Ideaal voor de lange meiden!

Ik ben zelf 1.85 en dat zorgt altijd voor struggles met het vinden van een broek in de juiste lengte.. Via Tiktok kwam ik bij The Wildflower Club en wilde het wel een kans geven. Inmiddels liggen er 5 broeken in mijn kast!! Als je langer bent dan de gemiddelde meid is The Wildflower Club ideaal. Niet alleen ivm de lengte, maar ook de keuze uit broeken met/zonder stretch is heel erg fijn! Zeker een aanrader!

Superblij met de service en mijn aankoop!!

Mooie site! Goeie beschrijvingen er bij dus hierdoor makkelijk keuzes kunnen maken! De verzending was super snel en het kwam mooi en goed verpakt aan! Met mijn kleding ben ik super blij! Uitstekende kwaliteit! Ga zo door dames:))

Fantastisch voor tall girls!!

Ik ben zelf 1,82 lang en de broeken van Wildflower zijn zelfs nog te lang voor mij:) Echt geweldig!

Perfect jeans for tall women

I‘m so glad that I discovered the Wildflower club on TikTok! They literally saved my life!! I‘m 186cm and it’s always ao hard to find jeans that fit me properly… and now I have! The jeans are amazing, so long and comfortable. I‘m in love

Eindelijk kleding die lang genoeg is voor mij top kleding

Ik heb weinig sites waar ik zo mooie lange broeken kan vinden. Ze zitten mooi en veel keuze

Perfecte broeken voor lange meiden

Ik kon nooit de juiste broek vinden omdat ik 1,83 ben, maar sinds ik wildflower heb ontdekt bestel ik hier al mijn broeken. De boeken zijn de perfecte lengte en zitten heerlijk.

M’n broek komt voor het eerst tot de grond!!!!

Jullie broek is zo lang dat ik er als 14 jarig 1,90m meisje er op loop als ik er niet op schoenen loop!! Ik ben helemaal fan, en raad het zeker aan.

Eindelijk ruime keuze uit leuke broeken!

Heerlijk om eindelijk broeken te kunnen kiezen uit een ruim aanbod verschillende, leuke, hippe modellen en niet, omdat je lang bent, genoegen moeten nemen met een standaard broek. Echt een aanrader voor lange meiden en vrouwen!

Hele goede ervaringen

Hele fijne website ‘ bestellingen komen altijd optijd! En alles is een goede kwaliteit

Prachtige Kleding en Super Service!

Ik heb al heel vaak bij The Wildflower Club besteld en ik ben altijd mega tevreden. De kleding is altijd van goede kwaliteit en precies zoals op de site aangegeven. Ik heb bijna altijd mijn pakket de dag na de plaatsing van de bestelling ontvangen! Laatst is er iets fout gegaan bij het invullen van mijn adres, ik vermoed aan mijn kant, en er werd binnen een aantal uren gereageerd op mijn mail met een geweldige oplossing voor mijn probleem. Dus super mooie kleding, mega goede service, en een leuk aanbod. Wat wil je nog meer?

Eindelijk broeken die lang geneg zijn!

Lang op zoek geweest naar een website waar de broeken een keertje lang genoeg waren, The Wildflower Club heeft deze broeken. Ontzettend blij mee!

Snelle levering, mooie en kwalitatief goede broeken!

Eindelijk weer leuk broeken shoppen

Ik vond het altijd een gedoe om lange broeken te shoppen. Had ik weer een broek gevonden die net aan paste, paar keer gewassen en dan was de broek weer te kort. De broeken hier bij the wildflower zijn echt fantastisch en het liefst koop ik ze allemaal. Eindelijk broeken die echt lang en van goede kwaliteit zijn.

Als een meid van 1,86m heb ik dit nog niet eerder meegemaakt!

Ik heb altijd moeite gehad met het kopen van broeken. Alle leuke broeken zijn standaard te kort. Totdat ik deze website tegen kwam. Ik dacht ik probeer het gewoon. Twee broeken besteld en ze zijn fantastisch! Ze zitten perfect en ik moest van één broek zelfs een stukje afknippen. Hoe gelukkig je daar een lange meid mee kunt maken haha. Voor lange meiden is dit echt geweldig. 100% een aanrader!

