Echt top

Prijs was zeer scherp, levering netjes ingepakt en snel. Communicatie duidelijk, bovendien zat er een ontzettend leuk kaartje bij die me bedankte voor mijn klandizie. Staat nu op de shortlist van winkels om Lego te kopen. Dikke aanrader!

Snel en goed verpakt, leuk van t kaartje.

Perfect seller

The goods are well-protected. Very fast and safe transfer. Competitive price and good package. They are a trustable seller.

• 您会推荐我们吗? Yes

Snelle levering, goed verpakt.

Voor onze zoon zochten we de Lego Adidas sneaker. Brickkampioen had een mooie aanbieding. Aangezien wij geen ervaring hadden met Brickkampioen eerst contact gezocht via de chat. Hierop kregen we direct antwoord en dat gaf vertrouwen. De bestelling geplaatst en de volgende dag goed verpakt in huis. Resultaat een blije zoon. Kortom een zeer goede ervaring.

Prima en snel verzonden

Product voor prima prijs en ook snel verzonden.

een super goede ervaring telkens weer bij elke bestelling

vanaf inloggen voor een bestelling tot het aannemen aan de deur....Gladjes en alles binnen de afspraken mote

Fantastic

Simple and quick, fantastic! Went to the website, selected the items, ordered, and a few days later they were at my front door. Highly recomend!

Goed verzorgd. Snelle levering

Super snel aan mijn fiat 77942 kunnen gaan bouwen. Als een klein kind stond ik op de snelle levering te wachten. Thanx voor de goede service!!!!

Snelle en juiste levering. Goed verpakt en goed geïnformeerd

Fiat 500 baby blauw

Ik heb hier een blauwe fiat 500 besteld, was er lang naar opzoek en vond hem hier bij Brickkampioen. Had niet eerder besteld bij ze, maar ik ga hier zeker weer wat bestellen. De lego doos was uiterst netjes en met zorg ingepakt, zelfs bubbeltjes plastic zat er omheen zodat de lego doos niet beschadigd zou raken. Er zat zelfs een persoonlijk geschreven kaartje erbij als attentie wat super leuk was dat! Dat voelde echt als waardering, als klant als je dat leest!! Ik ben blij dat ik hier wat besteld hebt, aangezien ik netjes via de mail mijn pakket kon volgen. Ik ben dan ook heel blij met de fiat, en mijn dank gaat dan ook uit naar de mensen achter Brickkampioen die met uiterste zorg dragen voor het mooiste speelgoed wat je als kind en zeker voor volwassenen kunt hebben. Nogmaals dank jullie wel!!

Heel makkelijk bestellen en prima aflevering.

Alles tot in de puntjes verzorgd .

Snel bezorgd en leuk verpakt

Uitermate betrouwbaar

Bestellen, betalen en de volgende dag geleverd met een persoonlijke boodschap Dit noem ik klantvriendelijkheid zoals het hoort Klasse!

Zat een leuk kaartje bij de bestelling

Superrrrrr

Snel en makkelijk. Een persoonlijke kaart geschreven wat je bijna nergens meer tegenkomt.

Bricktastisch

Zeer prettige winkelervaring, goede site, snelle afhandeling en veel waardering voor de persoonlijke noot bij aflevering.

Goede service. Levering de volgende dag en super geholpen aan de telefoon

Netjes verpakt…top service…ben erg tevreden…

Zeer goed bedrijf

Heel fijn bedrijf. En wat ik heel leuk vond, was het met de hand geschreven kaartje dat erbij zat. Snelle en correcte levering. Top.

Weer op en top

Deze site verpakt naar mijn mening hun producten beter dan lego zelf. Nu voor de tweede keer besteld maar zeker niet de laatste keer. Snelle verzending, prima prijs. Ik ben in de regel niet de makkelijkste maar hier heb ik geen verbeterpunten voor. Op-en-top, mijn complimenten

Snelle service. Lief kaartje

Zeker ook gezien de prijsverhouding met anderen voor herhaling vatbaar

Gewoon goed

Gewoon goed

Snelle levering tegen de beste prijs.

Brickkampioen leverde de Lego Ninjago doos s el en tegen de beste prijs die ik heb kunnen vinden. Het vriendelijke kaartje is de kers op de taart!

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.