Voor 50+ een prima site

Binnen een maand een vaste relatie en woon nu samen met haar. Dus het werkt. En bedankt.

Eenvoudig maar heldere site.

Niet zo uitgebreid als andere websites maar wel duidelijk. Behulpzame en oplossingsgerichte klantenservice, heel prettig.

Oke

Was soms lastig om alle mannen te bekijken. Je moet steeds weer van voor af aan beginnen. De laatsten zijn nooit aan bod gekomen. Misschien een soort onthou waar je bent gebleven knop.? handig om keuzes te selecteren.op afstand. Leeftijd. Wel / geen foto. Verder alles oke

Ik heb een relatie met mijn favoriet van de site

Direct na het aanmaken van mijn profiel had ik vele reacties. Site is zeer gebruiksvriendelijk.

Mijn ervaring met jullie is excellent!!!.

Het is een verademing dat ik kan chatten met normale mensen die goed zijn uit gekozen door jullie!!!. Dank daarvoor.

Niet mijn ding

Helaas de meeste kerels voor onenightstand

fijne datingsite

Binnen 4 weken iemand leren kennen waar ik nu een relatie mee heb. Blij mee. Jammer dat je niet per maand kan betalen als je je aanmeld.

Iemand ontmoet

Positief

Serieuze leden, snel leuk contact

Ik kreeg binnen zeer korte tijd meerdere berichten, allemaal van echte vrouwen, wat bij andere sites wel eens anders is. En ik had al binnen een week of twee een hele leuke dame gevonden, waarmee het ontzettend goed klikt. En waarmee ik nu ga kijken of er iets heel moois uit kan voortkomen. Ik ben erg tevreden over deze datingsite!

Mooie ervaring.

Mijn partner gevonden, dat was het doel

Prima!!

S'morgens was mijn aanmelding, s'middags heel veel reacties en S'avonds had ik een relatie! En nog steeds!!

De site is gebruiksvriendelijk. Ik heb via Vijftigplusdating de liefde van mijn leven gevonden.

Serieuze datingsite voor oudere mensen

Een betrouwbare datingsite met weinig fake profielen die na melding aan de organisatie adequate worden opgepakt. Ik heb met succes mijn liefde gevonden ondanks mijn geaardheid waardoor ik het eigenlijk niet voor mogelijk had gehouden een goede match te vinden.

De start van een nieuw en gelukkig leven samen met een Prachtvrouw.

Heel positief

Fijne site gebruiksvriendelijk

Goede site met duidelijke instructies, heb hier mijn partner gevonden

Winthontlaan 200

3526KV Utrecht

+31 850 6533204

Over Vijftigplusdating.nl

Vijftigplusdating.nl is in 2009 opgestart en heeft sindsdien talloze leden geholpen bij het vinden van een passende partner/ relatie. Inmiddels is het platform uitgegroeid tot een van de grootste en meest gewaardeerde datingsites voor 50-plussers in Nederland en België.