De eerste, de beste

Een heel lieve, leuke partner gevonden. Hij contacteerde mij en we hebben al snel afgesproken. Meteen het gevoel bij allebei dat dit een goede match was. Andere afspraakjes waren leuk maar nr 1 was toch de juiste match qua energie en interesses. De eerste date was een maand geleden en straks gaan we weer samen wat werken op het weiland, kokkerellen, wandelen met onze honden en ga ik hem voorstellen aan mijn,ouders. Goede tip : plaats een recente foto,

zoekwerk

Ik heb me uitgeschreven omdat er mannen zijn die alleen maar sex willen en dat is niet onmiddelijk de bedoeling. Als je iets vraagt uit belangstelling word er ook vaak niet gereageerd en is niet leuk

Goed medium om met iemand in contact te komen.

Uitstekend eerste contact, vervolg blijft een verrassing.

Super ; met mijn gevraagde opties rekening gehouden .

Ik heb via site 60 plus een vriend gevonden .

Gevonden wat ik zocht

Ik heb mijn liefde gevonden

Niet zo goed

Moeilijk om.uit te schrijven kostelijk ook weinig respondenten van eerlijke mannen de mails kwamen wel goed aan.

Mijn One and one makes two, komt uit!

By the way: het is 60dating i.p.v. Vijftigplusdating, maar Anyway het is geweldig. Ik heb er een Levenspartner aan over gehouden! Terwijl ik al jaren probeer om iemand, via een datingssite te vinden. Elke keer was het mis. Wel kandidaten, maar uiteindelijk niet de goede, ondanks dat ik ze nog nooit ontmoet had. De reden daarvan laat ik achterwege. Nu heb ik dan geluk, en volgend jaar voorjaar/zomer ga ik haar ontmoeten! Ik verheug mij er nu al op. We hebben dezelfde interesses, en dezelfde gedachtes. Zij is weliswaar een aantal jaren jonger, maar dat zal de pret niet drukken. Vandaar dat ik u een 9/zeer goed geef! Hopelijk vinden meer kandidaten hun juiste partner. Succes ermee!

Ik heb een leuke relatie gevonden

Fake berichten

Heb geen profielfoto op andere dating site in 1 jaar geen bericht gehad hier in 1 week vele,dus daar zit vijftigplusdating achter oplichters

was zeer tevreden

Ik was en ben zeer tevreden over de site is aan te bevelen ik had er baat bij en ging zeer snel

Was een leuke ervaring

In de coronapandemie was ik eenzaam na het overlijden van mijn man zocht ik een nieuwe partner. Ik heb leuke berichten ontvangen er was één persoon die mij enorm aansprak en we zijn beginnen chatten op 5 januari 2021 en het resultaat is dat we nu een gelukkig koppel zijn.

Zeer goed mijn vriend gevonden.

Zeer goed mijn vriend gevonfen

Was heel goed

Maar spijtig dat het zo duur is

Narigheid met fake account, maar daarna een leuke vent gevonden.

Veel aandacht van de heren, maar ook gedoe met fake accounts, ze komen af op woorden als.. HBO opleiding of weduwe. Dan moet je kaf van koren scheiden. Fijn dat de beheerders die accounts dan verwijderen. En het goede nieuws… ben een heel leuke vent tegen gekomen.

Heb een vriendin/ partner gevonden via uw dating site

Hoewel in een vroeg stadium voelt de vriendschap goed aan, beide hebben de insteek naar meer, zonder hoge verwachtingen van elkaar.

Iemand ontmoet door deze site

Zit spam hoop nep profielen tussen maar ook echte serieuze vrouw waar nu een fijn contact mee heb

Niet altijd gemakkelijk

Meestal te ver van afstand en ook niet zo veel die er willen voor gaan om iets degelijks op te bouwen ..!met veel geduld kom je toch wel eens de gepaste tegen

slecht

2x te maken gehad met fake profielen en 1x met iets dat veelbelovend leek maar een oplichter was

Vaak met teveel seksueel tintje

Ben zelf door vele jaren horeca ervaring zeer alert op gedrag van andere personen en bemerk op dat de profiel inzage vaak niet klopt met de werkelijkheid. Heb een betaling gedaan voor 3 maanden lidmaatschap en uiteindelijk na 14 dagen iemand gevonden waarbij het goed klikt. Daardoor m'n opzegging gedaan en als de relatie alsnog zou stranden zou ik graag wederom gebruik willen maken van de tijd die ik nog tegoed heb van wat ik betaald heb namelijk tot 12 oktober 2021

een van de beste datingsites

je krijgt een duidelijk beeld van de profielen

Ben gestopt. Had twee leuke mannen ontmoet. Ga er mee verder om vriendschappen te ontwikkelen.

Alleen de laaste tijd schteven er vrouwen in, die alleen op geld uit waren

Goed hoor.

Ja heel goed en bedankt!

Succesvol

Goede site waar je succesvol een partner kan vinden in een leuke ambiance.

Zeer en Zeer slecht

Als je een e-mail stuurt reageren ze helemaal niet waardeloos

Winthontlaan 200

3526KV Utrecht

+31 850 6533204

Over Vijftigplusdating.nl

Vijftigplusdating.nl is in 2009 opgestart en heeft sindsdien talloze leden geholpen bij het vinden van een passende partner/ relatie. Inmiddels is het platform uitgegroeid tot een van de grootste en meest gewaardeerde datingsites voor 50-plussers in Nederland en België.