Toch veel leuke sereiuse dames.

Af en toe wat nep accounts maar die werden snel verwijderd. Veel dames die met de geijkte sites klaar waren zodoende meer serieuse leden.

Er zijn veel nep profielen

Teveel nep profielen ben er dan ook af gegaan en hed tans betaald waardeloos er is weinig controle op

niemand ? voor mijn zijn ze nep

niemand ? voor mijn zijn ze nep

Top ervaring

Mijn eerste date was direct een vol treffer

Gewoon goed

Ik heb in zeer korte tijd een lieve vriendin ontmoet. De website is eerlijk en makkelijk toegankelijk.

Ik heb de liefde van mijn leven gevonden!

Heb een leuke man gevonden bij de Vijftig plus

De vragen die je voor die tijd op moet schrijven om je bekend te maken ,help je al een stukje op weg heel blij met de vijftig plus dating..

Veel leuke en serieuse dames op dit forum

Alles prima op dit forum alleen aan de nepberichten mag nog wat gedaan worden. Verder prima te doen en uiteindelijk een serieuse lieve vriendin /partner overgehouden.

Het blijft raar om op je 73e een nieuw lief te vinden. Maar dankzij 50+ is het gelukt.

Ik heb via de datingsite de man gevonden die ik zocht en met wie ik verder wil gaan in mijn leven.

Je inschrijven in een datingsite blijft een zoektocht. Ik heb contacten gehad met 5 mannen en dit ging van chatting en ten slotte tot een relatie. Voor mij was de dating de enige mogelijkheid om in contact te komen met een man. En ik heb die man gevonden. Ons voorbije leven heeft veel gemeenschappelijke punten.. Zelfs in het verlies van onze partner zijn er gelijkenissen. Wij gaan samen verder door met ons leven.

Heb de liefde van mijn leven gevonden !

Prima site en geen fake profielen

Vrouw van mijn dromen op deze site gevonden!

bevat potentieel maar berichten zouden makkelijker moeten kunnen worden gelezen/verstuurd

Vrij positieve ervaring, ik heb een partner ontmoet maar ik vind dat het versturen en lezen van berichten makkelijker kan.

Schatje van mijn dromen ontmoet via 50 +

Uitschrijven was heel omslachtig. Kan heel eenvoudig geimpleteerd worden. Dit is zeer klant onvriendelijk

Na 2 dagen heb ik mijn vriendin ontmoet we zijn nu 1.5 jaar samen

Mijn ervaring was super

Site is goed

De site werkt goed

Niet van wat ik gehoord had.

Dames die niet uit de buurt van nieuwegein (Utrecht) kwamen. En niet mijn leeftijd.

Met verbijstering veel contacten en chatberichten in korte tijd.

Na negatieve ervaring op andere site, vijftigplusdating uitgeprobeerd. Zeer tevreden met de vele contacten en al snel een match gevonden.

kort na inschrijving en mijn lidgeld betaling werd me de toegang ontzegd tot mijn profiel

kort na inschrijving en betaling werd me de toegang ontzegd tot mijn profiel tot mijn grote verbazing : ze hadden een "fake reden" verzonden en me abrupt geblokkeerd , zogezegd was mijn profiel niet in lijn met hun beleid. De helpdesk was ook totaal onbereikbaar voor enige commentaar of ondersteuning en 4 weken moeten wachten op enig antwoord nadat ik dreigde met gerechtelijke stappen. KORTOM : oplichters website , blijf er dus best weg ! ( ook geen terugbetaling gehad van mijn geld )

Betrouwbaar en discreet

Doe zo verder ,, top datingcite

Goede contacten

Commercieel

Mijn resultaat is goed, ik heb een vrouw gevonden waar ik gelukkig mee ben en heb veel vertrouwen in een gezamenlijke toekomst, maar het viel me heel erg op dat er heel weinig kandidaten in mij geïnteresseerd waren, totdat Mijn abonnement verlengd moest worden en dan heel veel belangstelling voor mij,dit is me dus 2x overkomen en met mijn huidige vriendin precies hetzelfde,(ook via 50+ app),

Uiteindelijk een perfecte match

Wel erg veel mannen voorgesteld gekregen die helemaal niet pasten bij mijn wens. Ook veel bedankte mannen die maar terugkwamen Vond ik vervelend.

goed geregeld

duidelijk en gemakkelijk

Ik heb mijn liefje gevonden

Prachtig

Winthontlaan 200

3526KV Utrecht

+31 850 6533204

Over Vijftigplusdating.nl

Vijftigplusdating.nl is in 2009 opgestart en heeft sindsdien talloze leden geholpen bij het vinden van een passende partner/ relatie. Inmiddels is het platform uitgegroeid tot een van de grootste en meest gewaardeerde datingsites voor 50-plussers in Nederland en België.