Hier wordt je echt happy van

Ruikt heerlijk en je haar wordt er lekker zacht van. Ik ben van plan vaker te bestellen.

snel, accuraat en met de goede producten

Zie bovenstaande

Gewoon goed!

Mijn haren blijven de hele dag in model.

Perfecte produkten

Top producten.

Items komen netjes verpakt aan. Klantenservice is super vriendelijk. Assortiment is beperkt maar je weet iig zeker als je het hier koopt dat het goed is!

goed product en correcte levering

zie boven

Prima verwerking van het bestelde product.

Fijn product……..vlot verwerkt.

Perfecte produkten

Fantastisch.

Happy hair

Snel, zorgvuldig en fijne spullen

Goede producten

Goede shampoo en conditioner, op aanraden van de pprofessionele kapster!

Vriendelijk en goed advies

Goed/uitstekend

Bestelling geplaatst 22-7-2023 bezorgd 25-7-2023. Later dan beloofd. PRODUCT is uitstekend en de verpakking ook.

Keurig snel geleverd

Eerste keer hier iets besteld. Werd de volgende dag al netjes bezorgd.

Snel en netjes!

Duidelijke website en snelle verzending. Blij mee!

prima op tijd

prima op tijd

De bestelling was super snel binnen, keurig verpakt en als verwacht.

Een behulpzame medewerker aan de telefoon.

Verleden week heb ik mijn bestelling gedaan. Helaas wist ik niet dat het bedrijf gesloten was tussen kerst en oud en nieuw. Gelukkig heb ik vandaag een zeer behulpzame medewerker aan de lijn gehad. Morgen gaat de bestelling de deur uit. Ik kijk er naar uit!!!

Heb een maand op mijn bestelling moeten wachten

Niet helemaal tevreden met de Rica champoo

Ik heb een exceem achtige hoofdhuid,maar ook fijn slap haar.deze champoo heb een deel m'n hoofdhuid rustiger gemaakt,maar niet helemaal weg.

prima leverancier

al jaren klant bij Ray, met de zaak Independence,nu de zaak verkocht is bestel ik op deze manier, ik hoop nog lang van jullie topprodukten EVO en ID gebruik te maken. Het gaat jullie goed.

Weet ik niet

Ik heb met iemand gesproken,die zei dat ik andere producten beter kon. Gebruiken.gisteren binnen gekregen.dus nog niet gebruikt Gr marja

Perfecte levering!

Top webshop, vooral de literoptie om te bestellen is fijn en dan aan je eigen kapper de commissie geven is mooi.

Vlotte levering

Fijn product

Amethistweg 19

2665 NT Bleiswijk

+31 85 201 0777

Over Happy Campers

Wie is happy campers? het is een beetje verwarrend maar wij verkopen geen campers! maar waarom dan toch deze naam? de engelse uitdrukking ‘a happy camper’ betekent ‘een blij mens’ en dat zijn wij als wij onze klanten kunnen bedienen met een sterk onderscheidende service en professionele producten van hoogwaardige kwaliteit.