Hele goede ervaring op de site.

Geen mensen op de site die er niet thuishoren. Je kan in alle rust met elkaar praten en het is een overzichtelijke site. Duidelijkheid voor alles . Dus heel positief erover.

Ik heb zelf geklungeld

Ik was volop bezig met het invullen van mijn profiel als ik wellicht op een verkeerde toets heb gefrukt en alles was weg..... Zal dus helemaal opnieuw moeten begonnen...

Moet betalen en dan word je aan het lijntje gehouden dus een date vind je hier niet

Geen eerlijk site geld trekkerij sorry

Ik heb de liefde van men leven gevonden ❤️

Dank jullie wel, dank zij jullie heb ik de liefde van men leven gevonden❤️

Goeie ervaringen

Was tevreden met de site

er waren twee connectie's die geen goede bedoelingen hadden maar die andere waren serieus.

ik heb nu wel de interesse van een persoon en daar ben ik blij mee.

heb de man van mijn leven ontmoet

enig minpunt personen met minder goeie intenties

fake en fake

alle mooie vrouwen (die hun interesse tonen) zijn fake ; blijven de lelijke en oudere vrouwen over . vingers weg van deze site ;oplichting

Valt tegen

Valt me op dat veel mannen geen berichtje terug sturen ,als je op hun eigen briefje reageert M Jammer voor mij geen succes

Leuke site , heb ook een lieve vriendin gevonden

Goed opletten , veel vragen om je email , daarna lang e-mailen en dan vragen zo om geld, dat heb ik 6x gehad , maar verder een lieve vriendin gevonden

positief

is overzichtelijk, gemakkelijke site om mee te werken, maar heb er een match gevonden, waarvoor dank

Helemaal goed

Mijn eerste date was een hele lieve serieuze man die vlak bij mij woont en dat is op onze leeftijd wel prettig

Via deze site kan je een partner tegen komen die je normaal niet zou ontmoeten. Het is fijn dat je eerst met iemand kan chatten voor een eventuele ontmoeting zodat je een beetje kan weten of je op één lijn zit.

Makkelijjk, gebruiksvriendelijk, betrouwbaar

Een maandabonnement genomen om uit te proberen. Na 1 week liep ik al een erg leuke man tegen het digitale lijf. Tot op heden hebben we fijn contact. Wie weet een begin van iets moois! Aanrader deze datingsite.

Zeer prettige datingside, redelijk eenvoudig qua bediening.

Al bij mijn eerste date heb ik de liefde van mijn leven gevonden. Hoe bijzonder is dat!!!

bedrogen

Mij werd een tweede maand lidmaatschap aangerekend zonder dat ik hierom gevraagd had. Er werd ook een domiciliering geopend zonder dat ik hierom had gevraagd. Ik heb al diverse keren gevraagd om mijn geld terug te krijgen, zonder antwoord te krijgen. Dit is gewoon bedrog en ik zal verdere stappen ondernemen.

Direct mijn match en klik gevonden

Binnen de week een leuke dame ontmoet mijn eenzame avonden zijn nu liefdevol gevuld met Annemie uit Zwijndrecht.

Leuke ervaring

Duidelijk en gewoon goed

Zeer aangename ervaring met prachtig resultaat

Kan niets negatief verzinnen

Weinig mensen uit limburg

Weinig mensen voor contact te leggen

Een nette dating site Met ook de mogelijkheid om misstanden aan te geven

Niet zo geweldig.

Dag mensen van Vijftig plus. Ik vind het heel moeilijk om op een site in contact te komen met een lieve vrouw. Het lijkt wel zo erg of ze alleen maar opzoek zijn naar een beetje aandacht. Heel veel vragen maar daar blijft het bij. Ik ben een heel goede zorgzame man. Neem het leven serieus en ben goed en gezond. Financieel heb ik het goed voor elkaar. Heel veel mensen om me heen zeggen ook, wij begrijpen niet dast jij nog alleen ben, niet te geloven. 2 jaar gelden ben ik vertrokken naar Drenthe, en heb alle schepen achter me verbrand. Ben hier opnieuw begonnen. Mooie prachtige vrijstaande woning buiten net buiten het dorp. Maar ja!!! Alleen is maar alleen. Ik wacht wel af tot dat ik iemand tref op straat of elders. Op een site word ik er niet blijer van. Hoop u geholpen te hebben. Met vriendelijke groet Piet.

Binnen 24 uur verliefd

Beide dezelfde aangemeld, gechat en meteen afgesproken en sindsdien zitten wij aan elkaar geplakt op uiterst kleffe wijze, een schande voor onze leeftijdsgroep.

dubbel

er zijn een hoop nepprofielen erg jammer maar ik heb er de liefde van mijn leven gevonden bedankt

Nvt

Ik ben nog te kort lid om een oordeel te kunnen geven

Winthontlaan 200

3526KV Utrecht

+31 850 6533204

Over Vijftigplusdating.nl

Vijftigplusdating.nl is in 2009 opgestart en heeft sindsdien talloze leden geholpen bij het vinden van een passende partner/ relatie. Inmiddels is het platform uitgegroeid tot een van de grootste en meest gewaardeerde datingsites voor 50-plussers in Nederland en België.