Defect onderdeel en volgens hun 'normaal'

Bestelde een geveldoorvoer voor dampkap, toen ik ze waterpas gemonteerd had bleef de terugslagklep wat open staan waardoor er koude lucht binnenkomt. Volgens hun is dat normaal en sluiten deze kleppen nooit helemaal. Dus het artikel werkt niet zoals het moet maar je moet er maar mee leven... Is simpelweg foute constructie, klep had onder kleine hoek moeten staan...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

zeer goede prijs-kwaliteit; snelle en correcte service !

Artikel was eerst niet beschikbaar in webshop, maar heb via email contact opgenomen met Ventilatieshop om juiste leveringstermijn na te vragen. Zij hebben hier heel snel en correct op geantwoord en de stock van dit item weer heel snel beschikbaar gemaakt. Zeer betrouwbare en eerlijke winkel. Vriendelijke en super snelle service !

snelle bezorging, product zoals op de webshop

snelle bezorging, product zoals op de webshop

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ruime keuze, snelle levering en juiste prijs.

Ruime keuze, snelle levering en juiste prijs.

Correcte en snelle levering

5 sterren wil ik niet geven omdat ' niks ' perfect kan zijn Doch een zeer snelle en correcte legering . Bedankt !!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hi Jean, Toch schuren wij er dicht tegenaan, of niet? ;) Bedankt voor de positieve review en tot ziens! Vriendelijke groet, Kees Ventilatieshop

Goed zo!

Kwalitatieve webshop met een mooi aanbod en snelle levering. Goed zo!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goedemorgen Pierre, Enorm bedankt voor uw positieve review! Super om te horen dat u blij bent met onze service/producten. Uw feedback is goud waard voor ons. Heeft u in de toekomst nog iets nodig, we staan altijd voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Groetjes, Kees Ventilatieshop

Degelijk

Kwaliteit , prijs gunstig en faire klantendienst

Snelle probleemloze levering

Toestel al aangesloten echter nog niet laten werken ...

İk heb 2 keer verkeerde Bestelling gekregen

İk heb 2 keer verkeerde producten gekregen ik heb tweekeer Nasr jullie genelde maar ik heb toch verkeerde gekregen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goedemorgen Fayik, Dit is uiteraard niet de manier van werken wat u van ons kunt verwachten. We gaan het hier intern over hebben zodat dit in de toekomst wordt voorkomen. Onze excuses voor het ongemak! Fijne weekend alvast. Vriendelijke groet, Kees Ventilatieshop

Lange wachttijd voor je bestelling

Besteld in juni en pas geleverd in Augustus omdat er geen voorraad is .

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goedemorgen Nico, Stond dit niet aangegeven toen u de producten bestelde? Dat is normaal gesproken namelijk wel het geval. Mocht dit niet zo zijn geweest dan staat het niet goed in ons systeem en bied ik daarvoor mijn excuses aan. Ik zal bij de producten die u besteld heeft controleren of het wel goed gaat met de voorraad bijhouden. Voor nu alvast een goed weekend! Vriendelijke groet, Kees Ventilatieshop

Goede prijs en snelle levering

Beste prijs voor wat ik zocht (badkamerventilator met bewegingsensor). Vlotte bestelling werd razendsnel en goed verpakt geleverd. Een aanrader,

Goeie service

Netjes op tijd geleverd en kwalitatief product

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goedemorgen Ine, Enorm bedankt voor uw positieve review! Super om te horen dat u blij bent met onze service/producten. Uw feedback is goud waard voor ons. Heeft u in de toekomst nog iets nodig, we staan altijd voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Groetjes, Kees Ventilatieshop

Snel en goedkoper dan andere.

Een dakdoorvoer voor kabels besteld. Proper en deftig model. Ik had nog een vraag omtrent dit item en ik kreeg een nuttig antwoord op de vraag.

zeer goed

top snelle levering zoals afgesproken

Gemakkelijk- efficient

Goede website- vlot

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Uitstekend... Hiervoor heb ik geen zin nodig

100% ik!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Een goede aankoop bij ventilatieshop.be

Ik ben zeer tevreden over de ventilator Hij is heel krachtig en gemakkelijk te installeren Ik heb totaal geen last meer van stoom in mijn douche

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goedemorgen Walter, Kijk zo horen wij dat graag, veel plezier met de ventilator! Fijn weekend alvast! Vriendelijke groet, Kees Ventilatieshop

goede service

nvt

Betrouwbaar en stipt

Verzorgde website met degelijke beschrijvingen van de producten die ik nodig had. Stipte en correct uitgevoerde levering.

Vlotte verwerking en levering

Gemakkelijk te bestellen altijd vlug geleverd

Online bestelling

Onlangs heb ik een aankoop gedaan bij Ventilatieshop. Ik had telefonisch contact over een onderdeel en werd daarbij zeer goed en duidelijk geholpen. Vervolgens heb ik dit onderdeel online besteld. Top service!

3 meter alu semi flexbuis is maar 2,6 meter

Had 2 stuks alu semi flex buis besteld van "3 meter" als je ze langer uitrekt dan 2,6 meter trek je ze stuk. Dus uiteindelijk ergens anders nog een stuk moeten bij halen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goedemorgen Marc, Dit is uiteraard niet de bedoeling, ik zal er eens achteraan gaan voor je. Vriendelijke groet, Kees Ventilatieshop

Top service, snelle levering, vlekkeloze afhandeling

Online shopping zoals het hoort! Snel, veilig, correct.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Levering, zoals beloofd, volgende dag.

Buys Ballotstraat 6

6716 BL Ede