Een perfect weekend gehad

Alles vanaf het begin goed geregeld, prima communicatie en afspraken worden nagekomen.

Prima begeleiding op een goede locatie.

Wij hebben een uitstekend verzorgd trainingskamp gehad via Sportkampen. De locatie in Marbella was uitstekend, de trainingsvelden op Marbella Football Center ook. De begeleiding was 24 uur per dag goed verzorgd.

Goed hotel aan de boulevard van Carihuela met heerlijk eten. Sportvelden op korte afstand. Goed georganiseerd. Een aanrader voor elk team.

Het was geweldig geregeld. Een prachtige ervaring.

Strak en goed geregeld

Van a tot Z prima begeleid.

Alles super goed geregeld en de begeleiding was top!

Top!!

Goed georganiseerd trainingskamp

Nu al diverse keren met jullie op trainingskamp geweest naar Spanje. Organisatie en faciliteiten zijn prima geregeld! Als er iets is staan de mensen van sportkampen gelijk voor je klaar om het te regelen waar nodig. Voor ons nu 3e keer in Torremolinos dus zeer waarschijnlijk volgend jaar naar een andere plaats maar wel met Sportkampen.com

Een top georganiseerd trainingskamp.

Met de selectie van vv Roden hebben wij een hartstikke mooi trainingskamp gehad waarbij alles goed was geregeld door Sportkampen.com. Onze contactpersoon Gerrit was altijd bereikbaar en hielp ons wanneer nodig. Tijdens het trainingskamp hebben we nog besloten om te gaan padellen, ook dit werd snel en goed geregeld. Al met al zijn wij enorm tevreden over het trainingskamp wat Sportkampen.com voor ons heeft geregeld, wij zullen ze dan ook zeer zeker aanraden.

Goed georganiseerd

Goeie organisatie en prettige begeleiding en uitstekend trainingsweekend

Prima organisatie!!

Alles prima geregeld en heel fijn dat er continue aan aaspreekpunt is, vooral ook in het hotel.

De service hebben wij als prima ervaren.

Communicatie duidelijk en transparant. Het enige wat niet positief werd ervaren is, dat de instapkaarten in eerste instantie individueel geregeld moesten worden.

Afspraken zijn nagekomen

Wij zijn voor het eerst op trainingskamp geweest met deze organisatie maar ze zijn alle afspraken nagekomen. De lijnen in het hotel waar kort en prettig. Datgene waar we tegen aan zijn gelopen werd ook meteen weer keurig opgelost.

super geregeld, goede begeleiding

Vanaf het eerste contact al een goed gevoel bij en dit gevoel is alleen maar beter geworden. En alles is bevestigd op de locatie van het trainingskamp. Goede keuze geweest

Van begint tot eind was het weer top geregeld.

Van begin tot einde was alles weer perfect. Goede communicatie, heldere afspraken en zeer goede begeleiding. Zowel in Nederland als op locatie.

Het ontbrak ons aan niets, alles was door Michael volgens afspraak goed geregeld.

Geweldige, zeer professionele organisatie

Alles was meer dan top geregeld. Werkelijk alles! Vier dagen super begeleiding, alle activiteiten waren super, en alles op tijd! Volgend jaar wéér!!

Top verzorging en goede begeleiding

Was van het beginpunt tot het eindpunt perfect geregeld. Van te voren alles duidelijke en het mailverkeer ook prima met alle informatie en draaiboek compleet. Complimenten ook voor locatie ,hotel en verzorging bij de activiteiten. Beter dan trainingskamp.nl We hopen voor weer een mooie aanbieding op trainings kamp te gaan in 2025

Super geregeld

Alles goed geregeld vlucht hotel en de trainings accommodaties

De medewerkers van Sportkampen hebben bijgedragen tot 4 fantastische dagen.

De organisatie Sportkampen hebben ons geweldig begeleid vanaf dag 1 tot de laatst dag. Graag willen wij apart benoemen Bert en Inge in Sevilla die ons fantastisch hebben begeleid in Sevilla niets was hun teveel.

Succesvol trainingskamp in Albufeira

Was een goed georganiseerd trainingskamp en alles was goed geregeld door Sportkampen

Alle wensen vervuld.

Michael blonk is iemand van afspraken!!!!

Top organisatie voor goed trainingskamp

Perfecte locatie, vriendelijk en ervaren personeel. Sportkampen.com de organisatie voor een geslaagd trainingskamp.

Een leuk en strak georganiseerd trainingskamp!

Communicatie in de voorbereiding was top, maar ook tijdens het trainingskamp. Boornbergum vond het prettig dat er een begeleider mee was die er was om vragen te beantwoorden of dingen te regelen. Ook zijn er verschillende activiteiten getipt die we konden doen op Faro/Albufeira. Kortom zouden wij als Boornbergum opnieuw een trainingskamp willen boeken via sportkampen!

Onvergetelijk avontuur. voor vv RKO

Alles was perfect geregeld, van de start tot einde. Dit weekend zullen we als team niet snel vergeten. Ik kan ook iedereen aanraden om je trainingskamp door deze organisatie te laten organiseren. Speciale dank aan Natascha, Michael en Tijn!

Alles was perfect geregeld.

Namens v.v. de Zwerver hebben wij enorm genoten. Perfect hotel, mooie stad en een perfecte begeleiding.

Willemsplein 5 - 2

6811 KA Arnhem

Over Sportkampen.com

Sportkampen.com is de specialist in jouw sportieve reis! Als organisatie zijn wij reeds 20 jaar actief in de organisatie van sport gerelateerde reizen. Inmiddels organiseert Sportkampen.com al vele jaren geheel georganiseerde trainingskampen in binnen- en buitenland. Waar in eerste instantie de focus lag op de organisatie op voetbal is dit verder uitgebreid naar hockey, fietsen, tennis en paddel. Sportkampen.com is aangesloten bij de SGRZ.