weet soms niet of het echt is!!

veel

jammer

geen kandidaten in een straal van 15 km van Ieper

correckt

heb een aantal mooie fijne ontmoetingen mogen ervaren,helaas is er niets van gekomen,doe zo verder,en wat vooral in het oog springt ,geen nep profielen(denk ik toch niet)

Niet alle contacten zijn serieus, maar ik heb zeker 4 goede contacten aan deze dating side overgehouden.

Is een goede site,ga zo door

Heb er mooie afspraakjes kunnen maken.nog steeds

Pas op

Er zijn veel leuke dames. Helaas wordt je ook geconfronteerd met nep profielen. Deze nep profielen worden gebruikt om je te verleiden en een band op te bouwen en daarna toe te slaan met oplichting. Men vraagt dan om geld over te maken voor steeds wat anders om dan naar je toe te komen.

Het was een supere ervaring !

De goeie vinden, een zeer moeilijk iets !! Toch gevonden na een half jaar twijfelen… Een ding is zeker, het gras is niet groener aan de andere kant !! Een mens kan men niet veranderen, wel iets bijschaven, men kan enkel aanvaarden! Heel veel praten … een belangrijk iets.

Instinker

Free membership is onvoldoende om foto's te kunnen zien. Dan kun je nog niks. Je wordt zo gedwongen om een duurder abonnement te kopen. Dit is niet klantvriendelijk en ik voelde me daardoor beetgenomen.

Door deze site in contact gekomen met een leuk persoon.

Mijn ervaring is goed veel keuze en een goede verbinding

Heel snel contact, minder dan 1 dag

Op zondag aangemeld, op maandagochtend een berichtje van een dame gekregen. Zaterdag 1e date, zondag relatie

Heb vlug iemand leren kennen en zijn nu al 6maanden samen

Veel mensen vullen hun profiel niet of nauwelijks in

Velen vullen hun profiel niet in of plaatsen zelfs geen foto. Ik zou ze dan niet toestaan op de site.

Weinig personen die echt op zoek zijn naar nieuwe liefde meer uit nieuwsgierigheid op de site zitten

Lastig om op de site te komen , verder prima en beschaafd.

Een partner gevonden met deze site

I Khabarovsk een partner gevonden met deze site

Het werkt!

Het lukt om via deze site met een positieve ingesteldheid een eerlijke relatie te starten. Alles begint met een eerlijk profiel en wederzijds respect.

Spannend

Dankzij deze site heb ik iemand leren kennen. Ondertussen 4 maanden samen. Ondervonden dat er veel niet serieuze mensen op site zitten, jammer.

Toch wel een klein minpuntje. Er komt te vaak mail, maar a.v wist ik niet, dat ik dat zelf had kunnen instellen.

Een catfish aan de haak geslagen!

Vreselijk om daar achter te komen.

Het is leuk om andere mensen te leren kennen

Hier zitten zowel serieuze mannen als niet serieuze mannen. Sommige weten niet hoe ze een vrouw moeten behandelen en gaan op het uiterlijke af, die mannen moeten leren dat het innerlijke ook telt. Hierdoor ben ik maar 1 maand lid geweest. Zou ik het aanraden aan andere mensen. Ja voor mensen die zoeken naar een afleiding en nee voor mensen die een serieuze relatie willen

Bingo

Vrij snel binnen twee weken een aardige man ontmoet.

Duidelijke site voor een redelijke prijs.

Prima site, redelijke prijs. Snel resultaat. Wel jammer dat de datingsite contacten legt met potentiële kandidaten, hetgeen de zoeker niet vooraf weet of kan zien.

Goede site en er wordt keurig gelet op de bij jullie ingeschreven personen

Ik had mij ingeschreven voor 60dating.com, maar het viel mij op dat best veel mannen van de rond de vijftig op mij reageerden, dat vond ik niet zo leuk. Verder niets aan te merken op de site, en ik heb bij jullie een hele leuke date gevonden waar ik blij mee ben.

Hier heb ik de man van mijn leven ontmoet! We zijn ondertussen bijna 5 maanden samen en maken al volop plannen om te gaan samenwonen.

Winthontlaan 200

3526KV Utrecht

+31 850 6533204

Over Vijftigplusdating.nl

Vijftigplusdating.nl is in 2009 opgestart en heeft sindsdien talloze leden geholpen bij het vinden van een passende partner/ relatie. Inmiddels is het platform uitgegroeid tot een van de grootste en meest gewaardeerde datingsites voor 50-plussers in Nederland en België.