uitstekend

Prima direct verzonden heel blij mee.

Fantastische service

Ik had mijn eerste bestelling gedaan en het werd al gelijk de volgende dag verzonden waardoor ik het de dag daarop binnen had! Er zat zelfs een handgeschreven kaartje bij, dit maakt het toch wat persoonlijker.

Weer verliefd … op LEGO

Weer verliefd Wát een heerlijk gevoel. Ben je 64 en samen met “mijn Anne” weer verliefd. Op LEGO. Hoe mooi is dat! We bestelden op 16 december een heuse LEGO kersttrein. En toen ging het snel. Betaald om 19.38 uur. Vervolgens kregen we exact 1 minuut later een geweldig mailtje met een machtig mooie tekst: “Bricktastisch dat je bij ons hebt besteld! Onze magazijnheld heeft zijn eigen LEGO meteen weggelegd om jouw bestelling z.s.m. naar je voordeur te krijgen.” Daar word je toch hé le maal blij van! Om 20.53 uur een volgend prachtig bericht: “We hebben alle blokjes bij elkaar gezocht en je bestelling ingepakt. Deze is nu klaar om te verzenden.” De volgende dag een volgend mailtje met daarin de tijdspanne waar binnen onze trein bezorgd zou worden. MOOIERWOTTUTNIE!!! Op 18 december, exact om 15.47 uur, reed de LEGO kersttrein ons station binnen. Deze trein was precies op tijd. Samen met “mijn Anne” natuurlijk gelijk aan de slag gegaan. En stoppen is dan geen optie. Nog voor middernacht was onze kerstboom compleet. De kersttrein reed zijn rondjes om de boom. Gelijk een volgende bestelling geplaatst. Het LEGO virus had ons weer te pakken. We waren weer verliefd, op LEGO. Mede dankzij de geweldige service van Brickkampioen. Een passender naam hadden ze niet kunnen bedenken: “Brickkampioen”, “Kampioen in stenen”, steengoed. Beste Brickers, “ONMEUEUEUEUEUEUNIG” bedankt!!!!

Snelle goede levering,…

Bestellen en ontvangen, meer niet.

Goede snelle communicatie en levering.

De bestelling werd snel afgehandeld zodat we het pakket ruim voor de kerst binnen hadden. Goed verpakt en met een persoonlijk kaartje erbij. Je voelt je daardoor een geliefde klant!

Pakketje wel wat later ontvangen maar dat kwam door drukte, zal vast niet de enige zijn geweest, die wat heeft besteld, en dat eind december, tot mijn verrassing vond ik in de doos, een handgeschreven kaart, echt heel leuk. Dank daarvoor

Zeldzame Lego doos snel geleverd voor een goede prijs

Ik heb bij BRICKkampioen.nl een Jurassic World Lego doos (was overal uitverkocht of erg duur) gekocht, voor een goede prijs en acceptabele verzendkosten. Snel geleverd en een persoonlijk bedankkaartje erbij.. top!!

Heel persoonlijk!

Heel attent met leuke geschreven kaart erbij! Wordt gewaardeerd!

Super!!

Mijn broertje en ik hebben laatst een Lego Star Wars pakket gekocht op deze site en deze kwam ondanks de kerst snel binnen

Snelle levering uit een uitgebreid assortiment voor een ok prijs.

Duidelijke communicatie over de levering, Ruim assortiment, Prijs was ok.

Geen opmerkingen.

Ik kreeg nog een persoonlijk kaartje om veel plezier met de bestelling te wensen

Mijn bestelling was mooi op tijd en ik werd goed op de hoogte gehouden..

Als ik weer wat van lego moet hebben besteld ik het bij Brickkampioen dit omdat je hier goed op te hoogte word gehouden, goed service geeft, en een goede prijs heeft. Bedankt!!!

Snelle verzending netjes ingepakt top kwaliteit. Realistisch bedrag. Communicatie geweldig netjes op op de hoogte gehouden.

Keep up the good work!

Perfect!

Snel, goedkoop & persoonlijk

Eerste bestelling hier geplaatst, snel geleverd en zelfs met persoonlijk kaartje :)

Super snelle levering!

Super snelle levering!

Snelle en persoonlijke levering

Fijn dat artikel nog op voorraad was, prijs was prima in verhouding tot andere verkopers, leuk dateer een persoonlijk handgeschreven kaartje bij was

Fantastisch, snel en heel vriendelijk

Goede keuze, mooie, makkelijke website, prima prijs, snelle levering. Ik raad het iedereen aan, hier je Lego te bestellen, zo vriendelijke behandeling.

De Lego Jurassic World doos was niet meer leverbaar bij Intertoys. Maar Brickkampioen had de doos wel en voor de beste prijs. Binnen 24 uur geleverd. En een leuk handgeschreven kaartje erbij. Zoontje helemaal blij.

Snelle levering en zeer klantvriendelijk

Heel blij met de goede service, de snelle levering. Wordt als zeer klantvriendelijk ervaren. Een aanrader!!

Prima en vlot geregeld

Ik heb gewoon niet om aan te merken..het ging vlot en was wat ik besteld had.

Zeer accuraat

Onze Lego auto precies zoals op de website en……ook in deze drukke tijden, in record tijd ontvangen! Top!

Mooi en overzichtelijk. En als bedankje een leuke kaart. Goede en snelle verzending.

Bricktastisch

Het bestellen van het legomodel ging zeer gesmeerd. Ook lag het model als beloofd de dag erna op de mat, voorzien van een handgeschreven kaart,top. Ook op mijn gestelde vraag over het eventueel retourneren van de doos werd super snel gereageerd.

Heel goed en persoonlijk!

Binnen een dag was de bestelling bij mij en huis! Top service met een persoonlijke touch.

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.