Precies net als foto en op tijd ingeleverd

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw review. Veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Gedeelde persoonlijke mening

Aan de ene kant goed, snelle levering / mooie prijzen / snelle reactie op de klantenservice. Maar het artikel vind ik toch op meerdere vlakken tegenvallen. - De spiegel heeft een ingebouwde verwarming (daarvoor ook gekocht), echter zit deze verwarming alleen maar in het midden, ongeveer 50% van de spiegel blijft gewoon beslagen. - De functies voor de verlichting en verwarming staan verkeerd beschreven in de handleiding, als je de handleiding mag geloven kan je een aantal dingen instellen wat in het echt niet mogelijk is, contact met de klantenservice geeft aan dat dit de enige handleiding is die ze hebben en mij dus niet verder kunnen helpen. Vandaar een ster minder, verwachting was misschien wat te hoog aan onze kant.

Geachte heer Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het product niet helemaal aan uw wensen voldoet. Wij zullen de handleiding gaan nalezen om te kijken of deze aangepast moet worden. Mochten er nog vragen zijn horen wij dit graag. Warme groet, Team Quality Heating.

Badkamerspiegel met infrarood verwarming

Fijne spiegel met rondom ledverlichting. Spiegel is tevens een infraroodpaneel van 500W; heerlijke warmte. Bovendien wordt de tijd, temperatuur en weersverwachting in de spiegel weergegeven na koppeling met de App

Geachte heer Heel, Fijn om te horen dat u tevreden bent over het geleverde product. Uw review stellen wij zeer op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Is een mooie spiegel

Heb de steunen mooi waterpas geboord maar steunen op de Spiegel zijn er scheef op geplaatst . Zo kon ik de aan en uit knop niet recht in het midden plaatsen. En ook handig als er een haakse stekker aanzat. In verband dat stopcontact achter spiegel zit

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Ik heb uw informatie doorgegeven aan onze inkoop afdeling. Warme groet, Team Quality Heating.

Ok

De spiegel slaat nog steeds aan. Enkel in het midden van de spiegel een vierkantje niet. Snelle levering en opzich mooie spiegel maar doet helaas niet wat ie moet doen

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat de spiegel niet naar behoren werkt, ik zou u dan ook graag naar onze klantenservice willen doorverwijzen om te kijken naar een passende oplossing, u kunt uw mail naar [email protected] sturen. Warme groet, Team Quality Heating.

Spiegel met verlichting en kachel.

Erg mooie spiegel voor een goede prijs Snel geleverd.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Mooie spiegel snel verzonden

H

Geachte heer, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Snel, mooie spiegel, zeer goede prijs, goed verpakt en snel geleverd. Aan te raden

Prachtige, betaalbare producten en snelle levering!!

Zie titel!! Product wordt in een zeer stevige verpakking aangeleverd waardoor er tijdens het vervoer geen beschadigingen kunnen optreden. Erg mooi!

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor de recensie die u hebt geplaatst.

Super mooi

Zeer tevreden!!

Goede verpakking,snelle levering, prma spiegel

Zie mijn ervaring hierboven. Alles prima naar wens. Mijn dank.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Leuke verkoopster

Product en prijs prima

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle levering. We hadden een te grote spiegel besteld dus die moest retour. Duidelijke uitleg op de site hierover. Kleinere spiegel weer besteld en die was even snel bij ons. Geld van andere spiegel netjes retour. Top!

Levering van de spiegel voldoet compleet aan de verwachting!

Ik was op zoek naar een moderne wolkspiegel. Op internet vond ik op badkamerspiegels.nl vrij snel mijn gewenste spiegel. Makkelijke site, snelle levering en mooi resultaat thuis aan de muur.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Blij met de spiegel

Erg tevreden!

Snelle levering. Mooie spiegel.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Erg mooi in de badkamer!

Geen ervaring.

Snelle levering, keurig verpakt

We hebben een quality heating spiegel gekocht. Zat keurig verpakt en werd snel geleverd. Bijgeleverde pluggen leken niet echt stevig dus zelf |Fisher pluggen erbij gekocht. Handleiding van de montagegaten klopt wel maar kan beter, zou handiger zijn als het blad met de boorgaten de afmeting van de gekochte spiegel had. Verder prachtige spiegel met mooie randverlichting.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Uw tip zullen we meenemen voor in de toekomst om ons als bedrijf te verbeteren, dank u wel hiervoor. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Gewoon goed

Mooie spiegel, snel geleverd en in een stevige verpakking

Top snel

Perfecte spiegels snel geleverd

Duidelijke site, lage prijs, en vlotte levering

Prima bestelproces. Verzending liep vlot, spiegel was zeer goed verpakt, alleen een korte omschrijving of handleiding ontbrak. Het is niet heel moeilijk, maar toch handig als er een uitleg bij is.

Fijne spiegel, goed afgewerkt, dus blij mee!!

Als enige puntje, het zou fijn zijn als de instellingen van het licht bewaard zouden blijven als de stroom met een externe schakelaar uitgezet wordt.

Snelle levering van mooie spiegel

Heel blij met deze mooie spiegel. Heeft meerdere keuzes voor kleur van het licht en ideale spiegelverwarming.

Precies zoals op de foto, heel blij mee.

Handelsweg 7

1851 NX Heiloo