De bestelling was snel geleverd, de legoset was een stuk goedkoper dan bij andere online winkels. Bij de bestelling zat een persoonlijke boodschap van de Brick.

Fijne webshop met een enthousiast team!

De webshop ziet er netjes en duidelijk uit. Bestellen ging makkelijk. We hadden onze bestelling geplaatst maar zagen vlak daarna nog een product die we graag wilden bestellen. Gauw een berichtje gestuurd en toen werd het heel vlot en netjes geregeld. Super! Er staat een enthousiast team klaar. Dat merk je! De bestelling werd netjes geleverd met bovenop een persoonlijk kaartje. Erg leuk!

Uitstekend en voor herhaling vatbaar!!

prima geleverd!

Makkelijk besteld, snel geleverd en goed verpakt. Ik ben tevreden.

Keurig geregeld, snel geleverd.

Eenvoudig bestellen, goed verpakt, leuk extraatje erbij :-)

Ik heb met veel plezier aan dit product gewerkt.

Snelle levering en super verpakt

Snel verzonden en netjes met bubbelplastick. Dochter helemaal blij want de verpakking is ook belangrijk.

Voldoende keuze op de site en snelle service!

Goede eerste ervaring met Brickkampioen! Mooi aanbod van Lego en nette en snelle afwikkeling van mijn bestelling. Enige tip; ik ontving een leuk bedank kaartje bij de bestelling. Hierop stond echter een andere naam in de aanhef… Voor de rest zien jullie mij (of de mannen in ons gezin) vast nog eens als klant. Mvg Cindy.

Super bedankt

Ik was enorm verrast door het zeer persoonlijke kaartje en de afwerking van mijn pakketje. Ga zo door!

Helemaal perfect

Het pakketje was snel en oprijd geleverd. Netjes verpakt en ervoor gezorgd dat het niet zou beschadigen. Verder zat er ook nog een persoonlijk briefje bij wat ik zeer op prijs stelde.

Supersnel

Supersnel geleverd! Betrof een verder bijna overal uitverkochte set. Ondanks dat de prijs nog steeds relatief hoog was, was het de meest betaalbare van het moment. Netjes en snel in huis.

Snelle levering, site duidelijk en vooral het persoonlijke kaartje maakte het helemaal af! Aanrader, op naar de volgende keer☺️

Alles goed geregeld en persoonlijke touch

Blij met snelle reactie op mijn vraag , snelle levering+ persoonlijk kaartje, top!

Goede ervaring

Uitgebreid assortiment. Goede prijs. Snelle levering en een geschreven kaartje erbij, dat maakt het net extra persoonlijk.

Prima en snelle levering

Correcte en snelle levering!

Persoonlijke benadering en snelle verzending!

Erg fijn dat er persoonlijk contact is bij het uitzoeken van mijn bestelling. Was zelfde dag nog verzonden!

Snel en deskundig geholpen, vlotte levering!

Van prima advies voorzien, korte lijntjes en snelle levering! Helemaal blij met het bestelde verjaardagscadeau. Bedankt, ik weet je de volgende keer te vinden!

Makkelijk bestellen, snel bezorgd

Makkelijk bestellen, snel bezorgd

Eerste bestelling bij Brickkampioen. Aantrekkelijk geprijsde set, snel en correct geleverd! Het pakket werd begeleid doorneen kaart met leuke persoonlijke notitie.

Keurig afgehandeld

Netjes ingepakt en op tijd bezorgd

Prima levering, voorzien van een verrassende toevoeging..... Super

Met plezier de bestelling ontvangen, het persoonlijke extraatje maakt het helemaal af. Bedankt Willeke en collega's. Ik kom graag weer bij jullie terug

Vlot geleverd netjes verpakt ben dik tevreden tot de volgende keer

Hele goede service

Zo'n goede service zie je niet vaak. Ik had heel snel een specifieke lego set nodig. Door het goede meedenken had ik deze optijd. Heel erg bedankt.

super en netjes

super geleverd en netjes verpakt zonder enige schade

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.