Super snelle levering

Het was mijn eerste keer dat ik bij brickkampioen gekocht heb en het was allemaal perfect gegaan. Over het algemeen goede prijzen, niet altijd de goedkoopste, maar zeker marktconform, ook mooi dat setjes die uit de handel zijn te koop zijn. Levering was snel en alle legodozen in onbeschadigde staat geleverd. Een betrouwbare webshop. Ik zal zeker in de toekomst terugkomen.

Prima.

Goed ingepakt prijs is ok en leuk kaartje erbij.

Bricktastische ervaring

Snelle levering,netjes verpakt en een redelijke prijs voor mijn brickheads.

Eenvoudig weg prima!

Scherpe prijs en een hele vlotte levering! Prima m.a.w.

ziet er keurig uit.

vlotte behandeling goed ingepakt en op tijd bezorgt.

Super snel binnen. Netjes verpakt met attent persoonlijk kaartje.

Helemaal top!

Ik heb pas mijn eerste bestelling geplaatst bij Brick Kampioen en mijn ervaring is super goed geweest. De bestelling was snel in huis, samen met een persoonlijk berichtje. Ik kom zeker nog eens terug!

Op donderdag de LEGO besteld en zaterdag al binnen. Rechtstreeks bij Brickkampioen bestellen is ook net iets goedkoper. Goede concurrerende prijzen.

Uitermate Fantastisch

Fantastisch! Oudere en nieuwe setjes bij hun op de website te vinden. Was al langere tijd op zoek naar het architectuur setje van “The Lego House”. Eindelijk was ie weer leverbaar en per direct besteld. Setje kwam binnen in een stevige en goed verpakte doos, bubbeltjes plastic overal! En een super leuk persoonlijk kaartje. Hier kom ik zeker weer terug, of het nu voor de nieuwe setjes zijn of voor de oude!

Fijne winkel, aanrader!

Mijn bestelling werd snel bezorgd en bleek ook nog eens een handgeschreven kaartje te bevatten. Bedankt!

Grote collectie, snelle levering

Snellere levering met een persoonlijke touch

goedkope prijs en snelle levering. Met een persoonlijke kaart

Mooie aanbiedingen, snelle levering

Een paar goede aanbiedingen, pakjes goed ingepakt en snel geleverd (volgende dag)

Snel geleverd en goed verpakt

Het pakketje was snel geleverd en goed verpakt. Doos niet te groot/klein. Leuk persoonlijk kaartje! Zeker een aanrader!

Snellere levering met een persoonlijke groet

Meerdere setjes/doosjes besteld. Zaten netjes en goed verpakt. De bestelling was ook snel geleverd bij het geselecteerde Postnl punt.

Super !!!

Heel klantvriendelijk, duidelijke communicatie, niets is te veel,... Moet ik nog verder gaan ? Na een probleem waardoor PostNL niet wilde leveren, contact opgenomen met Brickkampioen, die me onmiddellijk contacteerde om alles in orde te brengen, en een paar dagen later een nieuwe levering. Ik ken weinig firma's die zo snel zouden reageren !! Een echte aanrader, en top kwaliteit !! Indien ik nog iets nodig heb, ga ik niet aarzelen om hier te bestellen !!

Snel geleverd en een persoonlijk kaartje erbij. Hartstikke leuk!

Ziet er goed uit

De bestelling is goed afgehandeld

Bestelling geheel volgens toezegging geleverd.

Super snel

Super snel! Persoonlijkkaartje erg leuk

Supersnelle levering, warm persoonlijk kaartje en goedkoop

Supersnelle levering, warm persoonlijk kaartje en goedkoop

Helemaal tevreden

Bestellen ging gemakkelijk. Bezorging ook snel en zonder problemen. De kaart bij de bestelling maakt het toch persoonlijk.

Goed en snel

Vlotte en nette levering

Levering was precies wat je ervan zou willen. Snel, volledig en ook nog met een kaartje erbij!

28 Greide

Leeuwarden 8941BN

+31 6 16488069

About Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.