ontzorgd

goede voorraad, nette prijzen, snelle levering, en die levering is prima te volgen en keurig op tijd. persoonlijke touche bij levering als prettig ervaren. we gaan meer bij jullie bestellen!

Snelle levering en goed verpakt!

Mijn legoset was zeer snel bezorgd en netjes verpakt.

Wat een service! Wat een maatwerk!

Voor mijn neefje en nichtje moest ik een setje hebben maar had zelf geen idee van Lego. Door de deskundigheid, het doorvragen en gastvrijheid hebben ze de set gekregen die ze heel graag wilde. Echt een aanrader!

Perfecte ervaring, zoals het hoort!

Via de chat contact gehad met de medewerker van de webshop, vragen werden direct beantwoord. Daaropvolgend heb ik mijn bestelling geplaatst en de volgende dag direct al ontvangen. De bestelling was keurig verpakt. Al met al dus een super ervaring en zal zeker in de toekomst nog eens een bestelling plaatsen!

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.