een lid aangeeft een partner te zoeken binnen 25 km, dat ook toe te passen in het sturen van mogelijk geschikte kandidaten en niet voortdurend te vragen om geïnteresseerden te antwoorden ver buiten de gewenste afstand

Winthontlaan 200

3526KV Utrecht

+31 850 6533204

Over Vijftigplusdating.nl

Vijftigplusdating.nl is in 2009 opgestart en heeft sindsdien talloze leden geholpen bij het vinden van een passende partner/ relatie. Inmiddels is het platform uitgegroeid tot een van de grootste en meest gewaardeerde datingsites voor 50-plussers in Nederland en België.