Goede klantenservice

Ondanks problemen bij post NL (drukte na pinksteren) super klantenservice gehad! Er was duidelijke communicatie en ondanks een bijkomend probleem kregen we een passende oplossing geboden. Bedrijf denkt goed mee. Zou nogmaals bestellen ondanks de issues.

Vlekkeloos

Online besteld, dezelfde dag nog opgehaald. Topservice!

Pakje helaas een dag te laat

Het pakje kwam helaas een dag te laat.

Mijn ervaring met brickkampioen is super

Mijn bestelling werd netjes geleverd Lego is duur, maar bij Brickkampioen kun je het voor een voordeliger prijs bestellen. Als er iets is kun je makkelijk contact krijgen en reageren vrij snel terug

Top klanten service

Lego batman set besteld, snel verzonden. Helaas een vertraging opgelopen bij PostNL (ook pakketten van andere bedrijven), ze hebben me toen direct een e-mail gestuurd dat ze een onderzoek hebben gestart bij PostNL. Kortom top klanten service

Snelle levering,prima service

Leuke attente kaart bij de bestelling

It's all in the finer details!

My order was shipped with haste to allow me to enjoy my favourite part of lego, the experience of opening it up with my children! I really appreciated the personal touch of a hand written card, and will no doubt make all my lego orders through Brickkampioen in the future! Thank you very much! :) Tim

Goede en snelle levering

De LEGO Technic is keurig binnen de afgesproken tijd bezorgd. De doos is zonder enige beschadiging geleverd. Niet goedkoop en boven de eerste gangbare prijs, maar ik wilde die persé hebben.

Snelle levering, leuk persoonlijk kaartje erbij

Fijn

Ik had verwacht dat mijn bestelling een dag eerder werd geleverd. Dit was echter niet het geval, waardoor ik thuis moest blijven om het pakketje op te vangen. Daarom kon ik niet naar kantoor naar mijn werkafspraken en heb ik die moeten afzeggen. Vanwege de prijs van het pakketje wilde ik niet dat Postnl het bij de buren afleverde of bij een afhaalpunt. Dat waren vervelende omstandigheden. Toen het pakketje arriveerde en ik de lieve kaart erbij zag zitten, verdween alle irritatie als sneeuw voor de zon. Ik ga BRICKkampioen zeker onthouden voor de volgende bestelling. Dank jullie wel.

zeer goed en snel

zeer fijne winkel

Eerste kennismaking/bestelling is naar volle tevredenheid afgehandeld.

Ik heb hier voor de allereerste keer Lego besteld. Alles is vlekkeloos verlopen en mijn bestelling werd al de volgende dag keurig verpakt geleverd (binnen 24 uur!). Werd ook goed op de hoogte gehouden van de afhandeling/status van mijn bestelling. Ik kan deze webshop/winkel van harte aanbevelen.

Makkelijk besteld, goed geleverd.

Bij prijsvergelijking komen jullie goed naar voren. Bestellen gaat makkelijk en levering ging duidelijk en vlot. Oma was helemaal blij met haar cadeau voor haar kleindochter.

Snel en gemakkelijk

De website is erg duidelijk en het bestelproces verliep snel en gemakkelijk. Ook de levering was goed verpakt en snel binnen. Het persoonlijke kaartje erbij maakte het nog leuker. Ik zou hier zeker nog eens bestellen.

Geweldige service, vriendelijk en mooi op tijd geleverd

Wat een service! Zeer vriendelijk te woord gestaan met een leuk en aardig bericht n.a.v. een vraag die ik had gesteld over de levering. Mijn zoon is ontzettend blij met zijn Lego pakket. En de prijs was ook aanzienlijk lager dan bij andere aanbieders. En dan ook nog een persoonlijk kaartje. Jullie hebben een nieuwe klant erbij. Bedankt!

Klantvriendelijk, snel en een scherpe prijs.

Via google gevonden, al veel ervaring met andere legoverkopers. Deze webshop is top! Goed assortiment, scherpe prijzen, vriendelijke benadering, duidelijke communicatie en snelle afhandeling. Zal zeker niet de laatste bestelling zijn. Volgende week krijgt onze zoon zijn cadeau, weet zeker dat hij heel blij is met de Jurassic World lego.

Disney mini figures besteld volgende dag al in huis! Zeker een aanrader

Prima service, heel snel geleverd + leuk persoonlijk kaartje erbij :)

Mijn lego was er snel, goede service en netjes ingepakt.

Snel en netjes

Veel updates over de verzending over de mail, geschreven dank kaartje, goede pricing tov andere winkels/webshops

Echt superservice en een leuke persoonlijke kaart

Alles zoals verwacht en nog beter

Pakket is geleverd op de afgesproken tijd, alles intact, zelfs een handgeschreven kaartje erbij gehad. Netjes up to date gehouden van mijn pakketje. Geen klachten, top winkel.

Alles top en een persoonlijk kaartje

Eerste bestelling en goede ervaring. Stevig verpakt, product in orde en tegen goede prijs, leuk handgeschreven kaartje er bij, tijdig verzonden. Bedankt!

Snelle en nette levering

Makkelijke site om lego te bestellen. De lego was goed verpakt en weed geleverd in een puntgave doos. Ook werd de bestelling zeer snel verzonden. Ben erg tevreden

Erg goede service. Doos was goed verpakt en er zat een leuke en vrolijke kaart bij in. Zeker een winkel waar ik vaker naar toe ga. TOP.

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.