Aangenaam

Ik ging gisteren langs in Maldegem. Mijn dochter en schoonzoon waren mee. We gingen gewoon een jas retourneren. We kwamen buiten met meer of 200 € kledij. Wij werden geholpen door Stephanie. Zowel bij het passen als aan de kassa. Ze was aanwezig maar niet opdringerig. Gaf eerlijk advies. We waren zo op ons gemak met het gekende resultaat. Bij deze wil ik Kathy een deugddoend pensioen wensen.

Teleurgesteld

Na 1 keer wassen komen er stiksels los. Slechte kwaliteit! Jammer, want het is de eerste keer dat me dat voorkomt in al die jaren dat ik klant ben. Ik ga foto’s maken en opsturen. Het kleedje kostte niet veel, maar ik vind dat niet kunnen.

Zalige winkel, prima klantenservice

Prachtige kleine kleertjes voor mijn kindjes. Ik ben fan! De klantendienst is ook snel en goed bereikbaar. Enorm vriendelijke mensen. Wat een aanrader!

Leuke ervaring

Leuke mode voor de kids en mooi aanbod in grote maten

Super toffe kledingwinkel

Toffe kleding, en zeker aanbevolen. Maar met het online shoppen geraak ik nooit ingelogd en dan heb ik ook geen punten. Ook al verander ik op dat moment mijn wachtwoord. Sorry, daarom een 3 voor het online shoppen, anders was het zeker een 5. Vriendelijke groeten.

Mooie kleren, snelle levering. Gewoon zoals het hoort!

bij aankoop van een cadeaubon blijkt verkoopster de code vergeten te hebben

Wij worden van het kastje naar de muur gezonden ivm met vergetelheid van een verkoopster die de code is vergeten plaatsen op de badge van een cadeaubon waardoor deze niet te verzilveren is. Zoiets kan niet in deze tijd. Ga bij plaatselijke handelaar is het motto dan.

Vriendelijk en doeltreffend geholpen!

Ik ging deze woensdagnamiddag mijn bestelling afhalen bij Bel & Bo Zottegem, maar spijtig genoeg zat er lichtblauw kleedje (mt 48) in mijn pakje ipv een donkerblauwe linnen broekje (mt 42). Ik wil even meegeven dat de winkeldame (Emmy?) dit onmiddellijk en zeer vriendelijk heeft opgelost! Ze heeft een telefoontje gedaan en bevestigde dat de donkerblauwe broek binnen een paar dagen zou aankomen bij hen. Ik kijk er alvast naar uit dat ik het linnen broekje kan gaan afhalen en dragen en wil alvast iedereen een dikke pluim geven om dit zo kordaat en vriendelijk op te lossen! Fouten maken is menselijk, maar deze dan zo vriendelijk en kordaat opgelost te krijgen, is uitzonderlijk!

Mooi aanbod

Een leuke site om mijn favoriete merk online te shoppen! Mooie en duidelijke productfoto´s en makkelijk om aankopen te doen.

WOW, knappe beleving op de site

Toffe kledij - Jullie foto's zijn echt mooi en de site is handig. Gisteren iets besteld en vandaag al ontvangen. Das knap.

Stress website

De vernieuwde website werkt helemaal niet naar behoren!!!!

Wat een stress site.

Zoek je een bepaald kledingstuk en selecteer je jouw maat, blijkt dan voor sommige artikels dat je maat toch niet beschikbaar is. Zo kan je lang bezig blijven. Jammer...

Leuke collectie

Bij Bel&Bo altijd goede prijs-kwaliteit. Ook snelle levering. Tevreden klant.

Overzichtelijk en voor elk wat wils !

Heel fijne website ! Groot en duidelijk assortiment.

waw, wat een mooie nieuwe website!

Ik ben een trouwe klant, en gezien dat de site vernieuwd is, heel praktische en mooie foto's!

leuke kleding voor betaalbare prijzen

vriendelijke verkoopsters

Nieuwe collectie van Emilie is top!

Mijn nieuwe trui past perfect en is lekker warm. Snelle levering thuis!

Vlotte service

Artikelen besteld en ze werden tot mijn verbazing de dag erna al geleverd! Heel blij met mijn nieuwe outfit.

Theo Nuyttenslaan 5

8540 Deerlijk