Niet gebeld

Afspraak gemaakt, niet gebeld! Berust op misverstand, hierna netjes terug gebeld voor een nieuwe afspraak

Uitstekend.

Ben heel netjes te woord gestaan en alles is mij goed uitgelegd. Nu nog een beslissing maken.

Door het gesprek ben ik wijzer geworden over mijn mogelijkheden

Vriendelijke medewerker die goed luisterde en mij nuttige informatie heeft gegeven. Daarnaast een vervolg aan het gesprek geven over een paar maanden, wanneer ik zelf iets meer weet over wat ik wil.

Het gesprek ging super! Al mijn vragen werden beantwoord en heb boordevol informatie gekregen.

Ontwapenend en oog openend voor de toekomst.

Ik ben zeer prettig en duidelijk te woord gestaan door Tanja Veerman. Zij heeft mij een spiegel voorgehouden waar ik wel wat mee kan. Hartelijk dank daarvoor.

Zeer informatief zonder het gevoel van "pushen".

Prettig gesprek, kon al mijn vragen kwijt en heb daar een realistisch antwoord op gekregen. Bemiddelingskosten is wel aan de hoge kant.

Het eerlijke verhaal.

Via videogesprek een goede duidelijke voorlichting gehad zonder dat er direct wordt aangedrongen op een hypotheek. Diverse mogelijkheden doorgenomen en huiswerk om verder mee aan de slag te gaan. Met deze dienstverlening kom je graag bij iemand terug.

Geen ervaring

Zat klaar maar geen chat Wel jammer

Ter zake deskundig, eerlijk goed advies.

Had geen hoge verwachtingen voor het gesprek. Ben ten eerste al tegen de wel heel hoge vergoedingen die gevraagd worden. Ten tweede de gedachte dat ze een deal met de geldverstrekker kunnen maken waar heb je dan geen weet van. Maar dit gesprek heeft me goed gedaan een heel eerlijk!ijk advies daar ben ik nu nog blij van.

Makkelijk en snel inzicht

De online berekening was snel gedaan en de eerste afspraak was gauw een feit.

Duidelijk verhaal / no nonsens

Een positief gesprek met de adviseur die niet alleen oog had voor de situatie maar ook meedacht en alternatieve aandroeg om de hypotheek ook toekomst bestendig te maken

Snel inzicht in wat de mogelijkheden zijn en wat de haalbaarheid is

Als de juiste stukken paraat zijn bij het eerste gesprek, kun je binnen een half uur al inzicht krijgen wat de mogelijkheden zijn. Zo weet je ook waar verder op gefocust kan worden.

Duidelijke uitleg aan de hand van rekenvoorbeelden, vrijblijvend gesprek, geen druk om besluit te nemen

Heel prettig gesprek en duidelijke neutraal advies

alles goed alleen geen 10 punten of 5 sterrren omdat de prijs voor de eventuele hypotheek bemiddeling hoger dan verwacht was.

Geweldig, supervriendelijk en ook nog eens heel erg duidelijk

Ik ken het niet, kreeg alleen een mailtje. Dus, toch even een gok gewaagd. Wat werden we supernetjes en ontzettend duidelijk geholpen.

Zeer professioneel, prettig en informatief gesprek

Gewoon een heel fijn gesprek gehad. Hij wees mij op een boel interessante en belangrijke dingen waar ik zelf niet op gekomen was.

Excellent!

Roelant was geduldig, vriendelijk en verstrekte informatie dat van toepassing is op ons situatie.

duidelijke simpele info. snel een globaal advies

zie boven

Heel fijn gesprek, denkt goed mee en kijkt naar alle opties

Ik heb een heel goed gesprek gehad met Pascala Groenendijk van Stip. Zij luistert goed, denkt goed mee, en blijft ook realistisch.

Zeer vriendelijk!!!

Kan nog niet helemaal de ervaring beoordelen, omdat we bezig zijn om een goede hypotheek over te sluiten dus de hele ervaring heb ik nog niet beleeft, maar gaat dat nog komen en dan kan ik pas de gehele ervaring beoordelen. Maar tot nu gaat het zeer vriendelijk met goede info die ik krijg.

Wij zijn goed geholpen en er is veel informatie wij kunnen nu verder.

Tot nu toe na tevredenheid

We zijn nog bezig de zaak verder af te handelen omdat ik de gegevens die er nodig zijn niet allemaal had maar tot nu toe verloopt alles zeer prettig want ik heb er een hekel aan om dit soort zaken via internet te moeten regelen

Frank wist waar hij over spraak

Tt Vasumweg 154

1033 SH Amsterdam

06 43857452

Over Hypotheekberekenen.nl

HypotheekBerekenen.nl biedt iedereen de mogelijkheid om via onze simpele tools alles met betrekking tot een hypotheek te berekenen. Door samen te werken met meer dan 280 specialisten kunnen wij na het geven van een indicatie samen met jou een hypotheek berekening op maat maken. Wij werken met onafhankelijke hypotheekadviseurs en kunnen meerdere hypotheekverstrekkers vergelijken om de beste hypotheek te vinden. Een kosteloos en vrijblijvend adviesgesprek inplannen? Wij helpen je graag verder!