Makkelijk online besteld, en super snelle leveringen. En als kers op de taart een leuk persoonlijk kaartje met een bedankje voor de bestelling. Zou hier zo weer bestellen!!

Zoals het hoort

Zoals het hoort

uitstekend

Naar wens en binnen normale termijn geleverd.

Snelle levering, prima prijzen

Aanbeveling!

Voorbeeld voor andere websites

Schappelijke prijs voor Legopakket

Makkelijke website. Snel besteld en betaald. Werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Duurde iets langer, dit werd meteen gecommuniceerd...zo weet je as klant goed waar je aan toe bent. Fijn!

Warm geschenk

Leuk kaartje bij mooie Duplo cadeau, alleen PostNL had er (weer) een puinhoop van gemaakt, dus kwam net iets te laat.

Warm geschenk

Scherpe prijzen en een persoonlijke service: een aanrader!

Goed geprijsd, mooi en zorgzaam verpakt, snel verzonden en afgeleverd met een persoonlijke touch.

Hulpvaardig

Gelukkig het pakje is binnen. Was even spannend. Naar aanleiding van mijn mail is super snel gereageerd. Ik het lieve kaartje bij de bestelling erg gewaardeerd.

Ik heb mijn betaalde pakje nog steeds NIET ontvangen

Ik heb mijn betaalde pakje nog steeds NIET ontvangen

Was snel verstuurd en goed verpakt

Fijn bedrijf!

Mooie prijs, snel geleverd! Klantvriendelijk. Hier bestel ik zeker weer.

Snelle en verzorgde levering, de volgende dag al binnen! De leuke postkaart met een persoonlijk bericht erop, maakte de levering helemaal af!

Prima ontvangen met aardig kaartje erbij,ga zo door.

Lego besteld voor goede prijs, volgende dag al in huis. Goed verpakt.

Goede ervaring

Duidelijke website en snelle levering

Zeer tevreden over brickkampioen..

Na lang zoeken kwam ik uit bij brickkampioen. Goede service en snelle levering voor mij geen 5 ster maar een vette 10 sterren ben zeer tevreden met brickkampioen zeker een aanrader voor iedereen..

Je word goed op de hoogte gehouden over de zending. Het word snel verzonden en zeer goed ingepakt.

Very fast delivery!

Easy checkout and payment process. Good Price. Very fast delivery from netherlands to germany. Thanks a lot!

Aanrader!

Ik heb een Lego Harry Potter set gekocht bij Brickkampioen aan een voordelige prijs. Het setje is bijna overal uitverkocht. Ik ben er dus heel blij mee. In het pakje, dat vlot geleverd werd met PostNL, lag nog een persoonlijke notitie van Brickkampioen. Top!

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.