Kaum gekauft schon erledigt weiter so nur zu empfehlen

Wie oben ☝️ ☝️ ☝️ ☝️ ☝️ ☝️

In orde

Snel. Uitaat van David-Brown 880 is niet zwart en moest in dit geval nog rood gespoten worden met hittebestendige lak.

Bin total zufrieden.

Schnell, zuverlässig, preiswert, Qualität, alles top.

Snel en correct.

Zie hierboven.

Fijne snelle levering

Fijne snelle leveri g

Precies wat ik nodig had.

Precies wat ik nodig had, snel geleverd aan een schappelijke prijs.

Am comandat. Am platit. Sa livrat promt

ok

Levering duurde veel te lang

Levering kon veel beter

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u het als onvoldoende heeft ervaren. Inderdaad heeft de levering bij u veel te lang geduurd. Onze excuses daarvoor! Wij het pakket binnen 1 dag verzonden, maar er was helaas iets fout gegaan in het sorteercentrum bij DHL. Vandaar was het pakket pas na 7 dagen geleverd... We hebben u hiervan zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden en hebben er alles aan gedaan dat het pakket alsnog snel geleverd zou worden. Normaal zal de levering naar België veel sneller gaan, maar dit hadden wij zelf helaas even niet in de hand. Nogmaals onze excuses.

Vlotte bestelling en levering volgens afspraak.

Top schnell und gut

top snel geleverd

mooie trekker en snel geleverd

Alles ok

Alles war in Ordnung

Keurig en netjes

P tijd geleverd en helder wanneer het binnenkomt

goed alleen jammer dat alles als pakket verzonden wordt, zoals mijn bestelling wat een sticker was wat natuurlijk in de brievenbus kan word toch als pakket verzonden waardoor de hoge verzendkosten van € 6,95 onnodig worden gebruikt voor verzending. Wel had ik dit bovenstaande verhaal naar trekker totaal verzonden die hadden het duidelijk uitgelegd dat alles per pakket verzonden word. Dus dat is begrijpelijk.

Duidelijke website, bestellen gaat vlot, levering zoals het hoort.

Top geregeld

Snel en goed geleverd

Schnelle bearbeitung und Lieferung

Hatte noch keine weitere Erfahrung.

Sehr schnelle Lieferung

Alles bestens

gut

gut

Schnelle Bearbeitung und Lieferung der Bestellung.

Bei Bedarf gerne wieder. Brauche mit Sicherheit noch mehr für den alten Traktor.

Alles zoals het hoort

Sehr zufrieden

Von der Bestellung bis zur Lieferung nicht einmal eine Woche und das aus dem Ausland echt super schnell

Gewoon goed!!

-Duidelijke website -Overzichtelijk bestelmogelijkheid -Vlotte levering -Gewoon, GOED!!