Uitstekende service en kwaliteit

Het perfecte alternatief in corona tijd

Ik ben voor het eerst in aanraking gekomen met Zomaar events doordat we live events niet konden regelen. Ik ben dan ook benieuwd wat Zomaar events kan betekenen voor ons na corona. Het werkt makkelijk door een bestand aan te leveren met adressen, om vervolgens onze medewerkers blij te kunnen maken. Enige min-punt waarom ik geen 5 sterren geef, is wanneer we een bestelling hadden doorgegeven met een lactose allergie. Dat soort dingen is ook absoluut niet makkelijk om rekening mee te houden, maar ondanks op voorhand dit aan te geven, ontving de medewerker zijn bestelling optijd, maar niet lactose vrij. De na bestelling die werd gedaan, kwam dan ook helaas later aan....

Dankzij Zomaar Events werden het geslaagde bijeenkomsten!

Het contact met Cheyenne en Bram van Zomaar Events was goed. Onze wensen lieten zij uitkomen en de pakketten met lekkere producten werden keurig op tijd bij de collega's geleverd.

Snelle en persoonlijke service om een leuke verassing te kunnen verzorgen

Ik had niet veel tijd om pakketten voor een jubileum in elkaar te zetten. Toen ik belde om te vragen of het mogelijk is om mijn pakketten op zee korte termijn te ontvangen, hebben ze dit voor mij mogelijk gemaakt. Hierdoor kon ons jubileum alsnog feestelijk worden gevierd. Goed op elkaar afgestemd personeel en duidelijke communicatie naar de klant. Al onze personeelsleden hebben genoten en er kwamen veel complimenten over de pakketten!

Top!!

Mooie en heerlijke pakketten netjes op tijd bezorgd :)

Goede prijs/kwaliteit!

Prima pakket voor een goede prijs. Vlotte levering. Aanrader!

simpel en doeltreffend

Ik heb aangeven wat ik wilde en binnen een paar minuten was het rond. Daar houd ik van iets leuks bedenken, plan maken, boeken en uitvoeren.

Best wel goeie

Was wel lekker

Snelle levering en zag er goed uit. Mooie bewerkte kaart die perfect voldeed aan onze vraag!

Heerlijk geborreld

Ik was zeer verrast door het borrel pakket. Het bestond uit veel dingen die ik nog nooit geprobeerd had en die dus lekker waren om een keer te proberen. 1 speciaal biertje had niet helemaal mijn smaak, maar de rest was allemaal erg lekker

Fijne communicatie en goede pakketten!

Hele fijne services, alles gemakkelijke geregeld. De pakketten waren ook top, genoeg keuze en fijn bezorgd!

Alles werd op tijd geleverd. De gekozen dranken waren niet mijn persoonlijke favorieten, maar alsnog heb ik genoten van dit geschenk.

Perfect!

hele goede ervaring, ik zou zo weer bij jullie bestellen. Gaat allemaal heel erg makkelijk en snel. Het pakketje was leuk en zag er netjes uit. Ook de kaart erbij was leuk. Heel fijn dat je een proefje krijgt van de kaart en als je iets corrigeert, supersnel weer een nieuwe proef ontvangt.

Goeie service en lekkere borrel!

De website is erg duidelijk en biedt veel keuze. De service was top en je werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Aanrader!

Altijd blij

Vanaf mijn eerste bestelling word ik netjes behandeld aan de telefoon en eventuele (sporadisch) voorkomende fouten of plotselinge aanvullingen (van mijn kant) worden altijd zeer klantvriendelijk behandeld. De verscheidenheid in de pakketten en de prijs is ook zeer aantrekkelijk.

Er werd goed mee gedacht voor aanpassingen ivm allergieën. Mooie gepersonaliseerde kaarten én de pakketten waren een dag na bestellen al in huis. De volgende keer bestel ik hier zeker weer!

Uitstekende service!

Leuke pakketten, goede en snelle service!

Nijverheidsstraat 10

1704RA Heerhugowaard

Over Zomaar Events

Bij Zomaar Events zorgen wij ervoor dat de klant te gast is op zijn eigen evenement en creëren wij herinneringen bij iedereen die bij het evenement betrokken is. Sommige reviews zijn uit de "coronaperiode" waarin wij borrelpakketten verzorgden voor online evenementen.