Super site

Super site en snelle levering en wat ik nog het leukste vond is dat er een leuk bedank kaartje bij zat lief hoor!!!!!!!

Super tevreden.

Ik zou zeker vaker hier iets willen bestellen, er is een snelle levering met veel betaal mogelijkheden, ik werd geüpdate gehouden via de mail waardoor ik me pakketje een dag na dat de bestelling geplaatst was mijn pakketje al kon zien.

Snel geleverd!

Snel geleverd en de doos zat netjes verpakt in een omdoos!

Heel erg tevreden

Snelle levering, helemaal blij mee

Zeer tevreden. Snel en netjes.

Snel geleverd en goed geprijsd.

Bestelproces verliep zeer eenvoudig en was duidelijk. Ontving direct duidelijke mail met bestelgegevens en informatie over verzending. De bestelling werd snel verzonden en was net zo vlot in huis. Het persoonlijke kaartje er bij maakte het hele proces perfect! Een volgende LEGO bestelling plaatsen wij zeker weer bij BRICKkampioen!

Snel!

Ik kende de site niet zo goed en was daarom nog wel beetje angstig of het wel goed kwam. Nou uiteindelijk pakket in no time binnen, met nog een lief zelf geschreven kaartje erbij. Dat vond ik erg attent. Bij mij kwam het in een grote doos dus zorg wel dat er iemand thuis is als ze het komen bezorgen :)

snelle en goede verzending met een leuke persoonlijke twist.

snelle en goede verzending met een leuke persoonlijke twist.

snel goed en informatief

snelle levering en ik werd goed op de hoogte gehouden wat er met mijn zending gebeurde

Snel en scherpe prijs

Gevonden door de scherpe prijs en niet teleurgesteld door de duidelijke communicatie en snelheid van afhandelen.

UITSTEKENDE SERVICE

Snelle levering, goed verpackt, produckt en correct, Leuk bedankkaartje. Echt goede pagina's, goede instructies ook. Misschien een beetje minus de verzendkosten als je een goedkoper product bestelt.

Uitstekend en simpel

En supersnelle levering. Uiterst tevreden!

Great!

Snel bezorgd, goed selectie en een leuke persoonlijke notitiekaart. Bedankt!

Goed en betrouwbaar

Constant bericht over stand van de snelle verzending. Idd een persoonlijk kaartje erbij. Bestelling komt in goede staat aan.

Brick Headz geweldig leuk!

Donald, Goofy en Pluto cadeau van Lego Brick Headz cadeau gedaan aan mijn broer en schoonzus als lichtpuntje in een erg donkere situatie. Ze reageerden erg enthousiast. Er zaten veel meer stukjes bij dan verwacht, ca. 100. En ze hebben erg genoten van het in elkaar zetten. Eindresultaat ziet er heel leuk uit. Brick kampioen heeft de bestelling netjes afgehandeld en tijdig verzonden.

Snel verzonden, goede kwaliteit en toch heel persoonlijk

Ik heb Lego besteld voor mijn dochter die (vrijwel) nergens te koop bleek. Bij BrickKampioen was deze op voorraad. Snel verzonden, goed verpakt, en natuurlijk geseald in doos. Wat ontzettend leuk was, was dat er een persoonlijk handgeschreven kaartje bij zat. Maud heeft erg veel plezier van haar nieuwe Lego en ik ga hier zeker nog eens bestellen als ik iets nodig heb!

Snel en ongecompliceerd

Precies zoals een online bestelling hoort te zijn. Geen moeite en het pakje kwam heel snel bij mij thuis

Prima website, redelijk snelle levering

Keuze is ruim, prijzen zijn scherp! Enige pintje van kritiek is de informatie omtrent de levering. Ik krijg direct mail na de bestelling, maar daarna werd het enkele dagen stil tot het moment dat het pakket werd verzonden. Wellicht kunt u iets doen met het verwachte aantal dagen tot levering?

Snelle levering en persoonlijk!

Het werd zeer snel geleverd en er zat een persoonlijk kaartje bij. Blij verrast. We gaan zeker hier vaker bestellen!

Is goed

Top, snel geleverd

Snelle levering, leuk kaartje erbij. Heel attent.

Goede service, mooie producten

Fijne webshop! Mooie producten, goede prijs, overzichtelijk. Snel verzonden én met persoonlijke kaartje van Willeke in de verpakking, hoe leuk! Kom hier zéker terug!

Goede prijs en buitengewoon snelle bezorging

Blij verrast met de bezorging op de dag na de bestelling

Top service, goede prijs

Mijn zoontje had gespaard voor een lego pakket en nét toen hij het geld bij elkaar had gespaard, waren de prijzen overal verhoogd, behalve bij brickkampioen. Snelle levering, goede prijs en een persoonlijk kaartje als finishing touch. Wij kopen hier zeker weer.

Primagoed

Gezien, besteld, betaald en ontvangen.

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.