Dochter vond het geweldig

Was er veel eerder dan verwacht en dochter was ontzettend happy. Ze is er ‘s avonds nog gelijk aan begonnen.

Inderdaad een bricktastische ervaring, super!

Ik had de complete set minifiguren besteld, alles in orde ontvangen en ook nog eens een leuk handgeschreven bedank kaartje erbij gekregen wat het extra persoonlijk maakt, heel erg fijn!

Dikke prima,

Snel bezorgd, wat altijd prettig is. En de verpakking was onbeschadigd. En dat ook nog een klantvriendelijke brief bij het pakket in. Ik ben zeer tevreden en ga zeker vaker bij Brickkampioen bestellen.

Uitstekend!

Simpel, je bestelt en het wordt probleemloos en snel geleverd. Wat een gemak! En dan ook nogeens dat leuke product ontvangen dat ik bij hen vond! Mijn dag was goed zo!!

Netjes en persoonlijk

Zonder problemen ontvangen wanneer ze zeiden dat ie zou komen en voorzien van een handgeschreven kaartje wat het extra persoonlijk maakt :)

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Bij deze webshop heb ik een moeilijk te vinden LEGO set kunnen bestellen. Communicatie was duidelijk en bezorging was sneller dan verwacht! Heel blij met mijn bestelling.

Was prima

De zending was helaas 1 dag te laat geleverd. Maar was verder prima. Werd wel goed op de hoogte gehouden.

Snelle levering met een persoonlijk bedankje.

Super fijne plek om te bestellen. De lego werd een dag later al bezorgd, en er zat een persoonlijk bedankje bij. Ik zal hier zeker vaker gaan bestellen!

Prima in orde en levering snel, mijn hartekijke dank, m.v.g.

De dag na bestelling, kon mijn kleindochter van haar cadeau genieten.

Niet op aan te merken!!

Snelle levering, leuke producten en een vriendelijk persoonlijk kaartje als bedankje voor je bestelling bij BricKampioen, leuk!

Brickkampioen: de kampioen!

Prima service, supersnelle levering, prima prijs.

Perfect!

Ik had een BD-1 set gekocht voor een mooie prijs en een opmerking voor de bestelling achtergelaten dat ik het liefst een doos in perfecte staat wou ontvangen, als verzamelaar is dit nogal belangrijk voor me. De werknemers zijn gelijk aan de slag gegaan en hebben het een uur later al bij PostNL gelevert, hierdoor kreeg ik het pakket de volgende dag al! Toen ik het uitpakte zag ik dat het team mijn opmerking had gelezen, de doos was in perfecte staat en zorgvuldig in meerdere lagen bubbeltjes plastic ingepakt dat was vast getaped. Ik zal hier vaker bestellen!

Keurig geleverd volgens afspraak

Netjes via de brievenbus post ontvangen

quick and easy

easy to find, quick to order, very fast delivery.

Mooie prijs, snelle bezorging

Voor goede prijs de set kunnen krijgen die we wilden hebben. Snel bezorgd, met aardig handgeschreven kaartje erbij. Volgende keer kijk ik weer op deze website!

Super snelle levering

Uitstekend en snel geleverd.

Helemaal top!

Gewoon goed, snel en uitstekend verpakt!

Leuk aanbod op de website, snelle levering met persoonlijk kaartje erin. Erg leuk! Ik ga hier vaker bestellen:)

Perfect!

Fast delievery, everything as described!

gewoon goed!

snel gevonden wat ik zocht snelle afhandeling en verzending van het artkel

Voor mij wat simpel om te maken, maar resultaat is mooi.

Ja, na grote bulldozer is het maken simpel. Maar het om het resultaat. Heb de afbeelding van George Harrison gemaakt en op afstand iet het er prima uit.

Top !

Heel goed snel en betrouwbaar, vandaag besteld morgen in huis, voortaan mijn vaste webshop voor de lego.. En je krijgt nog ook een persoonlijk bedank kaartje erbij die zelf geschreven is, geen printer haha :) 10/10

Heb nog niks ontvangen

Hallo,,,heb mijn pakket nog niet ontvangen,, is vertraagd bij post nl. Hessel de Vries uit surhuisterveen

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.