Zeer goed service

Ik heb mijn nieuwe radio hier bestelt en ben er heel blij mee alles werkt goed hij start snel op en werkt helemaal zonder storingen verder ben ik ook goed geholpen met de keuze van de radio kortom goede service zeer tevreden.

werkt naar verwachting

mooie en goede radio werkt zonder storingen en helemaal naar verwachting

Uitstekend, alleen levering door PostNL was waardeloos. Avondlevering te vroeg, volgende dag aflevering niet gehaald voor 22.00 uur. Volgende dag afgeleverd op ophaalpunt, alleen het verkeerde ophaalpunt. Maar kunnen jullie niets aan doen.

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij cartopautomotive heb geen problemen met mijn radio gehad en als dat wel zou zijn heb ik altijd nog 6 maanden garantie en kan ik altijd bij ze terecht als ik vragen heb goed bedrijf die me zo goed hebben geholpen voor en na mijn aankoop

top bedrijf

Een jaar geleden hier een radio gekocht waarmee ik heel blij was heb uiteindelijk besloten om mijn auto te verkopen toen ik mijn nieuwe auto had gekocht heb ik gelijk gekeken voor een betere radio had een paar vraagjes en twijfelde tussen 2 radio’s maar ben goed geholpen en heb uiteindelijk voor de juiste gekozen daarna gelijk bestelt en zoals verwacht snel en netjes geleverd kortom een top bedrijf

Bestelling incompleet, geen communicatie

Hier een radio besteld, hierbij miste een aantal onderdelen. Na contact opgenomen te hebben via WhatsApp kreeg ik de vraag dit via e-mail te doen. Op de mail reageren ze niet. Als je belt beloven ze op de mail te reageren, maar dat gebeurt weer niet. Ook op een retour aanvraag via de website komt geen reactie.

Goeie afspraken

Meer dan tevreden!!

Naar aanleiding van telefoongesprek met medewerker,gekozen artikel,autoradio cartronix,deze besteld! Door het gesprek en informatie,overtuigd en gekocht! Alles functioneerd zo als het hoort en zeker blij met deze aankoop!! Mvg

Prima uitstekend

Een goede behandeling met vraag en antwoord 100% aanbevelingen

Niet tevreden over de levering

postnl zegt te zijn geweest maar is niet zo dag later komen ze pakket wel brengen

Goede en snelle levering. Alleen jammer dat er geen Nederlandse beschrijving zit

Gewoon aliexpress radio met een sticker erop

Gemaild met vragen over de radio maar geen reactie en het zou een eigen radio met typenummer zijn maar gewoon een china clone met een sticker

Beste Mark, Bedankt dat voor je beoordeling. Onze autoradio worden geproduceerd door verschillende fabrikant. Wij verkopen voornamelijk Cartronix artikelen. Deze artikelen staan onder onze afnemers bekend om hun kwaliteit. De link die je legt naar andere verkoopplatformen kennen wij niet. Wij kunnen hier geen Cartronix radio's terugvinden. Gelukkig heb je over de werking van je artikel niet te klagen, hiermee bevestig je ook voor ons de kwaliteit van de Cartronix radio's. Met vriendelijke groet, Danny Caraudiogigant.nl

probleem opgelost

mijn bestelling is niet goed en ik heb een mail gestuurd waarin staat dat er binnen 24 uur contact opgenomen wordt. Echter de 24 uur zijn verstreken en nog niks gehoord. Ik moet mijn klant dus teleurstellen! Probleem is alsnog netjes opgelost.

Gebruiksvriendelijk

de radio die heb aangeschaft is heel gebruiksvriendelijk heb er elke nog steeds heel erg veel plezier mee een aanrader dus

ja

Een aanrader

Werkt goed en lekker snel de navigatie werkt ook goed zonder gedoe en drama een aanrader dus

Bevalt Goed

Radio werkt goed, ik ben er blij mee

Snelle levering en goede service

Hele aardige medewerkers die mij goed hebben geholpen bij de keuze van mijn nieuwe radio ze hebben duidelijk verstand van hun producten wat ik ook heel fijn vond is dat mijn radio binnen 24 uur netjes en snel was geleverd kortom goede service en snelle levering.

Goede radio

Goede radio, niks op aan te merken

Goed voor Vader dag

Ik heb voor vader dag een radio bestelt via www.caraudiogigant voor mijn vader met veel verschillende optie hij vond de radio heel fijn omdat de navigatie heel nauwkeurig is en goed werkt zonder storingen een top cadeau dus

Goed cadeau

De radio´s die verkrijgbaar zijn bij www.caraudiogigant.nl zijn top cadeau´s ik heb voor mijn zoon zijn 18e verjaardag een nieuwe auto gekocht met een verouderde radio na veel zoeken ben ik beland bij caraudiogigant ze hebben mij goed geholpen bij de keuze van mijn radio nu kan mijn zoon er indruk mee maken bij zijn vriendin kort samengevat goede service en een goed cadeau

Zoals beloofd

Vorige week een mooie nieuwe Android radio gekocht bij www.caraudiogigant.nl mijn vragen zijn snel en duidelijk beantwoord netjes en snel geleverd zoals ze hadden beloofd

Ja

mooie radio doet wat die moet doen niks op aan te merken

Prima radio

Prima radio niks op aan te merken werkt snel en zonder problemen mooi beeld en geluid zonder storingen etc.

Postbus 194

2800AD Gouda

+31 6 44297796

Over Caraudiogigant.nl

In onze webshop hebben we een ruim assortiment aan accessoires, multimediasystemen en navigatiesystemen. Maar ook een nieuwe inbouwnavigatie of achteruitrijcamera vind je bij ons. In totaal hebben wij zo'n 10.000 producten, waarvan een groot deel altijd op voorraad ligt in ons eigen magazijn. Buiten ons magazijn hebben wij een inbouwpartner waar artikelen kunnen worden afgehaald. Wacht dus niet langer en bekijk snel ons gehele assortiment! Een kleine greep uit ons assortiment: • Autoradio’s • Multimediasystemen voor in de auto • Auto specifieke inbouwnavigatie/navigatiesystemen • Achteruitrijcamera’s • Parkeersensoren • 2 din panelen • 1 din panelen • Autoradio accessoires en kabels • Autoradio Demontage sleutels • Draadloze opladers • Laadpalen • Diverse installatiematerialen Wanneer je bijvoorbeeld een multimediasysteem of navigatiesysteem koopt, wil je er wel zeker van zijn dat de kwaliteit in orde is. Je moet natuurlijk wel op je hulpsystemen kunnen vertrouwen. Bij Car Audio Gigant staat kwaliteit hoog in het vaandel. Dit geldt niet alleen voor onze producten, maar zeker ook voor onze diensten. Hoewel we een breed assortiment aan producten hebben, is de webshop zó ingericht dat jij gemakkelijk het perfecte product kan vinden. Kom je er toch niet helemaal aan uit of heb je vragen? Neem dan vooral contact met onze specialisten op. Zij staan je graag te woord en helpen je met liefde bij het vinden van bijvoorbeeld jouw ideale achteruitrijcamera. Maar ook in de jungle van de vele navigatiesystemen kunnen zij samen met jou kijken welke het beste bij je past. Ben je juist op zoek naar een specifiek product? Laat het ons dan zeker ook weten. Onze webshop wordt iedere dag weer aangevuld met nieuwe artikelen, dus wellicht kunnen wij je helpen met je specifieke vraag.