Heel servicegericht
Ik had een digitale cadeaubon besteld en gevraagd of deze ook als papieren cheque geleverd kon worden. Dit was geen probleem en het werd snel voor elkaar gemaakt!
Beveelt aan
20 January 2026
Hans
Soest
Laden reviews...
744 recensioner under de senaste 12 månaderna
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
You have 4,096 reviews with an overal score of 9
Review overzicht
Kundernas återkoppling betonar köttets höga kvalitet och en pålitlig leverans. Förpackning och kylkedja uppskattas. Kundtjänsten upplevs som hjälpsam och tillmötesgående. Sammantaget värdesätter kunderna variationen och prisvärdheten.
Ik had een digitale cadeaubon besteld en gevraagd of deze ook als papieren cheque geleverd kon worden. Dit was geen probleem en het werd snel voor elkaar gemaakt!
Beveelt aan
20 January 2026
Hans
Soest
Bestelling werd niet op het afgesproken tijdstip bezorgd, maar de volgende dag,na overleg met meatlovers.
Beveelt niet aan
20 January 2026
Menno
rotterdam
Beste Menno,
Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. We hebben inmiddels persoonlijk contact met je gehad en zijn samen tot een passende oplossing gekomen. We hopen je in de toekomst weer te kunnen verrassen met ons kwaliteitsvlees.
Groetjes,
The Meatlovers
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Mooi top vlees en netjes op tijd geleverd
Beveelt aan
20 January 2026
Pasja
Herkenbosch
Hi Pasja,
Bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat alles in de smaak is gevallen. We zien je graag terug!
Groetjes,
The Meatlovers
zeer goede vleeskwaliteit
Beveelt aan
20 January 2026
ronald
antwerpen
Hi Ronald,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
Eerste keer een bestelling geplaatst bij The Meatlovers en zeker geen spijt gehad. Met 9 vrienden een weekend Belgische Ardennen. Daar hoort goed vlees bij natuurlijk en dat krijg je hier. Snelle bezorging, binnen 24 uur. Vlees wordt bevroren bezorgd met koelelementen en in een koelverpakking. Je bepaalt hierdoor zelf wanneer je het nuttigt en hoeft dus niet perse de dag van bezorging, heel fijn. Vlees zelf was echt heerlijk. 9 mannen en dus 9 meningen maar unaniem genoten van de verschillende soorten steaks, spiezen of ribs. Echt een dikke tip, wij gaan in ieder geval vaker bestellen.
Beveelt aan
19 January 2026
Joris
Eindhoven
Hi Joris,
Bedankt voor je top review! We zijn blij om te horen dat ons vlees bij jou en je vrienden goed in de smaak is gevallen. Hopelijk tot snel!
Groetjes,
The Meatlovers
Super
Beveelt aan
19 January 2026
Merckx
Haaltert
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
Heb van alles besteld goede kwaliteit en oh zo lekker
Beveelt aan
18 January 2026
Miranda
Koningslust
Hoi Miranda
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alles naar wens was!
Groetjes,
The Meatlovers
Levering is goed georganiseerd en geleverd volgens afspraak. De kwaliteit van het vlees is uitmuntend!
Beveelt aan
17 January 2026
Natascha
Born
Zeer prettig om bij de bestelling ook het plaatje te zien, en bij het bezorgen, dat je je bestelling op de 10 minuten kan volgen. Vanavong gaan we de buikspek op de Kamado doen. Goed recept gevolgd om er Porchetta van te maken. Hopelijk lukt de krokante korst!
Beveelt aan
17 January 2026
Lucienne
Duiven
Hi Lucienne,
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de bezorging naar wens is verlopen. Hopelijk is de buikspek goed bevallen na bereiding!
Groetjes,
The Meatlovers
Heerlijk mals vlees! En ook nog eens prettige communicatie en snelle bezorging. We gaan zeker weer bestellen!
Beveelt aan
16 January 2026
Damare
Maarssen
Hi Damare,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
Hun Argentijns vlees is echt een aanrader!
Beveelt aan
15 January 2026
Yassine
PUURS-SINT-AMANDS
Hi Yassine,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
Heerlijk vlees, goede prijs, snelle levering
Beveelt aan
13 January 2026
Geoffrey
Rotterdam
Hi Geoffrey,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
Wat een top stuk vlees. Hele mooie picanha die zo zacht als boter was. (Ligt ook aan de kok trouwens ;) ) Mooie vetkap en mooi gemarmerd. En ondanks het slechte weer op tijd geleverd.
Beveelt aan
13 January 2026
Marc
Terheijden
Hi Marc,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat de picanha goed in de smaak viel en dat de bezorging, ondanks de slechte weersomstandigheden, op tijd is geleverd.
Dit horen we uiteraard graag. Hopelijk zien we je snel weer terug!
