Nice tunica

Faster delivery and good service

Eén van mijn favoriete kledingmerk

Al jaren draag ik met plezier Elsewhere. Het is ook kleding die je jaren kúnt dragen. Ik ben fan!

Verkeerde maat was geleverd... super en snel opgelost!

Mooie kleding

Mooie kleding. Goede kwaliteit. Bijzondere stijl.

The sending was her in a short time, in good condition.

I love my pants, just as you guys promised it would be

Heb een riem gekocht

Snelle verzending Keurig en mooi verpakt Riem is precies zoals verwacht: prachtig

Quirky

+ I love the design and the material of the pants I bought! Although the size is bigger then expected, the quirky style fits me like a glove - It took them 5 days to ship it without communicating

Mooie jurk met snelle bezorging . Niets op aan te merken .

Ik had een jurk gekocht 159 euro . Geen korting geen outlet . De dag na mijn bestelling kreeg ik een mail dat er bij een besteding vanaf 150 euro een bag twv 39 euro cadeau werd gedaan . Aangezien ik bij mijn pakket / jurk geen bag cadeau gekregen heb , heb ik nog een mail gestuurd naar Elsewhere. De reactie van de medewerker was zeer teleurstellend . Ik kwam niet in aanmerking voor de bag omdat dit 1 dag later inging nadat ik mijn bestelling gedaan had . Hoezo coulance naar de cliënten . Erg jammer deze reactie .

nice peace, but

in my opinion too expensive for that thin . Anyway i'll keep it

Prachtige collectie

Super snel

Dat je iets unieks in huis haalt met Elsewhere kleding is een feit. Maar de levering is echt super snel. Gewoon de volgende dag in huis! En dat is niet eenmalig, maar tot nu toe was dat bij elke bestelling. Top!

Great fashion!

Quick sending of products

Prachtig shirt!

Snelle levering en keurig bezorgd.

Tolle Mode

Sehr schöne ausgefallene Mode. Hat nicht jeder. Leider sind die Preise auch recht hoch...aber manchmal lohnt es sich.

Very good

Prima, jullie zijn helder , duidelijk en komen jullie afspraken na . Het pakket is in goede orde ontvangen . Gr. Andrea van der Werf

Mooie aparte kleding en snelle levering. Ook bij retourneren is afhandeling snel.

Goede service, en kwaliteit kleding.

Fijne maatschappij.

Geweldig mooi kledingstuk

Dit was mijn vierde aankoop van Elsewhere in zeker 10 jaar. Ik draag alles nog met plezier. Het blijft mooi en bijzonder.

Teleurgesteld in customer service

Ik ontving een tuniek waarvan de knopen en knoopsgaten ontbraken, en dus niet klopte met de foto op de website. (door quality control geglipt?) Toen ik dit melde aan customer service vroeg men me (in het Engels, geen Nederlandstalige hulp aanwezig) om een mail te sturen, men zou me snel contacteren met instructies. Na 2 dagen en emails kreeg ik nog steeds geen reactie. Als klant heb je dan het gevoel dat je tegen een muur praat en genegeerd wordt. Ik heb dan de tuniek zelf terug gestuurd. Ik wacht met opnieuw bestellen tot de terugbetaling correct is verlopen. Ondertussen kreeg ik na een boze mail van mijn kant excuses, jammer dat dit pas komt als je je als klant boos maakt ipv onmiddellijk na het eerste contact. Mijn conclusie: het kan altijd gebeuren dat er iets mis is met een kledingstuk, maar het is dan nog belangrijker dat Elsewhere er correct en snel op reageert en de klant niet negeert. Ik ben een grote fan van Elsewhere ontwerpen , ik hoop dan ook dat dit voorval éénmalig is.

• Would you recommend us? No

Goeie spullen maar wel erg duur en slechte service

Ik kreeg geen 10 procent korting toen ik nog iets bij wilde bestellen voor mijn eerste bestelling. Heel flauw! Maar absoluut leuke kleren ook al is het wel erg prijzig!

mooie leren shawl

De zwartleren shawl is mooi en verrassend apart. Het was wel even puzzelen hoe hij gedrapeerd moet worden om het mooiste effect te krijgen. De voorbeelden op de foto waren afwijkend van het product dat ik ontvangen heb.

Just fine

I am glad to have foundation your site

exclusief en goed

Een aparte, originele kledinglijn van zeer goede kwaliteit.

nice site

nice site & quick delivery

Kwaliteit

Het duurde even dat er een track en trace kwam voor verzending. Maar er is snel gereageerd op mijn mail. Daarnaast heb ik een prachtige en bijzondere blouse ontvangen

9 Waaldijk

Andelst 6673 MC

02436 00068

Über Elsewhere Fashion

At Elsewhere, we believe that every woman should feel free to express her individuality through her personal style. We are a fashion brand that is dedicated to inspiring and encouraging women to embrace their unique qualities and embrace what makes them special. Our collections feature striking garments that are designed with attention to detail and comfort in mind. We offer honest pricing and strive to create comfortable, effortless ensembles that can be incorporated into a modern, signature wardrobe for everyday wear.

Kiyoh Bewertungen