Je moet geluk hebben.

Ik als man vond het aanbod van limburgse vrouwen vrij beperkt op Vijftigplusdating. Toch had me iemand benaderd om een match aan te gaan. En die kwam uit Limburg. Ik heb met haar nu 2 maanden een relatie en zoals het er uit ziet, zijn we hartstikke gelukkig en verliefd!

I found her !

Wie zoekt die vindt… en dit met de nodige middelen zoals Vijftig plus dating !

In opzeggen niet positief

Graag reactie op mijn mails, [email protected], Twee keer contact ivm opzeggen, Hoor niets en er wordt elke maand gewoon geïncasseerd, Hoop dat jullie daar wat mee doen , want van mijn kant niet positief, Hoop nu echt wat van jullie te horen , Egbert de sauvage

Ik vind het wel leuk ,maar of je een partner vind is de vraag

Ik vind dat mannen geen initiatief nemen ,ze kijken Maar soms krijg je een berichtje Het is net of ze bang zijn voor teleurstelling ,maar dat ben ik ook

Ik heb via jullie datingsite mijn vriend ontmoet

Ik heb via jullie platform mijn vriend gevonden

Weinig actie, meer profielkijkers

In vergelijking met Lexa veel minder aanbod

De liefde gevonden

Het is een eerlijke site waar je verschillende types en mannen met verschillende interesses tegenkomt. Met een beetje geluk vind je de liefde net zoals ik via jullie site. Ik ben nu natuurlijk uitgeschreven. Maar oprecht dank je wel .

Leuke ervaringen.

Het was kort maar krachtig

Ik heb de liefde van mijn leven gevonden

Super!!!

Fijne datingsite

slecht

Ik dacht dat ik me uitgeschreven had?

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geslaagd

Via 50+ dating een leuke relatie gevonden.

Site misbruikt profielen en werkt mee aan fake profielen

14 dgn geleden werd ik lid. Heb me nu uit geschreven Het is een site die wemelt van de fakeprofielen Welke te lang online staan en dan als je 1x gereageerd heb als nog verwijderd worden Op een schaal van 10 zijn er 4 duidelijke fake profielen Zijn veel ouder als de foto , google vertaalde tekst en men vraagt altijd om je email adres . Er op reageren gaat maar het profiel is vaak verwijderd als je er naar opzoek gaat . 3 moet je zelf melden men vraagt direct om je emal adres 2 lijken door de Site zijn aan gestuurd Zijn allang lid ( 1 jaar ) en kunnen jou gratis benaderen Reageer je op deze redelijk aantrekkelijke profielen krijg je na dat je het bericht heb verstuurd de boodschap dat het profiel in kwestie niet kan reageren daar zij haar gratis 2 berichten heeft gebruikt ( let wel beide dames waren al een jaar lid ) en moet je 6 euro storten voor het exclusieve recht contact met haar te houden . Ook al hebben de dames in kwestie er profijt van .. het is misbruik maken van een profiel van iemand om zo vele malen meer dan een lidmaatschaps contributie binnen te halen . men laat iemand zich gratis aan bieden voor contact en ga er daarna grof geld aan verdienen Er is een woord voor .... speelt zich vaak af in een erotische atmosfeer Ma het hier niet benoemen anders wordt mijn review geschrapt de laatste van de willekeurige 10 woont 200 km ver weg of in het buitenland er passeerden ruim 140 profielen in die weken Toen ik na vele malen melden van al weer een fake profiel in mijn profiel de dames ver zocht om niet om mijn email adres te vragen Werd als Kers op de taart Mijn profiel opnieuw verwijderd .

Site misbruikt profielen en werkt mee aan fake profielen

Geweldige site

Heb met plezier er op gestaan altijd

Prettig.

Alles loopt op rolletjes

Mijnervaring is niet makkelijk in gebruik

Als je geen lid ben , kun je te weinig

Ik was niet vijftigplus dating

Ik was zestigplus dating

slecht

ik vraag om in mijn omgeving en ik krijg allemaal van 80 tot 100km ver

Negatief

Gewoon weer een site waar de mannen moeten betalen om door een robot in de maling genomen te worden.

Super site, heb na 4 mislukte dates de man van mijn leven ontmoet!

Best leuk dat daten, was een verrijking voor mij. Ik heb uiteindelijk na 4 mislukte dates de man van mijn leven ontmoet.

Over het algemeen goed

Ruim voldoende

Positief

De juiste gevonden op korte tijd

Niet echt enthousiast.

Jammer, dat veel berichten mijn mailbox binnenkwamen van mannen zonder foto's en profielschets...zoals; vraag me. De foto's die wel langskwamen waren niet altijd recent, Dit alles had ik wel aangegeven, en heb dan ook niet altijd gereageerd op meerdere van deze berichten De site zelf is verder prima, dank daarvoor! Vriendelijk groet, Yvonne.

Winthontlaan 200

3526KV Utrecht

+31 850 6533204

Over Vijftigplusdating.nl

Vijftigplusdating.nl is in 2009 opgestart en heeft sindsdien talloze leden geholpen bij het vinden van een passende partner/ relatie. Inmiddels is het platform uitgegroeid tot een van de grootste en meest gewaardeerde datingsites voor 50-plussers in Nederland en België.