Met zorg en aandacht ingepakt opgestuurd!

Snelle levering. Mooi kussen, liefdevol verpakt. Alleen jammer dat de naam op het kussen geplakt is ipv geborduurd oid. De letters laten nu al los.

Zeer meelevende benadering en snelle levering.

Mooi product en snelle service

Mooi product♡, snel geleverd en netjes verpakt!

Een heel mooi en deugdoend troostgeschenkje!

Snelle en correcte levering !!

Wauw!

Carolien heeft ons super geholpen, iets extra’s toevoegen aan de bestelling was geen probleem. Mailcontact verliep soepel en het pakket wat we ontvingen was met zorg ingepakt. Aan alles was gedacht, zo fijn! <3

Warm gevoel

Kleine vlindervoetjes verkoopt vanuit haar hart de troostgeschenken waarmee je een glimlacht op iemand zijn gezicht kan brengen die een baby'tje verloren is. Koestergeschenkjes noem ik ze xxx

Mooie producten en goede communicatie

Ik had nog een vraag over mijn bestelling en deze werd snel en duidelijk via whatsapp beantwoord. Bedankt Carolien!

Dat wij dank zij jullie de ouders konden troosten

Heel goed geholpen

Fijn dat Carolien even persoonlijk contact zoekt om te checken of de bestelling klopt. Snelle levering. Mooie producten. Kleine vlindervoetjes voorziet in een behoefte, bedankt daarvoor!

Een blijvend geschenk

Ik ben heel positief over het ruime aanbod geschenken en de snelle, service met een persoonlijke toets. Doe zo voort!

Prachtig

Ik heb een troostpakket gekocht voor iemand die haar meisje heeft moeten laten gaan. Ze vond het prachtig om haar baby’tje zo te kunnen eren. Het geeft troost, en het blijft sereen. Prachtige site en uitstekende service!! Veel succes en bedankt voor wat je doet voor vele mensen!!

Ik heb het niet gezien is bij de ander bezorgd. Ze hadden het over een steentje en sterretjes. Het werd zeer gewaardeerd. Ik ben wel benieuwd hoe de inhoud er dan uitziet. Zijn dat extra dingen in de pakket ik had het niet goed begrepen dat het erbij zat. Maar zeer tevreden

Geweldig.

Mijn nichtje en haar man waren totaal verrast, en ook weer emotioneel. Ik heb dit plankje besteld voor hun, omdat het vorige die ik gegeven had van het grafje is ontvreemd. dus dit was een vervanger. Maar was geweldig verzorgt en snel bezorgt. Nogmaals hartelijk bedankt. Vriendelijke Groet Mevr, J.Knap.

Liefdevol

Via google op deze site terecht gekomen. Duidelijke info op de site over de mogelijkheden om een cadeau samen te stellen. Met warme en persoonlijke aandacht verpakt en verzonden, wat het extra bijzonder en troostrijk maakt. Het was voor een vriendin, dit in de opmerking erbij gezet en door Kleine Vlindervoetjes is geschreven dat het pakketje van mij afkomstig was bij de bestelling. Snelle levering.

Mooie teksten kunnen verdriet "mooier" maken.

Mooie, rakende teksten.Snel geleverd en als toemaatje nog een prachtig hartje erbovenop. Dankjewel en doe zo voort.

Prachtig gepersonaliseerd geschenk ontvangen!

Ik bestelde een geschenk en dit werd op mijn vraag gepersonaliseerd. Ontzettend mooi en verzorgd gedaan + heel snel geleverd. Zeer vlotte communicatie gehad. Ik ben ontzettend tevreden!

Klein maar heel fijn!

Het is heel lastig om ouders iets te geven als het kindje is overleden. Je vraagt je dan af, Is het wel gepast ? Toen vond ik deze website en er stonden zulke mooie dingen op om te geven. Heel veel mooie kaarten met betekenisvolle gedichten.

In 1 woord geweldig

Mijn ervaring vind ik onbeschrijfelijk. Wat een service en wat een kwaliteit. En het is zo goed ontvangen door de ontvangers. Helemaal super. Nogmaals dank en ga vooral zo door!

Enorm troostend.

Heel vlug geleverd. Wat voor mij super was om het geschenk op het juiste tijdstip te kunnen geven aan zoon en schoondochter. Het lieve nijntje met naam en geboortedatum en sterretje, van mijn kleinzoontje, het was hartverwarmend.

Zeer mooi

Was heel mooi gegraveerd, ingepakt en mooi met het kaartje. Misschien nog een tip: de naam van het product op het doosje zetten In het huisje van mijn hart vonden de mensen waar ik het aan gegeven had zeer waardevol betekenis Zeker in zo een moeilijke tijd

De webshop van en contact met "Kleine Vlindervoetjes is liefdevol en waardevol voor iedereen.

Helaas hebben wij ook een troost-cadeau uit "moeten" zoeken. In de Kleine Vlindervoetjes webshop heb je zóveel keuze, er is ook zóveel mogelijk en dat is op dat moment dan zo fijn! De sterrenmokken/troostmokken die we uit hebben gekozen zijn echt ontzettend mooi. De ouders hebben het als een mooi pakketje veilig thuis gekregen en vonden het een heel lief en ontroerend gebaar.

Vriendelijk contact via mail, vlotte en keurige aflevering...

Fijn dat er een mail komt waar je eventueel nog gepersonaliseerde dingen via kan doorgeven. Wel jammer dat er niet zo heel veel keuze is in spulletjes als troostkado.

Mooie overzichtelijke site, en producten waar goed over na gedacht is.

Fijne site als je producten zoekt zoals dit, verzending was keurig binnen tijd. En het was met zorg in gepakt.

Mooie troost cadeautjes

Mooie website vol met troost cadeautjes. Voor jezelf of om aan iemand te geven die ook troost kan gebruiken in vorm van een herinnering aan de overledene. Het personaliseren van een een artikel maakt het net wat persoonlijker. Alles is mooi en met liefde verpakt.

Meiveld 7

4388 MB Oost-Souburg

06121 40855

Over Kleine Vlindervoetjes

Kleine Vlindervoetjes is een webshop met liefdevolle producten voor troost, jaardag en afscheid.