Super leuke en informatieve tour!

Wil je meer dan racen? Dan is dit de aanrader! Op gezellige wijze een deel van Curaçao verkennen. Gids deed het leuk en ongedwongen. Goed verzorgd. Je legt werkelijk best wat kilometers af en duur van 8:30 tot 1300. Puike kar. Ik had graag een foto toegevoegd.

Super leuk

Leuk voor elke leeftijd. Leuke uitleg erbij

Uitstekende tour, super vriendelijk personeel

Ontzettend leuke tour gehad echt de beste jetski tour tot nu toe. Mooie plek, instructeur nam je goed overal mee om alles goed te ervaren.

GEWELDIG

was top geregeld met een geweldige kapitein en zijn crew! Klein Curadise is prachtig, goed verzorgd met heerlijke bbq en fruit!

Geweldige beleving

Zeer ervaren en klantvriendelijke bemanning Behulpzaam in vele talen Heerlijk eten en drinken op een geweldige plek Team van miss ann boattrips heeft een goede sfeer onderling wat uitstraalt naar hoe zij met de gasten omgaan

Top dag!

De crew was erg enthousiast. Gezellig een muziekje onderweg. Precies lang genoeg op het eiland verbleven. De lunch was echt heerlijk! Ik had aangegeven dat mijn vriend jarig was en ze hebben er op de terugweg echt een feest van gemaakt. We hebben nog leuke mensen ontmoet gedurende dag. Dus als je een gezellige dag wilt, zeker boeken bij Blue Finn.

Prachtige boot, vriendelijk personeel

We hebben genoten! Wat een goede boot en personeel. Lekker gegeten en gedronken naar Klein Curacao wat echt een paradijs is

Ontzettend leuk én leerzaam!

Vriendelijke ontvangst en goede uitleg vooraf. Tijdens het kajakken veel geleerd over de mangrove en ook het snorkelen was erg leuk. Een aanrader om te gaan doen als je op Bonaire bent!

Te gek!

We hebben een heerlijke middag op de Katamaran gehad. Boven verwachting. Prettige en kundige bemanning. Bij het snorkelen nog twee schildpadden gezien. Overigens ook fijne snorkel gear... Absoluut geen oude meuk wat je nog wel eens tegenkomt. De hapjes en het eten was ook verrukkelijk. Kortom een hele gave ervaring. En een aanrader !

Heerlijke dag gehad.

Van het begin tot het einde. Echt top. Leuke crew. Alles klopte. Lekker eten, lekker drinken. Echt een aanrader.

Naar Klein Curaçao met Bluefinn Charters

Onze ervaring met Bluefinn Charters was geweldig! De informatie vooraf was duidelijk en klopte met de uiteindelijke ervaring. Het personeel was super enthousiast en zorgde voor een hele leuke en gezellige ervaring aan boord. Ze waren erg gastvrij en liepen vaak rond om ons drankjes of hapjes aan te bieden. We zouden dit iedereen aanraden!

Top middag met veel achtergrond info mangrove

Erik de tourgids die ons begeleide bij het kayakken door de Mangrove heeft ons veel kunnen vertellen over het belang van de mangrove. Geboorteplaats van vele vissoorten, bescherming van kusten, filter van het zeewater en voedselplaats om een paar te nomen. Het kayaken gaat in een heel rustig tempo en is voor velen goed te doen. Het snorkelen is ook leuk tussen de mangrove. Misschien niet voor iedereen te doen, want weer in de boot komen is iet wat lastig. Maar zie je daar niet tegenop dat kun je een turtle tegenkomen en de mangrove wortels van onderen bewonderen. Erik bedankt je hebt onze middag heel bijzonder gemaakt.

Super!!

Heerlijke dag gehad op de boot. Prachtig snornellocaties bezocht. Heerlijk eten gekregen. Super vriendelijk en easy going personeel. Randy, Maria, Charlotte en mevrouw kapitein heel erg bedankt voor de super ervaring!!

Gewoonweg een super leuke ervaring

We hebben een hele leuke dag gehad. Ze kijk echt naar ons om een hele leuke dag te hebben. Naar mooie uitzichtpunten geweest, lekker gegeten bij jaanchies. Daarna heerlijk gezwommen bij het lagun strand, heerlijk. Je kom tijdens de tour veel te weten over het eiland en de inwoners. Kortom een echte aanrader

Het was echt super vet. De snelheid op het water en dan de mooie omgeving. Echt een aanrader.

Een schitterende ervaring

Wij hebben een heerlijke dag gehad op de catamaran.

Goede host en fijne uitleg aan mijn dochter

Super leuk

Lekker uurtje racen . Goede begeleiding .

Geweldige ervaring!

Vanuit de lucht een prachtig beeld op het eiland. Zeer kundige en aardige piloot die tijdens de rondvlucht ook allerlei informatie gaf over wat we konden zien. Hopelijk de volgende keer met het watervliegtuig naar Klein Curaçao.

leuke tour, goede gids

Het rijden met de buggy's zelf is een leuke ervaring. Goede uitleg en tussendoor leuke informatie. even een opfris duik bij daaibooi en op de terug nog een beetje offroad. super. onze gids floww en kevin waren goed aanwezig en werkt super samen. het boeken hebben wij online vanaf de hotelkamer gedaan. vragen werden snel via whats app beantwoord..

Once in a lifetime

Top ontvangen, alles was kraaknet en zeer verzorgde maaltijd. Goede uitleg gekregen.

Eten was heerlijk, personeel spontaan en gezellig

Zeker aan te raden om met mermaid naar klein Curaçao te gaan!! Het is al een eiland met mooi wit strand en de zee is geweldig mooi blauw, maar door de crew is de dag helemaal compleet gemaakt! Petje af voor hun! We komen zeker nog een keer! Mvg paul en natasja

Leuke trip, lekker eten met een leuk team.

Leuke trip met heerlijk eten en je kon voldoende te drinken krijgen. Het eiland viel eigenlijk wel een klein beetje tegen.

Alles was goed geregeld en duidelijk. Het was erg leuk en veel moois gezien.

Geweldige ervaring!!

Wij hebben een fantastische ervaring gehad bij Aquafari. Veel gezien onder water! Heel gezellig personeel waar we nog een drankje bij hebben gedaan en waar we een leuke klik mee hebben gekregen. Er was een probleempje met de foto's, maar dat is goed opgelost, vandaar de 4,5 ster!! Al met al een echte aanrader!!

7 Bavincklaan

Amstelveen 1183 AT

020 215 76 15

About Caribbean Tours

Caribbean Tours is een online travel agency met een ruim aanbod aan tours en tickets in het Caribisch gebied. Vanuit het kantoor op Curacao biedt Caribbean Tours de optimale mix aan van tours op de ABC-eilanden, Aruba, Bonaire en Curacao. Of je nu alleen, met je partner, met vrienden of met je gezin reist, je vindt hier de leukste tours & activiteiten om te doen op de Caribische eilanden en bovendien bieden wij je de laagsteprijsgarantie. Caribbean Tours is jouw Nederlandse gids in de Caribbean!