Wauw!!!!!!

Dochter van 1.85cm vaak teleurgesteld omdat andere broeken vaak te kort waren. Nu helemaal happy en zelf verzekerd loopt ze rond in de prachtige broeken van Wildflower. Super mooie broeken!

Leuk en goede kwaliteit

Super schattig kort linnen broekje in een leuke licht blauwe kleur. Schijnt bijna niet door en zit heerlijk. De perfecte lengte. Echt mega blij mee!

Zo blij dat ik deze webshop heb ontdekt!

Elke bestelling is weer een feestje om te passen. Broeken zijn gewoon te lang voor mij, dat heb ik echt nooit! Mega happy <3

Mooie lange broeken

Ik ben nog nooit zo blij geweest met een broek en de service

Broeken vinden is voor mij altijd al een groot probleem ik ben 183cm, maar ik zoek naar wijdte maat xs. Toen ik The Wildflower club tegen kwam was ik heel enthousiast. De website is heel overzichtelijk, maar wat ik vooral super vond: als je een vraag hebt wordt je vraag super snel beantwoord. Mijn pakket was ook heel snel geleverd en ik zou zeker nog vaker bestellen!!

Een tall jeans besteld bij the wildflower club, super goeie en snelle levering. Het was erg duidelijk wanneer de broek binnen kwam. Kwaliteit is super en tall is echt tall. Ik ben 1.83 en hij valt over me schoenen heen

Eindelijk écht Tall!!

Heel fijn om eindelijk een echte lange linnen broek te bestellen. Ik heb de witte kleur geretourneerd, omdat ik deze toch te erg vond doorschijnen. Het retour sturen was moeilijk voor mij omdat ik geen printer heb en het retour verzendlabel zelf betaald en geprint moest worden. Uiteindelijk een printer gevonden en verstuurd een week geleden. Ik wacht wel nog steeds op de terugbetaling. Verder wel heel blij met de producten van The Wildflower Club die lange lengtes verkopen.

Lange broeken met goede kwaliteit voor een goede prijs!

Ik heb wildflowerclub ontdekt door mijn zus die al een hele tijd opzoek was naar de perfecte lange broeken. Ze was helemaal fan van deze site en heeft mij ook fan gemaakt! Echt een top site met leuke designs en niet alleen de broeken zijn geweldig❤️ Echt heel erg blij dat er eindelijk een fijne site is met goede prijzen voor tall!!!

Slechte kwaliteit

2 broeken gekocht, maar beide meteen stuk

Hi Eline, Bedankt voor je review. Wat ontzettend balen om te lezen dat beide broeken meteen kapot zijn gegaan. Dit hoort natuurlijk niet. Onze excuses voor het ongemak. Je kunt ons ten alle tijden een mailtje sturen als er iets met een product aan de hand is. We kijken graag even met je mee om dit op te lossen. Je kunt ons bereiken via [email protected]. Liefs, The Wildflower Club Jet

Als een 15 jarige en 1,91m lang, zijn de broeken die ik heb gekocht perfect en lang genoeg!

Ik kwam achter deze site door een TikTok advertentie en ben direct gaan kijken en bestellen. Ik vind vaak geen broeken mijn lengte die mij goed passen en toen ik zag dat jullie L38 hadden moest ik hem wel halen. Het was mijn eerste keer bestellen en was direct all een 10/10 experience. De trui en broeken die ik had besteld waren perfect, mooi, comfortabel en van goeie kwaliteit. Ik zal zeker weer bestellen!

Voor lange meiden is dit HEAVEN

Lange benen hebben is leuk… tot dat je een mooie broek wilt kopen. Dit is een obstakel waar ik altijd tegen aan loop, totdat ik de Wildflower Club tegenkwam. Prachtige broeken met een perfecte lengte (ik ben 1.80). Ik ben helemaal fan! Dit is mijn go to-shop geworden voor broeken.

Havenstraat 119

1736 KH Zijdewind

Over The Wildflower Club

De leukste kleding speciaal voor lange meiden! Elke week hebben we weer leuke nieuwe items online. Heb je hulp nodig? We staan altijd voor je klaar! :)