prima bereikbaar en eenvoudig voor mij want in ternet is voor mij oudere niet zo eenvoudig.

toch liever wat meer achtergrond-informatie b.v. een foto (zou verplicht moeten zijn) de scholing of opleiding. Er gaat zoveel tijd verloren met dating als je zo weinig info krijgt van de andere persoon

Zeker de moeite waard

Was sceptisch in het begin. Maar het werkt, mits geduld en eerlijkheid.

Klote

Geen serieuze mensen

Per mail zijn jullie niet te bereiken

Per mail niet te bereiken , ik kreeg elke keer het bericht dat het niet afgeleverd kon worden . Wel belangrijk omdat ik contact had met een oplichter .

1 van de betere dating sites

Prettige, overzichtelijke site, vind dr berichtmeldingen wat onduidelijk. Bv: start een gesprek met..ik heb daar niet om gevraagd, en als diegene een gesprek wil starten moet ie daar zelf mee beginnen..

Fijne bezigheid

Door het hele corona gedoe een mooie bezigheid 't avonds, gezellig chatten maar toch geen date durven maken . Ik vond het wel leuk !

Fijne duidelijke site, betaalbaar

Vanwege duidelijke en overzichtelijke site goed leesbaar. Voldoende deelnemers om snel een goede kans te wagen.

goede manier om op oudere leeftijd een relatie te zoeken

En mij is het wel gelukt, want binnen een maand heb een lieve partner gevonden, die zelf al wel langer bij jullie was ingeschreven.

Redelijk

Wel veel smily,maar conversatie liep niet vlot. Ik kreeg soms geen melding van berichten

Fingerspitzengefühl nog altijd aan de orde

Ideaal om personen te ontmoeten met 1 en hetzelfde zelfde doel, namelijk de match for life te vinden , en als iedereen telkens héél eerlijk zou wezen is het een nuttige site

Valt erg tegen

Je kon niet zien wie er échte online waren. Soms kan je iemand één keer een bericht sturen en de andere keer vier keer. Heel vaag.

Slechr

Geen serieuze interesse en onzin meldingen op de site

Twijfelachtig

Er staan vaak foto's van leuke mannen op waarvan geen profiel is ingevuld.

Jammer dat als je op deze site ingeschreven staat je ook automatisch op een site van alleenstaande moeders staat ingeschreven, zonder toestemming.

Ik heb dankzij jullie site mijn droom man gevonden. Happy!

t'was niet goed bij viftigplus. niet door de vrouwen, maar voornamelijk door de site datingszelf.

,,,,

Niet goed

Ik heb me uitgeschreven en krijg nog steeds mails.

2 matches gehad zonder resultaat

Diverse keren gereageerd op profielen, die zeker voor 70% een match waren. Nooit een antwoord terug gehad. Ben daarom ermee gestopt.

Niet heel positief

Weinig tot geen reacties op berichtjes

Ik vind dat er teveel gratis leden zijn.

wanneer je vervolgens reageert met een vip credit toe te sturen je geen enkele reactie krijgt.Verder krijg ik bij matching vaak mannen te zien waar ik niet op zit te wachten , zoek een vrouw. Verder heb ik al eerder aangegeven dat wanneer iemand een like stuurt en je vervolgens gaat lijken bij wie je profiel heeft bezocht de desbetreffende persoon niet te zien krijgt.

Oplichting

Ik voel het als oplichting

Geen relevante serieuze kandidaten

Daten via datingsite 's werkt niet. Het is een wanhopige hopeloze manier van kontakten. Elke serieuze afspraak was een ramp en leiden tot nog meer verwijdering van de werkelijkheid. Het zomaar bijelkaar schuiven van mensen werkt niet op deze manier. Via foute profielen en 88%is ook hier alleen op een sex avontuurtje uit.

Dat hebik al eens doorgegeven,maar schrijf mij nu maar uit ik was erheen tevreden meemet 50 plus.

Wisselend tot volle tevredenheid

Paar ontmoetingen gehad liep niet zo als ik graag wilde, uiteindelijk wel een hele lieve partner gevonden.

Winthontlaan 200

3526KV Utrecht

+31 850 6533204

Over Vijftigplusdating.nl

Vijftigplusdating.nl is in 2009 opgestart en heeft sindsdien talloze leden geholpen bij het vinden van een passende partner/ relatie. Inmiddels is het platform uitgegroeid tot een van de grootste en meest gewaardeerde datingsites voor 50-plussers in Nederland en België.