Groetjes,
The Meatlovers
Ivm het winterweer kon de bezorger niet onze bestelling afleveren , hiervoor kreeg ik via mail een nieuwe bezorg datum en tijd , dit was de volgende dag dat de bestelling werd geleverd , Op die dag kreeg ik in de middag een telefoontje van de bezorger dat hij wederom door het slechte weer heel laat bij ons zou zijn ( Rond 23;00 ) , hij zei zelf dat wij de klanten zijn en dat wij het mochten zeggen of dat goed was , maar ook kon hij de volgende dag leveren. Hierop besloten dat hij de volgende dag kon leveren . Dus ik vond dit hele goede communicatie . heel netjes
Beveelt aan
12 January 2026
Arjo
Goes
Hi Arjo,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat onze vervoerder goed met je heeft gecommuniceerd over de levering en dat het bezorgmoment samen met jou goed is afgestemd.
Onze excuses voor de vertraging, en hopelijk tot snel!
Groetjes,
The Meatlovers
Zelfs de afgesproken leverdatum werd gerealiseerd ondanks de moeilijke omstandigheden
Beveelt aan
12 January 2026
Tom
Amstelveen
Hi Tom,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat de bezorging, ondanks de slechte weersomstandigheden, op tijd is geleverd.
Dit horen we uiteraard graag. Hopelijk zien we je snel weer terug!
Groetjes,
The Meatlovers
De deurbel ging, toen ik ging kijken stond mijn pakket op de grond en was er geen bezorger te bekennen. Dot terwijl het verwachte bezorgmoment twee keer (begrijpelijk) verplaatst is moeten worden ivm winters weer. Het had de bezorger goed gestaan als hij het pakket persoonlijk zou overhandigen.
Beveelt niet aan
12 January 2026
Ivo
Roermond
Hi Ivo,
Bedankt voor je review. Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging en de manier waarop jouw pakket is afgeleverd. We begrijpen heel goed dat dit vervelend voor je is. Dit is niet de bezorgservice die wij van onze vervoerder gewend zijn en ook niet wat je van ons mag verwachten.
We hebben inmiddels contact opgenomen met onze vervoerder om dit te bespreken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om je feedback met ons te delen. Hopelijk mogen we je in de toekomst opnieuw verrassen met ons kwaliteitsvlees.
Groetjes,
The Meat Lovers
i ordered tenderloin, carpaccio and a ribeye steak and all of it was delivered right on time, the carpaccio was delicious and neatly packaged.
Beveelt aan
11 January 2026
Yos
Amsterdam
Hi Yos,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat het vlees goed in de smaak viel en dat de bezorging op tijd was. Hopelijk mogen we je snel weer voorzien van ons kwaliteitsvlees!
Groetjes,
The Meatlovers
Niet elke dag vlees eten maar bewust genieten van een lekker stukje vlees.
Beveelt aan
7 January 2026
Karen
Utrecht
Hi Karen,
Bedankt voor je positieve review! Hopelijk mogen we je snel weer voorzien van ons kwaliteitsvlees!
Groetjes,
The Meatlovers
Meatlovers heeft me enorm uit de brand geholpen toen de bestelling niet op tijd werd geleverd. Omdat het vlees te laat dreigde te komen voor mijn diner met gasten, zijn ze zelf langsgekomen om het persoonlijk te brengen. Deze buitengewone service getuigt van echte klantgerichtheid en flexibiliteit. Het vlees zelf was absoluut heerlijk: mals, vol van smaak en perfect van kwaliteit. Dankzij hun inspanningen werd mijn avond toch een succes – een dikke aanrader! Meatlovers = Toppers
Beveelt aan
7 January 2026
Patrick
DenHaag
Hi Patrick,
Bedankt voor je topreview! Fijn om te horen dat we jouw avond nog hebben kunnen redden met de nalevering. Daar doen we het voor! We hopen je dan ook snel weer terug te zien.
Groetjes,
The Meatlovers
Top
Beveelt aan
7 January 2026
Peter
Hellevoetsluis
Hi Peter,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
prettige service
Beveelt aan
6 January 2026
Joran
hoogkarspel
Hi Joran,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
het vlees was erg smaakvol top service en snelle levering
Beveelt aan
6 January 2026
Suzanne
zeewolde
Hi Suzanne,
Bedankt voor je review! Fijn dat de je tevreden bent met onze bezorgservice en dat het vlees in de smaak viel. Hopelijk mogen we je snel weer voorzien van ons kwaliteitsvlees!
Groetjes,
The Meatlovers
Spare ribs zonder vlees tussen de botten Buikspek was meer vet als vlees Bavette was niet mals
Beveelt niet aan
5 January 2026
Teun
Deurne
Dag Teun,
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat deze artikelen niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We nemen persoonlijk contact met je op om te bespreken of we dit in de toekomst kunnen voorkomen.
We zien je reactie graag tegemoet!
Groetjes,
The Meatlovers
je kunt merken dat het vlees van top kwaliteit is .
Beveelt aan
5 January 2026
klaas
zwolle
Hi Klaas,
Bedankt voor je mooie review!
Groetjes,
The Meatlovers
Werd goed op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling werd afgeleverd
Beveelt niet aan
4 January 2026
An
Veenendaal
Hi An,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
Antennestraat 3
3903 LZ Veenendaal
Branch
Food, Hospitality
Specializations
Butcher, Meat
Webshops_aangepast
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.