Super! Alles was perfect

Prima prijs, snel geleverd, goed verpakt

In alle opzichten geslaagde internetaankoop. Met ook nog een vriendelijk kaartje erbij. Zeer aan te bevelen.

Snel, vriendelijk en goed

Hele snelle levering.

Een hele snelle levering, zelfs als je in het weekend besteld. En een goede prijs.

SNEL

Supersnel TOP!

Snel contact gehad ,uitleg gekregen, besteld en de volgende dag in huis.

Super fijne ervaring.

Ik kreeg mooi een mailtje toen ik mijn pakketje had besteld. Wanneer hij onderweg was kreeg ik ook een mailtje wat ik fijn vond. Toen ik het pakketje kreeg en ik de doos open maakte vond ik het super leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat.

Geweldig snel

Ik vond door een zoekopdracht via google jullie site, zeer makkelijk te navigeren en bestellen is zo gedaan.

helemaal top

Overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen en zeer snelle levering. De LEGO sets zijn in perfecte conditie. Bedankt voor jullie service

Geweldige service

Mijn pakketje werd heel snel bezorgd. De bevestigingsmail tovert al een lach op je gezicht. En dan maak je de doos open en zit er een persoonlijk handgeschreven kaartje bij. Diegene die de kaart heeft geschreven heeft echt gekeken naar wat ik had besteld en mijn naam is eindelijk goed geschreven door iemand. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.

Zeer tevreden over het product en de snelle levering!

De opbouw van de website is duidelijk. Ik kon het product snel vinden. Voor aanschaf het product had ik een aantal vragen. Gelukkig snel geholpen via de live chat. Personeel erg vriendelijk. Levering was ook super snel. Bij aankomst zat er in de doos een kaartje met de hand geschreven. Zeer tevreden over het bedrijf, aanrader!

Geweldige aanwinst

Voldoet aan alle verwachtingen en is blikvanger in de woonkamer en vanaf buiten ook goed zichtbaar, mensen kijken ernaar.

Makkelijk, snel en persoonlijk

Bestellen ging erg makkelijk en werd snel geleverd met een leuke persoonlijke attentie

Uitstekende service en snelle correcte levering

Snelle levering en goed verpakt

Mijn eerste bestelling en deze werd snel geleverd en keurig verpakt. Ook goede communicatie over de voortgang van de levering.

Top levering!

De bestelling was snel geleverd en keurig verpakt. Mijn zoontje was erg blij op zijn verjaardag!

Super snel bouwplezier

Een vlotte en heldere communicatie, pakket snel thuis, keurig verpakt en verzonden. Na levering nog een check up of alles na wens is verlopen. Een blij kleinkind

Duidelijke site en snelle bezorging

Prima site, goed ingepakt en spoedig bezorgd.

Super service!

Heel goed customer service, snel antwoord.

Snelle levering binnen 24.00 uur

De Londense dubbeldekker is een aanrader. De bus is zeer gedetailleerd uitgevoerd, zelfs een paraplu in de plubak ontbreekt niet. Niet van een echte bus te onderscheiden!

Originele webshop

Interessante selectie lego sets voor scherpe prijzen.

Super!!

De bestelling werd snel en goed geleverd, er zaten diverse "fragiel" stickers op en het hoogtepunt was het handgeschreven bedankje! Het feit dat iemand de tijd heeft genomen een briefje te schrijven zegt al veel over de winkel. Dus al met al een "Bricktastische" ervaring en voor herhaling vatbaar! Nogmaals dank..

Perfect en zeer aan te bevelen!

Snelle levering en bij het uitpakken van het pakket zat er een persoonlijk kaartje bij (handgeschreven). Super attent en er is echt moeite gedaan voor pakketje!

Prima, zeer snel

Zeer snel verstuurd (zaterdagmorgen besteld, maandag in huis). Netjes verpakt en een persoonlijke kaart erbij. Top!

Simpelweg goed

Extra persoonlijke opmerkingen !

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.