Goede service.

Goed onderbouwde uitleg over mijn opties. Hier kan ik verder mee.

Geen navolging op gesprek

Na mijn gegevens achter gelaten te hebben op de site werd ik vrij snel daarna gebeld en voor de volgende avond al een gesprek in kunnen plannen. Het gesprek zelf was ook goed en duidelijk. Tijdens het gesprek de benodigde documenten al doorgemaild naar de adviseur. Met de adviseur afgesproken dat ik halverwege de week erna de mogelijkheden op de mail zou krijgen. Einde van die week niks gehoord en zelf de betreffende adviseur geappt om te vragen hoe het ervoor stond. Die gaf aan dat het wat vertraging had en deze week zou komen (ook dat kan je even laten weten). Deze hele week ook weer niks gemaild gekregen of gehoord. Het kan natuurlijk altijd dat zaken langer duren maar het gebrek aan communicatie valt mij erg tegen.

Ik was tevreden

Al mijn vragen werden beantwoord en het was echt een goed gesprek gaf me beter inzicht op wat ik wil

Duidelijk gesprek en met een vertrouwd gevoel weet ik waar ik aan toe ben.

Het was een duidelijk gesprek. Het voelt vertrouwd. Helaas is de situatie best complex waardoor er niet veel mogelijk is. Dit heeft ook te maken met de huidige huizenmarkt. Wel is het belangrijk dat ik nu weet waar ik aan toe ben. Bedankt.

Goed en eerlijk advies. Denken niet aan hun eigen en stellen de klant voorop.

geweldig geholpen

hele fijne man ! geeft rustig uitleg! en alle vragen beantwoord hij netjes !

Heel erg goed geholpen, door iemand met verstand van zake.

Prettig gesprek, met vrijblijvend advies en fijne opvolging.

Tot op heden enkel een informerend gesprek gehad. Deze is erg fijn gelopen en behulpzaam geweest. Goede ervaring en transparant. Wist antwoord op al mijn vragen.

Ophelderend

Al mijn vragen werden in de online bespreking beantwoord. Voorbij was het dus echt belangrijk en een opheldering.

Snel en kundig

Afspraak was snel ingepland , super veel handige info en antwoorden op onze vragen !

Good experience

Excellent

Excellent choise for anyone looking into buying a new property for the first time. The consultation appointment was very helpful, tailored to my current needs. Friendly and professional. Every question was fully covered. Highly recommended.

Goed, maar opvolging bleef uit

Fijn gesprek gehad maandag! Maar er zou gisteren nog een mail gestuurd worden, deze is niet verstuurd/ heb niets meer vernomen. Jammer!

Goed duidelijk

Prima geeft heeft duidelijk gehoor aan wens van de klant

Goed gesprek gehad waarin een duidelijke invulling is gegeven aan de wensen.

Heel ergs slecht

Alle gevraagde documenten aangeleverd en van de een op de andere dag hoor je niks meer

snel geholpen

Fijn dat er snel gereageerd is tevens alles aangeleverd werd zodat je ook direct. kan beantwoorden cq aanleveren

Goede ervaring en meer mogelijkheden dan ik dacht

Ik ben gebeld en heb een vrijblijvend advies mogen hebben. Hieruit bleek dat ik toch wel meer mogelijkheden had. Ik ga hier gebruik van maken

Weinig uitleg, zeer kort gesprek

Vriendelijke adviseur, maar stelde erg weinig vragen. Zeer kort advies, zonder verdere toelichting. Ik had er niets meer aan dan dat ik zelf mijn gegevens invul op hypotheek-berekener. Zeker in vergelijking met andere gratis hypotheekgesprekken die ik heb gehad waarbij uitleg hoog in het vaandel stond.

Very knowledgeable advisor with lots of patience and great communication

Very knowledgeable advisor with lots of patience and great communication

prettig en duidelijk contact

duidelijke info over mogelijkheden, werkwijze en de daarbij behorende kosten. vriendelijke en empathische mede werkster

Zeer slecht voorgelicht

Volgend de adviseur zou ik ruim voldoende overwaarde hebben om een camper te kunnen kopen. Na ongeveer 2 weken kwam hij met de mededeling dat het hem toch niet gelukt was. Heb hem daarvoor nog diverse keren gevraagd of het goed zou komen en daar gaf hij ook steeds een positief antwoord op. Achteraf is er van zijn beweringen helemaal niets terecht gekomen, met andere woorden er is mij een worst voorgehouden.

snel alle informatie die je wil hebben

aan te bevelen

zeer deskundig advies

Goede inventarisatie bij intake en deskundig advies

Duidelijk en prettig gesprek

Alles wat wij hebben besproken schetst een duidelijk beeld over de toekomst op de huizenmarkt. Alles werd openlijk besproken en er zitten geen addertjes onder het gras. Het gesprek was dan ook vrijblijvend en dat vond ik erg fijn.

Tt Vasumweg 154

1033 SH Amsterdam

06 43857452

Over Hypotheekberekenen.nl

HypotheekBerekenen.nl biedt iedereen de mogelijkheid om via onze simpele tools alles met betrekking tot een hypotheek te berekenen. Door samen te werken met meer dan 280 specialisten kunnen wij na het geven van een indicatie samen met jou een hypotheek berekening op maat maken. Wij werken met onafhankelijke hypotheekadviseurs en kunnen meerdere hypotheekverstrekkers vergelijken om de beste hypotheek te vinden. Een kosteloos en vrijblijvend adviesgesprek inplannen? Wij helpen je graag verder!