Fantastisch dat jullie het personaliseren met een leuke kaart

Geleverd zoals besproken en fantastisch dat jullie het personaliseren met een kaartje

TOP !

Goede prijs en zeer snelle en correcte verzending. Vast niet de laatste bestelling!

Topservice

De bestelling kwam keurig verpakt en op tijd. Er zat zelfs een mooi briefje bij!

Snelle levering, duidelijke info!

Niets op aan te merken. Snelle levering, volgens afspraak Duidelijke leverings informatie Wat mij betreft, top!

Snelle verzending en een hand geschreven kaartje!

Niets te klagen. De set kwam snel en er zat een hand geschreven kaartje met een persoonlijke boodschap bij. Waar zie je dat nog?

geen enkele klacht

Bestelling verliep zonder problemen en werd netjes verpakt afgeleverd. Leuk kaartje in de doos als dank voor mij bestelling.

top

Vriendelijk en er was iets met een levering wat meteen opgelost is. Zeker een aanrader.

Prima website, sets aan de duurdere kant

Snel geleverd en aantrekkelijke prijs.

Goed overzicht op de site en snel kunnen bestellen. Nu bijna m'n SpeedChampions collectie compleet.

Snelle service en zeer goed verpakt.

Snelle levering, netjes verpakt!

Ik vind de service goed.

Ik weet niet hoe het met andere webshops is, ik koop nooit via internet maar omdat het zo voor valentijn is en het voor mijn vrouw bestemd is doe ik zo. Ik zelf ben 75 jagekochtbouw nog steeds met mijn oude lego eerst met onze zoon en nu ook samen met mijn klijndochter van twee en een half jaar als ze bij ons is maar dan met de duplo die ik in 1984 voor mijn zoon had gekocht.

Heel goed geholpen!!

Snelle reactie, goeie hulp bij keuze maken en supersnel geleverd. Goede prijzen!

Via deze site een set kunnen bestellen die nergens anders verkrijgbaar was, binnen 2 dagen was het geleverd!

Uitstekende winkel met prima service

Uitgebreid assortiment. Goede prijzen. Snelle verzending en duidelijke communicatie. Zeer tevreden!

Prima ervaring!

Toevalligerwijze van Brickkampioen gehoord. Bestelling geplaatst en benieuwd hoe het zou gaan. Ik kan zeggen prima. Communicatie, leveringsproces en afhandeling zijn gewoon TOP!

Alles naar wens

Snel geleverd en netjes verpakt.

Snel geleverd en netjes verpakt. Het kaartje wat erbij inzat vonden de kinderen ook erg leuk. Ga hier zeker vaker bestellen met een zoon die dol is op lego

Netjes geleverd voor een schappelijke prijs. Kaartje erbij maakt het meteen gezellig!

Overzichtelijke website, snelle levering, echt top!

Het ging heel gemakkelijk en het werd persoonlijk door de firma bij mij thuis afgeleverd. Het bestelde product heb ik cadeau gedaan en die was er zeer content mee. Ik zou zeggen tot de volgende BrickKampioen!

Kwaliteit voor een goede prijs!

Voornamelijk sets welke uit productie zijn zoek ik bij Brickkampioen op. Waar anderen hier vaak belachelijke prijzen voor vragen vind ik in vele gevallen, dat de prijs/kwaliteit verhouding bij Brickkampioen prima is. De verzending is snel en zorgvuldig. Sets worden netjes verpakt in de dozen (extra verpakkingsmateriaal).

Geef niet snel 5 sterren, maar hier kan ik echt niet anders. 's middags voor 6 uur besteld en volgende dag voor 11u 's ochtends binnen. Bij elke stap werd je via de mail op de hoogte gehouden, echt top service!

Besteld!! En bij vragen nemen ze netjes contact op zodat het goed aankomt als er iets niet duidelijk is bij het adres. In een woord top

Uitstekende ervaring

Vandaag besteld, morgen in huis zonder problemen.

Mijn zoontje wou ook groot Minecraft LEGO set. Deze vonden we na even zoeken het goedkoopste bij Brickkampioen. Snel geleverd, een persoonlijk geschreven kaartje in de doos, … Kortom helemaal top! Bedankt! Blije zoon hier.

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.