helder en duidelijk gesprek

online helder eerste gesprek gehad

Uitstekende hulp

Na een berekening gedaan te hebben. Contact gehad met een adviseur van stip en er is veel duidelijk geworden voor ons starters

Ok

Very professional and clear

Suzan van Hunen was very professional and explained the process very clearly.

Goed en begrijpelijk.

De adviseur kwam goed en begrijpelijk over. Hij heeft inderdaad alles bekeken wat de mogelijkheden waren. Wij weten nu echt waar wij aan toe zijn. Dank voor de verstaanbare en begrijpelijk uitleg.

Jammer maar helaas dat door drie letters mijn wens niet uitkomt

Was duidelijk maar het probleem wat ik had bleef

Best of the best

5 sterren

Kundig en eerlijk advies

Ik heb mijn persoonlijk advies gesprek als zeer positief ervaren. Na het overleggen van de nodige gegevens heeft de adviseuse een uitgebreide berekening uitgevoerd. Diverse opties en mogelijkheden besproken op basis van mijn situatie. Uiteindelijk heeft dit tot een eerlijk maar negatief advies geleid in het vervolg tot aankoop van de voor oogde woning.

ik heb gewacht en niets gehoord

er is ook geen contact geweest

Myn gesprek

Myn gesprek vond ik fijn Ik weet nu wat me mogelijkheden zijn

betere voorbereiding had een hoop tijd gescheeld

van te voren op het portal al de nodige gegevens geplaatst, De adviseur had hier duidelijk niet naar gekeken en ging tijdens het gesprek de gegevens invoeren. Toen bleek dat de mogelijkheden teleurstellend waren maar toen waren we al een klein uur verder. "waste-of-time" van mij maar ook voor de adviseur. Ook het gepresenteerde bemiddelingstarief is behoorlijk aan de hoge kant dus dat zou ook al een showstopper hebbenkunnen zijn

In een oriënterend gesprek ben ik zeer goed geholpen. Heldere taal en heel snel het besprokene per e-mail bevestigd. Ik ben meer dan tevreden. Hartelijk dank.

Makkelijk te bedienen

Ik werd al snel gebeld door een medewerker.

Prettig en duidelijk gesprek

Erg fijn en informatief gesprek gehad. Ik kan nu weer een stapje verder! Het beeldbellen verliep niet helemaal soepel, maar dat heeft het kwaliteit van het gesprek niet aangetast.

Goede informatie waar je mee verder kan

Hij ging alles vertellen over mijn vermogen en toe wijzen. Bedankt voor de helpen

Heel goed gesprek gehad.

Alles was heel duidelijk.

Zeer goed en leerzaam!

Leerzaam Verhelderend Oprecht advies Vrijblijvend Klantvriendelijk Servicegericht

Het contact was zeer prettig, vriendelijk en open. Zeer deskundig en behulpzaam om tot een oplossing te komen.

bemiddelaar doet zijn uiterste best en is daarbij zeer deskundig

In afwachting van het resultaat

Wel prima

Prima en snel geholpen maar het meeste wat verteld werd wist ik al wel.

Wel prima

Prima en snel geholpen maar het meeste wat verteld werd wist ik al wel.

Een fijn gesprek waarin goed wordt met je persoonlijke situatie wordt meegedacht.

Een prettig gesprek. Na afloop heb ik een goed beeld van mijn leencapaciteit en welke mogelijkheden ik momenteel heb en wat de gevolgen daarvan zijn.

Geen contact mogelijk via videobellen

Ingelogd op de toegestuurde link, echter na een half uur nog geen contact met de adviseur. Verbinding uiteindelijk maar verbroken. Zonde van mijn tijd en voorbereiding. De volgende dag alsnog contact gehad met de adviseur, wat resulteerde in een prettig gesprek.

Tt Vasumweg 154

1033 SH Amsterdam

06 43857452

Over Hypotheekberekenen.nl

HypotheekBerekenen.nl biedt iedereen de mogelijkheid om via onze simpele tools alles met betrekking tot een hypotheek te berekenen. Door samen te werken met meer dan 280 specialisten kunnen wij na het geven van een indicatie samen met jou een hypotheek berekening op maat maken. Wij werken met onafhankelijke hypotheekadviseurs en kunnen meerdere hypotheekverstrekkers vergelijken om de beste hypotheek te vinden. Een kosteloos en vrijblijvend adviesgesprek inplannen? Wij helpen je graag verder!