Super trainingskamp

Voor de derde keer via deze organisatie naar Spanje geweest. Fantastische begeleiding en een heel mooi programma. Zeer professioneel met oog voor detail. Volgend jaar zeker weer!

Grandioos!

Goed verzorgde reis, opvang op Schiphol, ontvangst in Benidorm, perfecte trainingsfaciliteiten, werkelijk een top hotel en een perfecte begeleiding vanuit de organisatie in Benidorm. Voor Eendracht Arnhem de 1e keer, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Perfect geregeld

Met flevoboys 2x nu op kamp geweest. Beide keren prima geregeld.

Top geregeld

Van begin tot het eind alles goed geregeld

Van begin tot eind prima geregeld!

Super geregeld!!!

Super geregeld!!!

Uitstekend geregeld en korte lijntjes

Uitstekende begeleiding en goed geregelgd

Met SV Den Hoorn naar Sevilla geweest, prachtig hotel naast het stadion van Sevilla. Alles goed georganiseerd door Michael en ook door onze begeleidster Dorien. Zeker een aanrader om alles door trainingskamp.com te laten regelen.

Het was een top trainingskamp, alles goed geregeld!

Ons trainingskamp werd van begin tot eind goed geregeld. Ik had ieder dag wel contact met Michael en ben altijd goed geholpen! In Valencia zijn wij goed opgevangen en hebben wij een leuke trainingskamp gehad!

Met de eerste selectie van Drachtster Boys zijn wij begin januari 2023 een paar dagen op trainingskamp in Benidorm geweest. Vanaf het eerste contact met de organisatie (Michael) waren de informatievoorziening, de organisatie en de bereikbaarheid voortreffelijk. Zowel de heenreis als het verblijf en de terugreis waren perfect georganiseerd met een prima begeleiding (Tom en Jos). Het organiseren van een eventueel volgend buitenlands trainingskamp laten we daarom met een gerust hart over aan deze voortreffelijke organisatie! Drachtster Boys, Jan Willem Visser, teammanager

Goed georganiseerd!

Top georganiseerd. Fijn dat er altijd een aanspreekpunt op locatie is! Ook fijn dat er goed geholpen is, met een speler die naar het ziekenhuis moest! Veel aandacht daar aan besteed. Nogmaals dank daarvoor! Was moeilijk organiseren in de corona tijd. Maar toch een super weekend gehad.

Top organisatie en begeleiding.

Vanaf het moment van boeken ( Michael Blonk) tot aan de begeleiding in Valencia (Yorrick) was alles tot in de puntjes top geregeld. Harry van den Brink Trainer/coach HVSpijkenisse.

Goed georganiseerd en goed geanticipeerd op onverwachte situaties,

1 contactpersoon vanaf eerste contact, offerte t/m begeleiding ter plaatse die goed de weg wist, hebben wij als zeer prettig ervaren.

Kort en bondig, alles was prima geregeld.

Mijn ervaring met Trainingskamp.com als zeer positief ervaren. Geboekt via Michael. Vooraf goed contact gehad via e-mail en whatsapp. Michael is een aantal keer langs geweest op de club. Alles wat op papier stond was ook zo in spanje. Prima hotel, prima trainingsaccomodatie, bussen waren op tijd en vanuit trainingskamp.com goede begeleiding. Zeker de begeleiding op de vliegvelden werkt heel prettig.

Ondanks de Corona en de maatregelen een super 1ste trainingskamp gehad in Spanje. En er zijn zeker wel wat verbeterpunten waar aan gesleuteld moet worden.

Goed geregeld trainingskamp

Het trainingskamp van K.R.SV. Vredenburch was door trainingskamp.com heel goed geregeld! De communicatie en de service waren wij zeer tevreden mee. Iedereen binnen de selectie (ook de stafleden) waren te spreken over hoe het trainingskamp is verlopen en hoe het was geregeld. Iedereen van de organisatie die een steentje heeft bij gedragen aan ons trainingskamp bedankt! Wij weten wel waar we ons trainingskamp volgend jaar gaan regelen, tot volgend jaar!

Uitstekend geregeld en top contact

Het trainingskamp van NSVV 2 was perfect geregeld. Zelfs nog een extra bonus door een vroege vlucht. Super fijn en makkelijk contact gehad met Michael Blonk, de wensen bij hem neergelegd en alles is geregeld. Accomodatie top, faciliteiten top, activiteiten top.

Ontzorgd op reis!!

SV Otterlo is de laatste 5 winters 4 keer op reis geweest met Trainingskamp.com. Salou, Torremolinos en Benidorm zijn de locaties die we bezocht hebben. Alles goed voor elkaar en altijd een begeleider in de buurt. Laagdrempelig in de contacten en kwaliteit in hotels en accomodaties. Kortom een aanrader voor iedere vereniging. Wellicht komen we elkaar komende winter tegen want wij gaan zeker!

Afwisselend en goed georganiseerd trainingskamp

Door de afwisselende activiteiten en flexibiliteit hebben we een zeer nuttig trainingskamp gehad. De teambuilding was top en de voorbereiding op de 2e seizoenshelft was formidabel.

Willemsplein 5 - 2

6811 KA Arnhem

Over Sportkampen.com

Sportkampen.com is de specialist in jouw sportieve reis! Als organisatie zijn wij reeds 20 jaar actief in de organisatie van sport gerelateerde reizen. Inmiddels organiseert Sportkampen.com al vele jaren geheel georganiseerde trainingskampen in binnen- en buitenland. Waar in eerste instantie de focus lag op de organisatie op voetbal is dit verder uitgebreid naar hockey, fietsen, tennis en paddel. Sportkampen.com is aangesloten bij de SGRZ.