Alles top en snel voor elkaar!

Savonds besteld en de volgende dag netjes geleverd!

Niks op aan te merken

Snelle levering en een zeer overzichtelijke website, helemaal top!

TOP!

Snelle bezorging met een leuk handgeschreven kaartje erbij! :)

Snelle levering!

De lego werd binnen 2 dagen geleverd. Het allerleukste vonden wij het persoonlijke kaartje dat bij de bestelling zat!

Snel, netjes en fijn dat de set op voorraad was

Fijne website, snel en netjes verpakt geleverd.

Erg prettige service

Goedkoop, snel bezorgd en een super lief persoonlijk kaartje in de doos. Helemaal top

Goed verpakt, snel verzonden, goede comunicatie

Goed verpakt, snel verzonden, goede comunicatie

Bestelling ging prima

Snelle levering en zorgvuldig verpakt. Ga hier zeker opnieuw bestellen.

Snelle levering en zelfs een handgeschreven kaart!

Bestelling gedaan en direct een email gekregen. Verpakking is heel netjes met extra bescherming in de doos. De doos is zelfs voorzien van tape die aangeeft dat het om breekbare inhoud gaat. De Lego doos is dus in uitstekende staat ontvangen. Bij het pakketje zat zelfs een handgeschreven kaartje. Bedankt Willeke!

Een fijne webwinkel die mijn Lego set optijd heeft bezorgd.

Snelle levering en een leuke kaart erbij gekregen.

Artikel snel gevonden en na bestelling snel ontvangen in goed conditie

Bestelling van artikel inclusief betaling ging snel en zonder problemen. Daarna binnen afzienbare tijd het artikel in goede conditie ontvangen inclusief een leuke ansichtkaart met persoonlijke boodschap. Heel leuk

Alles op tijd en in orde

Snelle levering,goed verpakt, en een handgeschreven kaartje erbij ❤️

Snelle verzending en doos in perfecte staat

Prettige website. Naast Engels zou misschien extra talen kunnen toevoegen.

Nette en snelle levering

Bestellen geprobeerd via Lego zelf, niet te doen als je niet de juiste betaalkaart hebt. Hier bestellen, ideaal en klaar, helemaal super.

Bestellen ging makkelijk, bezorging ging snel.

Levering volgens afspraak

Mooie aanbieding voor grote Lego-technicauto. Scheelde teveel om niet te doen bij Brickkampioen. De doos werd netjes verpakt geleverd op de afgesproken dag. Wij zijn tevreden!

Snel geleverd, goede kwaliteit. Erg tevreden!

Vlekkeloos verlopen. Zelfs een persoonlijk kaartje erbij, erg leuk. Bedankt en tot ziens!

Zoals het hoort

Ze doe wat ze beloven en zal zeker nog iets bestellen

zeer snel, uitstekende klantenservice

Tijdens de bestelling heb ik een fout gemaakt door het verkeerde adres in te voeren. De ondersteuningsdienst merkte dit direct op en meldde dit. Ik was erg blij met dit feit, voor het eerst dat ik zo'n goede service tegenkom.

Snelle levering (rondom sinterklaas), geen problemen en bestelling I orde

Snelle levering (rondom sinterklaas), geen problemen en bestelling I orde

zeer snel, uitstekende klantenservice

Bijzonder goed . Kreeg direct antwoord opeen vraag ! En kreeg ook nog gratis een setje batterijen, Een goede service

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.