Goede collectie, snelle levering

Prima zaak! Ga ik zeker nog een keer bestellen.

Zeer snel geleverd, fijne kaart erbij! Top!

Op een zaterdag besteld, maandag in huis. Top ervaring, goede berichtgeving en een persoonlijke kaart bij de bestelling.

Gewoon goed!

Snelle levering volgens afspraak

Snel geleverd, en een leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling gekregen :)

Snelle en keurige levering.

Op de dag van bestelling netjes verzonden en de volgende dag geleverd. Bestelling prima verpakt.

Snelle en goede service

In een woord perfect

Snelle levering en helemaal niks aan te merken op het gehele proces. Het handgeschreven kaartje was de kers op de taart.

Veel keuze op de website, zeer snelle lenvering en goed verpakt

Goede website en snelle levering

Goede duidelijke website, snelle levering en een nette prijs. Overall gewoon goede en positieve ervaring.

Makkelijk om te bestellen en snel geleverd

Snelle service en prima product

Goede ervaring, snelle service en prima product

Toppie

Toppie

Mooi product

supersnel geleverd in een goeie verpakking

Kwam toevallig deze leverancier tegen tijdens het zoeken naar een leuk boeket voor mijn vrouw. Jullie hadden de snelste levering, dus maar es proberen. Geen spijt van. Keurig en op tijd afgeleverd.

Great service, great product

This was my first time buying on Brick Kampioen. I received my set in 2 days and had the nice surprise to find à lego postal card hand written with a thank you message. Definitely my new go to store for legos in the NL!

Weet ik nog niet

Deze mail kwam voordat ik de track en trace mail ontvangen had. Ik heet ook niet Saskia maar moest dat invullen om het naar iemand anders te laten sturen. Wellicht kunnen jullie deze optie wat beter in de site integreren.

1 woord:Top

Super snelle levering en heel leuk een persoonlijk kaartje. Prijs is ook nog eens goed.

Netjes bezorgd

Met een persoonlijk kaartje. Fijn!

zeer tevreden

prijs prima, goede service, denken mee. Meteen antwoord op je vragen

"Per ongeluk" bij deze site terecht gekomen. Snelle levering en netjes verpakt, ook een leuk kaartje bijgevoegd. Ik kom zeker nog eens terug.

Zeer goede service

Quality product at a great price

Made my daughter a very happy girl. She loved the challenge of Apollo 11. Educational, practical and fun. She is 8 but put it together in no time following the instructions. Next up is the Lego piano ....:)

Nette prijs en super snelle levering, volgende dag al in huis!

Helemaal prima webshop.

Mooi assortiment, goede prijzen, klantvriendelijk.

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.