Aantrekkelijke prijs, goed verpakt en snel geleverd

Overzichtelijke Web Site, goede prijs, keurig netjes verpakt en snel geleverd.

Mooie Lego dozen, goedkoper dan andere zaken en heel snel geleverd

Super snel bezorgd in deze tijd

Super snel bezorgd, goede prijs, leuk persoonlijk kaartje

Ziet er goed uit

Mijn kleinzoon moet er nog mee aan de slag. Maar dat zal wel goed komen.

Prima webshop om lego te score

Fijne shop, prima afhandeling, met personal touch!

Alles ging met heel veel zin

Top service en snelle aflevering!!!

Snel en vriendelijk

We kregen een leuk kaartje bij onze bestelling, erg persoonlijk. Ook was de levering snel terwijl het drukke tijden zijn ivm de feestdagen

Het is heel mooi verpakt snelle en vriendelijke levering. Ben super tevreden zou het ook anderen aanbevelen.

Snelle verzending. Lego kwam netjes ingepakt. Persoonlijk kaartje was heel erg leuk.

De levering was snel, goed verpakt en duidelijk gecommuniceerd via de mail. Daarnaast, in de doos, een handgeschreven kaartje refererend aan het product dat ik gekocht had maakte het lief en persoonlijk. Ik voelde me een welkome gast ookal was het de eerste (zeker niet de laatste) keer dat ik wat gekocht heb bij Brickkampioen. :-)

Super snel en goed verzorgt ga zo door TOP

Prima ervaring maar teveel spam

Prima, snelle levering en goede prijs. Alleen zo irritant veel emailtjes. 'Uw aankoop wordt ingepakt', 'onze medewerker zit even op de wc, daarna zal uw bestelling verzonden worden', 'uw pakket is verzonden', 'uw pakket is onderweg', 'u bent NU uw doos aan het uitpakken, hoe vindt u dat?', 'beoordeel nu Brickkampioen'...

Snelle levering en goede prijs

Ik was in sinterklaastijd op zoek naar een mooie legodoos voor mijn zoon. Brickkampioen heeft een breed assortiment tegen de scherpste prijs. En de volgende dag in huis!

Persoonlijk

Verzending was super snel en netjes verpakt het leukste vondt ik nog wel het handgeschreven kaartje

bricktastisch

goede snelle levering en een goede prijs. Leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat. Hier ga ik vaker bestellen!

Super tevreden.

Super tevreden, snelle levering en alles goed verpakt.

Heel tevreden goed verpakt en heel snel

Heel tevreden en heel snel top

Goede prijs, snelle en nette levering

Goede eerlijke prijzen, en het word snel verzonden en geleverd

Keurige vlotte levering.

Snelle levering, helaas had mijn zoon de garage al dus moest het helaas terug sturen.

Super goed

Top service, zeer snelle levering zou zo weer bestellen!

Goede prijs-kwaliteit en snelle levering

Een mooie aanbieding van een Lego set en snel thuis geleverd

Het bestelde product werd snel, netjes bezorgd en wat vooral de beleving geweldig maakte was het handgeschreven kaartje wat erbij zat.

Prima levering

Uitstekende transactie. Snelle levering

Goede snelle levering tegen een nette prijs!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en in goede staat. Verder tegen een nette prijs. Zeker een aanrader!

snelle en correcte levering

goede webshop niet duur en snelle levering

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.