Top personeel uitstekende service

Snelle service en accurate behandeling

Ik heb 2 verschillende stylingsproducten gekocht; 1 voor de krullen soepeler en beter hanteerbaar te maken en een milde straightener. Het 1e product voor mijn dochter gebruikt en precies volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt, die helaas niet in het Nederlands was. Ik dacht aanvankelijk verschil te zien toen het haar nat was, maar toen het droog was was er helaas weinig verschil te zien met ervoor. Dus dat was jammer. Nu heeft zij heel stug afrohaar misschien moet ik het langer in laten werken? Ik heb geen idee want ikzelf heb steil haar. Ik beveel de webwinkel aan. Het product zelf heb ik gemengde gevoelens over.

Snel en netjes bezorgd

Enige winkel die de Kinky Curly Curling Custard nog op voorraad had dus dat was al enorm prettig! Het was ontzettend snel in huis en de packaging was echt zo schattig! Een super leuk doosje, het was net een cadeau. 10/10 ik raad Bahaar Cosmetics aan!!

Heel goed.

Snel geleverd!

Wat een een leuke personeel en de producten zijn super fijn voor mijn haar.

Absolute aanrader voor haar en huidproducten!!

Afgelopen week een bestelling gedaan en deze was keurig op tijd geleverd. Hele mooie assortiment aan producten en goeie service!

Levering was snel en correct

Snel en correct!

Super kwaliteit super service

Al jaren lang ben ik opzoek naar een goede shampoo voor mijn krullend haar. Toevallig ben ik bij bahaar cosmetics terecht gekomen waar ik mijn perfecte shampoo heb gevonden. Ik ben er helemaal verslaafd aan. Super goed kwaliteit en wat een goeie service ! Top bahaar cosmetics mij zien jullie vaker terug komen ..

Super tevreden, goede service!

Super tevreden, goede service. Dezelfde dag al in huis (omdatik in de omgeving woon).Compliment: één van de beste shops online, klantvriendelijk, zeer goed opgezet, handige links naar soortgelijke producten, zeer goede (natuurlijke) producten, mooie foto's. Volledig geoutilleerd met een breed scala aan producten tegen goede prijzen tevens. Wordt blijvend tevreden klant.Voor mij persoonlijk een klein puntje. Als er ook méér zou zijn met bad- en douchegel en deodorants, dan zou ik alleen nog maar bij jullie kunnen shoppen. Jou me te goede, ik was daar niet specifiek naar op zoek. Dus het is heel goed mogelijk, dat jullie daar ook genoeg van in huis hebben. Had geen tijd meer die dag om dit goed te checken. Ga zo door!Met vriendelijke groet, Mary

Lange Delft 117

4331 AM Middelburg

Over Bahaar Cosmetics

Bahaar Cosmetics: Gespecialiseerd in CG haarproducten en verzorgingsproducten. Meer dan 2000 + soorten haarproducten uit 100 beste merken! Een ruim, gevarieerd assortiment van exclusieve, professionele haarverzorgings- en stylingproducten voor vrouwen en mannen. Bahaar Cosmetics breidt het assortiment wekelijks uit met nieuwe producten, aanbiedingen en nieuwe merken. Bij Bahaar Cosmetics ben je dan ook aan het juiste adres voor professioneel advies op het gebied van haarproducten en haarkleurproducten. Altijd van harte welkom in onze winkel maar ook op onze website www.bahaarcosmetics.com