Heen snel en heel goed

Heel mooi cadeau voor mn kleinzoon,netjes ingepakt!wil graag een foto sturen!!!

Prima service, snelle levering

Heel goed!

Snelle bezorging met een heel vriendelijk, persoonlijk handgeschreven kaartje erbij. De persoonlijke noot maakt het pakketje open maken net wat leuker!

Goede ervaring met fijne service

De prijs is niet te duur en mijn paket is de volgende dag aangekomen.

Netjes ingepakt en snelle levering.

Netjes ingepakt en snelle levering.

Snel geleverd!

Goede prijs en snel geleverd. Zeker aan te raden. ;)

Fijne website en prettige levering

Ik heb voor het eerst bij Brickkampioen besteld, maar dit was niet de laatste keer. Ik vind dat Brickkampioen een fijne website heeft en een snelle levering met een persoonlijke touch door het geschreven kaartje.

Super service!

Lego set voor mijn dochtertje voor een hele nette prijs kunnen kopen. Snelle verzending ondanks de feestdagen, netjes verpakt en een super leuk handgeschreven kaartje erbij. Voor onze volgende lego bestelling komen we graag terug!

Geweldige service, prima prijs

Persoonlijk bezorgd thuis. Waar maak je dat nog mee!

Ruime keuze

Ruime keuze en snelle verzending Prijs / kwaliteit is prima Nu lekker genieten van het bouwen met

Webwinkel met persoonlijke touch

Fijne site, gebruikersvriendelijk en als je je bestelling krijgt, zit er een handgeschreven kaartje bij. Te leuk!

Aanrader

Super snelle levering en goeie product verpakking

Ondanks de feestdagen snel in huis

Doordat een aantal sets scherper geprijsd waren bij Brickampioen dan bij anderen, mijn bestelling rond de feestdagen gedaan Brickkampioen. Het was snel in huis, al zat er geen haast achter, en ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijn pakket via enkele mails. Daarnaast hebben ze een fijne website met de mogelijkheid om verlanglijstjes aan te maken zodat ik in de toekomst mijn gewilde sets makkelijk terug kan vinden. Ik ga in de nabije toekomst zeker nog een keer bestellen!

Geweldige service!

Mijn ervaring met BRICKkampioen kan ik niet anders omschrijven dan helemaal super. De bestelling kwam de volgende dag in huis met een superlief kaartje. Had niet zo’n snelle levering verwachting in “kersttijd”. En ook toen we het pakket om wilde wisselen voor wat anders, was dat geen enkel probleem. En wederom een supersnelle service! Fijn mail en chat contact gehad. Ik heb nul op of aanmerkingen. En mocht in binnenkort nog Lego willen bestellen, zal ik dat zeker bij BRICKkampioen doen!

Snelle en goede service!

Makkelijk bestellen. Snelle service. Persoonlijke benadering.

Fijne persoonlijke service

Snelle leuke persoonlijke communicatie en service. Bestelling prima op tijd en in goede conditie ontvangen.

Een prima eerste ervaring!

Prettige website, goedkoper dan de meeste websites en de levertijd werd gehaald!

Positief

Snelle levering!

Alles was goed geregeld!

Prijs is goed, niet zoals sommige retailers die veel boven de adviesprijs zitten. Bezorging helemaal top geregeld, ze verzenden heel snel. Klantenservice is ook heel erg vriendelijk en reageert snel. Zeker een adres waar ik voortaan mijn Lego ga bestellen! Een nieuwe webshop die het beter snapt dan veel grote bedrijven hier :-)

Snelle levering, persoonlijk geschreven kaartje erbij erg leuk!

duidelijke website en goede levering

goed verpakt verzonden en keurige info wanneer het pakket vertraagd is of bij de buren is afgeleverd.

Blij mee

Fijne site Snelle levering Goede service

Prima prijzen en goede service

Tijdens de kerstdrukte was dit één van de weinige winkels die binnen de tijd pakketten kon leveren voor een goede prijs.

Dit bedrijf gun je het geld

Dit bedrijf gun je het geld: je besteoping wordt snel verwerkt, je wordt op een grappige manier op de hoogte gehouden en bestelling wordt snel geleverd.. voorzien van een handgeschreven kaartje. Ze geven je het gevoel echt blij te zijn met jou als klant. Aanrader!

Ik ben zeer content met de vlotte service.

En bij levering ook nog een persoonlijke en attent kaartje

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.