Top, en leuke aanbiedingen.

Ik kwam op deze website omdat ik een setje Lego wilde die in de winkel niet te koop is. Vervolgens leuke aankopen gedaan afgeprijsd met de december maand in gedachten.

goeie en snelle bezorging

prijzen zijn ook scherp dus de volgende bestelling weer bij de Brickkampioen

Goed - Snel - Goedkoop

Niks te klagen, geen verrassingen. Dus gewoon goed :)

Snel, goed verpakt en leuke persoonlijke touch

Leuke site, divers aanbod en scherp geprijsd

Snel

Snelle en goede levering

Zeer snelle levering. Persoonlijk geschreven kaartje maakte mijn dag goed. Dank je wel.

Goed bestel en leveringsproces

Goed bestel en leveringsproces met prettige persoonlijke terugkoppeling ivm iets verlate levering. Stel dat zeer op prijs omdat daarmee je niet tot een van de vele klanten wordt gemaakt.

Toppie!

Snel, prima op de hoogte gehouden via mail, netjes verpakt.

Onwijs goed en snel

Bestelling was snel geleverd. Ik ben er blij mee

Goed geregeld

Helaas had ik zaterdag besteld waardoor de bestelling dinsdag zou komen (had gehoopt op maandag).

3 mooie sets besteld. Super snel geleverd en netjes verpakt.

Hele goede ervaring!

Pakketje besteld en netjes bezorgd. Tevreden met de aankoop. Door post nl is de bezorgdatum 2x uitgesteld maar daar kan brickkampioen niks aan doen. Gelukkig was het ruim van te voren besteld en op tijd.

Zo attent want er zat een persoonlijk geschreven kaartje bij. Het pakket kwam 1 dag later maar daar kreeg je duidelijke mails over. Blij dat zij het lego pakket nog hadden

Zeer lichte beschadiging aan de doos. De doos zit direct tegen het karton verpakt. Voor mij geen probleem (voor een kritische verzamelaar misschien wel, vandaar 4 uit de 5 srerren), de set is geweldig om te bouwen en ben blij dat er nog 1 te vinden was. Ook snelle levering en betrouwbare site.

Uitstekend aanbod en snel

Ik zocht naar Lego welke niet meer geproduceerd wordt door LEGO zelf. Bij Brickkampioen hadden ze deze set nog op voorraad tegen een goede prijs! Ook de persoonlijke afhandeling vond ik een erg leuke toevoeging.

Heerlijk snel lekker bouwen aan mijn Lego bestelling en weer snel genoten van het resultaat. Goede servies nee geen servies van Blokker gewoon hele goede services van Brickkampioen waar je fijn kunt winkelen. TOP WINKEL

Snelle afhandeling

Bestelling werd supersnel geleverd en was zeer goed verpakt.

Heel blij met deze, bij Lego zelf uitverkochte, set

Bij Lego.com was hij al niet meer verkrijgbaar. Zoeken op internet leverde BRICKkampioen op. Zeker een kampioen, geen woekerprijzen en snelle levering. Wat wil je nog meer?

Snelle reactie op mijn bestelling

Mijn vrouw, die geen ervaring heeft met Lego ( ze vindt mijn hobby wat kinderlijk) zag bij haar zus de bouwdoos van Lego met bloemen. Ze vond die heel mooi. Ik heb daarom voor haar verjaardag de lego-set met de orchideeën aangeschaft. Ze vond dat een leuk cadeau en gaat er snel mee aan de slag. Op de site van brickkampioen vond ik snel de set die ik kon bestellen. Hij bleek ook iets goedkoper te zijn, inclusief de verzendkosten, dan bij andere aanbieders. De bestelling werd echt heel snel afgeleverd. Prima service.

Goede prijs, snelle verzending. Helemaal tevreden!

Was op zoek naar de orchideeën van Lego. In de winkel hier niet meer te krijgen. Dus op zoek op het internet. Hier was de set het laagst geprijsd en snel in huis. Hartstikke fijn!

Snelle reactie

Post NL was traag

Zeer tevreden!

Mijn bestelling was zeer goed verpakt en een snelle levering. Het persoonlijk handgeschreven kaartje wat in de doos zat doet leuk aan.

Fantastisch!!!

Lego voor leuke prijzen en snel geleverd. Met bezorgen nog een leuk persoonlijk kaartje erbij! Helemaal top.

Lekker snel aan de slag!

Geweldig cadeau voor Vaderdag! Super snel geleverd dus pa kon gelijk aan de slag. Top! En leuke pakkende teksten in de berichten over de bestelling. Helemaal leuk!

Een heel fijn bedrijf om te bestellen!

Ze zijn snel met leveren! Het handgeschreven kaartje erbij, top!!

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.